Onko tämä w124 jalopuu?

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Messerschmitt
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1370
Liittynyt: To 30.03.2006 14:04
Paikkakunta: Utajärvi / Oulu

Onko tämä w124 jalopuu?

Viesti Kirjoittaja Messerschmitt »

eli tuli uusi jalopuuosa, mutta vaihekepin ympärysreikä on paljon isompi kuin entisessä. vieressä oikealla autom.laatikon puuosa missä oikeankokoinen reikä

Kuva

onkohan tää w124:sesta
-92 w124 300D turbo-
-Toyota Carina E -92 (the old reliable)
-Chevrolet Corvette 1969 Stingray Convertible-
Avatar
JeremyH
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2603
Liittynyt: Su 21.12.2008 15:50
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja JeremyH »

Veikkaus:
Toinen on faceliftistä ja toinen ei...
Tämä ei siis perustu mihinkään tietoon :roll: :oops:
Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin

En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
jiiM
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 205
Liittynyt: Ke 06.08.2003 14:39
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Kyllä on.

Viesti Kirjoittaja jiiM »

Manuaalivaihteisesta ja joku pähkinäjuttu, kun sun alkuperäinen on zebranoa. Ollut valinnainen puulaji ja vissiin kalliimmissa malleissa, kun on näemmä sähkölasien ja penkinlämppäreiden kytkimienkin paikat.
E250 CDi W212
300E W124
230CE W124
280CE W123
Vaimolla:
A160CDI W168
Harrastepeleinä:
BMW Z3,
2 x Honda Accord Coupe MkI
2 x Honda Prelude mkII
Kupla 1300 museoituna
5 x Kupla 1303S,
2 x Kupla 1200 Jeans,
Mini 1000,
Taunus 1600L
+ muita projekteja...
E280T
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 260
Liittynyt: Ti 15.05.2007 14:19
Paikkakunta: SATAKUNTA

Viesti Kirjoittaja E280T »

mites nelimatic???
E300TD
190E
E280T
E320CDI
E320CA
Avatar
Manu300cea24
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3989
Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"

Viesti Kirjoittaja Manu300cea24 »

Olisko kenties toi vasemman puolinen 722.5:sen kaaviolla ja juuripähkinällä?
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Avatar
Messerschmitt
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1370
Liittynyt: To 30.03.2006 14:04
Paikkakunta: Utajärvi / Oulu

Viesti Kirjoittaja Messerschmitt »

tuo oikean puoleinen on mun edellisestä automaatista.nykysessä on tuollaiset vasemman puoleiset puuosat mutta tuo reikä on liian iso, joo ja siis nykynenki automaatti

onko siis 4-maticissa isompi kehys....
-92 w124 300D turbo-
-Toyota Carina E -92 (the old reliable)
-Chevrolet Corvette 1969 Stingray Convertible-
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Ainakin bensoissa on suurempi tuo vaihdekaavion reikä.
Avatar
sompio
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1799
Liittynyt: Pe 13.10.2006 21:20
Paikkakunta: Kangasniemi

Viesti Kirjoittaja sompio »

Juu nuo reiät ovat: penkinlämmittimet 2 etummaista, sähköikkunat 4 reunimmaista, takalasien lukitus vasemmanpuolen lasinnostajien välissä pieni reikä, sähköpeilit vasen keskimmäinen, radion fader keskellä oikeanpuolimmainen.
Onkos sulla kepin juuressa valintakytkin E/S, eli Economy/Standart?
M-B E 200 CDI -09 Emännällä
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969
Avatar
Messerschmitt
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1370
Liittynyt: To 30.03.2006 14:04
Paikkakunta: Utajärvi / Oulu

Viesti Kirjoittaja Messerschmitt »

ei ole E/S, oiskohan tuo sitten bensa ja automaatista?...
-92 w124 300D turbo-
-Toyota Carina E -92 (the old reliable)
-Chevrolet Corvette 1969 Stingray Convertible-
Avatar
ahola
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 121
Liittynyt: Su 21.10.2007 23:06
Paikkakunta: pietarsaari

Viesti Kirjoittaja ahola »

kaveri kävi 200d 4 vaihteiseen ostaa multa sen nahka pussin 5v laatikosta ja yllaripylläri se oli liian suur :shock:
nykyiset:
w220 S400cdi (myynnissä)
w124 E300D (projekti)
BMW 528 e39 (kauppakassi)
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Messerschmitt kirjoitti:ei ole E/S, oiskohan tuo sitten bensa ja automaatista?...
Jep.

Niissä on tuo E/S nappula. Ja siksi suurempi reikä kaaviolle.
Avatar
Wiltteri
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 270
Liittynyt: To 15.06.2006 20:29
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Wiltteri »

Tuossahan tuollainen on :arrow: http://image.nettiauto.com/extra/carimg ... f98096.jpg
Kyseessä W124 -94 E420
edelliset
W124 250D automat -88 W202 C280 automat -94 W202 C250TDT automat-96 W124 250D automat -91 W124 230 automat -91
"nykyratsu" W211 E320CDI -03 ja "mammalla" W204 C220CDI -08
Avatar
Scr
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 135
Liittynyt: Ke 11.11.2009 17:36

Viesti Kirjoittaja Scr »

Tuo on 300 24v, 420, tai 500(?) koneiseen sopiva, jossa on tuo reikä leveämpi juuri sen automaattilootan S / E nappulan takia. Itsellänikin on täysin samallainen tuossa CE:ssä.
-Mercedes-Benz W124 Bagged 300 CE 24, Kesäkulkine
-Volvo 940 2.3 SE, Talvilintta
Avatar
Messerschmitt
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1370
Liittynyt: To 30.03.2006 14:04
Paikkakunta: Utajärvi / Oulu

Viesti Kirjoittaja Messerschmitt »

niin näyttäs olevan
-92 w124 300D turbo-
-Toyota Carina E -92 (the old reliable)
-Chevrolet Corvette 1969 Stingray Convertible-
Vastaa Viestiin