ja vielä tarkentaakseni että tosta normi 2.0 dieselistä on kyse. Sen edullisen hankinta hinnan takia
W 201 diesel turbo?
W 201 diesel turbo?
Mielessä pyörinyt ostaa kyseinen kulkine ja ahtaa se mutta mieltä vaivaa tuo tehopuoli, eli foorumilaisilla on kyseisiä vehkeitä ollut/on joten paljonko on takapyöriltä potkua löytynyt kun kaikki on tehty "ns" vimpan päälle..
ja vielä tarkentaakseni että tosta normi 2.0 dieselistä on kyse. Sen edullisen hankinta hinnan takia
ja vielä tarkentaakseni että tosta normi 2.0 dieselistä on kyse. Sen edullisen hankinta hinnan takia
No sen verran voin sanoa,että jo pelkällä turbolla ja 0.7 bar paineilla on aivan eripeli?
Voisi verrata vaikka 2.3 bensa koneeseen?
Tietysti vääntöä on huomattavasti reilummin ja kulutus ihan jotain muuta! 5-6l/100km.
Ohitus kiihtyvyys on semmoinen kiitettävä kun muistaa,että kyseessä on 200D
Eikä sillä jalkoihin jää!! ( useasti kiusannut isompia bensamoottoreita.)
Voisi verrata vaikka 2.3 bensa koneeseen?
Ohitus kiihtyvyys on semmoinen kiitettävä kun muistaa,että kyseessä on 200D

Hyvät on perät.......
Auti
Kaks ja puolisataa hevosta? Taitaa olla kestävyys aika heikolla pohjalla, jos nuin kireäksi meinaa viritellä. Paljokohan tuosta kakspuokista sitte lähtis?Mauri H. kirjoitti:Turbotetusta 200:sesta saa jonkun 250-260 hv jos kaikki on revitty ulos. 200:sta ei saanut alunperin turbolla vaan 2.5:sen.
300D -90 man.
ex 190D 2.5 Avantgarde
ex 190D 2.5 Avantgarde
Täällä oli aikaisemmin puhetta että 200D;n elementit riittäis johonkin 160-180 max. Oletkos turbon jo hommannut?
Itse tilasin omaan neloseen Pro-Turbosta:Turbo,cooleri ja pakosarja hintaa jotain 1800. Pumpun elementtien vaihto taitaa kustantaa jotain 450-650 riippuen kunnosta, tälläisen vastauksen sain kun kyselin samaa itse joku päivä sitten.
Voisi kuvitella että 300D turbon vakioturbollakin saisi ihan pirteän tuosta 200D;stä vai mitäs on tietäjät mieltä?
Itse tilasin omaan neloseen Pro-Turbosta:Turbo,cooleri ja pakosarja hintaa jotain 1800. Pumpun elementtien vaihto taitaa kustantaa jotain 450-650 riippuen kunnosta, tälläisen vastauksen sain kun kyselin samaa itse joku päivä sitten.
Voisi kuvitella että 300D turbon vakioturbollakin saisi ihan pirteän tuosta 200D;stä vai mitäs on tietäjät mieltä?
- Antti A.
- Dieselspesialisti

- Viestit: 121
- Liittynyt: Ti 04.11.2003 22:13
- Paikkakunta: Mynämäki / Turku
Vakio elementit riittää ehkä noin 120hv(max.130). Pumpun laitossa 450€ on ehkä hieman alakanttiin, eli aikaisemmin puhuin läpiä päähäniPetri K kirjoitti:Täällä oli aikaisemmin puhetta että 200D;n elementit riittäis johonkin 160-180 max. Oletkos turbon jo hommannut?
Itse tilasin omaan neloseen Pro-Turbosta:Turbo,cooleri ja pakosarja hintaa jotain 1800. Pumpun elementtien vaihto taitaa kustantaa jotain 450-650 riippuen kunnosta, tälläisen vastauksen sain kun kyselin samaa itse joku päivä sitten.
Voisi kuvitella että 300D turbon vakioturbollakin saisi ihan pirteän tuosta 200D;stä vai mitäs on tietäjät mieltä?





