vito aurauskulman säätö

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
ml112
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 8
Liittynyt: Pe 08.08.2008 19:38

vito aurauskulman säätö

Viesti Kirjoittaja ml112 »

Vaihdoin raidetangon nivelet, ohjaus tuntui yhtä tarkalta kuin aiemminkin. Ratti oli vaihdon jälkeen hiukan vinossa ja katsastusmies sanoi että ratti pitää olla suorassa kun on airbag. Säätelin ja ratti suorassa, mutta ilmeisesti myös pyörät liian suorassa. Pitäiskö säätää auraukselle vai haritukselle ja kuinkahan paljon?
ml112
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 8
Liittynyt: Pe 08.08.2008 19:38

Viesti Kirjoittaja ml112 »

Siis tarkoitin kysymyksellä sitä, että pitääkö etuveto Vitossa olla hiukan aurausta vai haritusta.
keef
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1004
Liittynyt: Ma 09.02.2004 21:00

Viesti Kirjoittaja keef »

- ite säädin millin haritukselle, tiedä sitten onko oikein.
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veskola »

No kattelkaapas tuolta arvot ja säädätte sen mukaan :shock:

http://www.nic.fi/~danes/w638_2/jutut/17072004.html

Tämä jälkimmäinen oli mun mielestä parempi ajaa, siinä otettiin madallus jotenkin huomioon:

http://www.nic.fi/~danes/w638_2/jutut/p ... ic0017.jpg

Tästä jälkimmäisestä voisi mainita, että nuo ennen arvot ovat syntyneet astrum auton "korjailujen" vuoksi :roll:
Lisää tietoa: www.skg.fi
Vastaa Viestiin