vito aurauskulman säätö
vito aurauskulman säätö
Vaihdoin raidetangon nivelet, ohjaus tuntui yhtä tarkalta kuin aiemminkin. Ratti oli vaihdon jälkeen hiukan vinossa ja katsastusmies sanoi että ratti pitää olla suorassa kun on airbag. Säätelin ja ratti suorassa, mutta ilmeisesti myös pyörät liian suorassa. Pitäiskö säätää auraukselle vai haritukselle ja kuinkahan paljon?
No kattelkaapas tuolta arvot ja säädätte sen mukaan
http://www.nic.fi/~danes/w638_2/jutut/17072004.html
Tämä jälkimmäinen oli mun mielestä parempi ajaa, siinä otettiin madallus jotenkin huomioon:
http://www.nic.fi/~danes/w638_2/jutut/p ... ic0017.jpg
Tästä jälkimmäisestä voisi mainita, että nuo ennen arvot ovat syntyneet astrum auton "korjailujen" vuoksi

http://www.nic.fi/~danes/w638_2/jutut/17072004.html
Tämä jälkimmäinen oli mun mielestä parempi ajaa, siinä otettiin madallus jotenkin huomioon:
http://www.nic.fi/~danes/w638_2/jutut/p ... ic0017.jpg
Tästä jälkimmäisestä voisi mainita, että nuo ennen arvot ovat syntyneet astrum auton "korjailujen" vuoksi

Lisää tietoa: www.skg.fi