onko huohotus letku kunnossa ja auki? siältä pitäis ylimääräset paineet päästä pihalle. jos tulee mittatikun reijästä, niin on toi oikee huohotusreikä tukossa, taikka sitten huohottaa jo oikein huolella. männänrenkaat sen yleisin syy taitaa olla, jos oikein ääreishuohottaa.
Puhaltaako pahasti öljykorkista kun käy tyhjäkäyntiä?
Kannattaa raottaa varovasti
Mulla meni yhdestä M102 moottorista nelosen männänrenkaat poikki. Pikkuhiljaa alkoi huohottaa niin pahasti ettei huohotinletkussa enää kapasiteetti riittänyt ja sittempä se hajos kun öljyt lensi mittatikun putkesta pihalle.
Otappa siitä ilmaputsari irti ja nyppää koko huohotinputki irti. Taitaa olla näissä tyyppivika sen tukkoon meneminen. Niin ja oon nähnyt noissa huohotinputkissa vaikka minkälaisia virityksiä, mulla oli yksi korjattu teipillä joka tietenkin suli ja putki meni aivan tukkoon. Jos öljyt rupee putken irroituksen jälkeen pysyyn koneessa niin uusi putki kehiin ja eikun ajoa
Vois kokeilla sillon oli kyllä toi huohotin letku irti kun koitin huohottaako öljykorkin reijästä ja huohotti. Nyt on kyllä öljyt pysyny sisällä kun teippas öljytikun kii
ei se maahanmenevä putki kyllä tuota aiheuta. Olihan huohotinputki siis irti venttiilikannen päästä. Ja se lähtö mihin se tulee varmasti auki ettei olisi tukos jo heti siitä venttiilikannessa.
onko kokemusta kauan on toiminu? itellä loppus just leima tossa ens kuun alussa ja aattelin sitten hävittää auton kun siinä on niin paljon laitettavaa.
Anna mennä sitten vaan niin kauan kun pelaa. Lisäilet sinne vaan öljyä sitä mukaa jos sitä tulee ulos. Kestää kyllä noinkin aika pitkään jos et nyt anna aivan hullunlailla kenkää autollesi
DeeKoo kirjoitti:Onko se normaalia että auto ei oikein vie öljyä kummiskaan? Mietin tässä että vaikuttaako pahasti päästöihin noi männänrenkaat jos koittas leimata?
Eipä juurikaan vaikuta päästöihin.
Sen puolesta kyllä menee läpi päästöistä.