eli tuli uusi jalopuuosa, mutta vaihekepin ympärysreikä on paljon isompi kuin entisessä. vieressä oikealla autom.laatikon puuosa missä oikeankokoinen reikä
onkohan tää w124:sesta
-92 w124 300D turbo-
-Toyota Carina E -92 (the old reliable)
-Chevrolet Corvette 1969 Stingray Convertible-
Manuaalivaihteisesta ja joku pähkinäjuttu, kun sun alkuperäinen on zebranoa. Ollut valinnainen puulaji ja vissiin kalliimmissa malleissa, kun on näemmä sähkölasien ja penkinlämppäreiden kytkimienkin paikat.
E250 CDi W212
300E W124
230CE W124
280CE W123
Vaimolla:
A160CDI W168
Harrastepeleinä:
BMW Z3,
2 x Honda Accord Coupe MkI
2 x Honda Prelude mkII
Kupla 1300 museoituna
5 x Kupla 1303S,
2 x Kupla 1200 Jeans,
Mini 1000,
Taunus 1600L
+ muita projekteja...
tuo oikean puoleinen on mun edellisestä automaatista.nykysessä on tuollaiset vasemman puoleiset puuosat mutta tuo reikä on liian iso, joo ja siis nykynenki automaatti
onko siis 4-maticissa isompi kehys....
-92 w124 300D turbo-
-Toyota Carina E -92 (the old reliable)
-Chevrolet Corvette 1969 Stingray Convertible-
Juu nuo reiät ovat: penkinlämmittimet 2 etummaista, sähköikkunat 4 reunimmaista, takalasien lukitus vasemmanpuolen lasinnostajien välissä pieni reikä, sähköpeilit vasen keskimmäinen, radion fader keskellä oikeanpuolimmainen.
Onkos sulla kepin juuressa valintakytkin E/S, eli Economy/Standart?
M-B E 200 CDI -09 Emännällä
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969
Tuo on 300 24v, 420, tai 500(?) koneiseen sopiva, jossa on tuo reikä leveämpi juuri sen automaattilootan S / E nappulan takia. Itsellänikin on täysin samallainen tuossa CE:ssä.
-Mercedes-Benz W124 Bagged 300 CE 24, Kesäkulkine
-Volvo 940 2.3 SE, Talvilintta