Ihan viime viikon aikana käynnistys huonontunut huomattavasti, hehku valo ei kuitenkaan jää palamaan. Esim. saa sahata 2 asteen lämpötilassakin tosi kauan, lämpimällä koneellakin ei lähde ilman pientä sahaamista. Mistä kannattaisi alkaa tutkia asiaa?
Lueskelin noista aiemmista kirjoituksista, että ilmavuotoa, suutin vuotoa ja hehku ongelmaa on ollut....
Hehkut vaiko orastava suutin ongelma? Vito CDI
Re: Hehkut vaiko orastava suutin ongelma? Vito CDI
Mulla alkoi sahauttaan kun oli yhdessä suuttimessa kova ohivuoto. Juurikin ongelma pahempi lämpimässä.soppaa kirjoitti:Ihan viime viikon aikana käynnistys huonontunut huomattavasti, hehku valo ei kuitenkaan jää palamaan. Esim. saa sahata 2 asteen lämpötilassakin tosi kauan, lämpimällä koneellakin ei lähde ilman pientä sahaamista. Mistä kannattaisi alkaa tutkia asiaa?
Lueskelin noista aiemmista kirjoituksista, että ilmavuotoa, suutin vuotoa ja hehku ongelmaa on ollut....
Tee testi:
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=58442
Ja tuolta jotain lisää:
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... vuototesti
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Lämpimänä kyllä lähtee ilman suurempaa sahaamista mutta nytkin tänä aamuna, kun auto oli seissyt yön yli niin tosi pitkän ajan sai sahata vaikka lämppärin nokassa oli ollut.
Tuntuis näin perstuntumalta, että ilmaa p-linjoihin jostain menee...
Millai tuo ohi vuoto ongelma tähän kohteeseen sopisi, ilmeneekö tuo ohi vuoto myös kylmällä koneella?
Tuntuis näin perstuntumalta, että ilmaa p-linjoihin jostain menee...
Millai tuo ohi vuoto ongelma tähän kohteeseen sopisi, ilmeneekö tuo ohi vuoto myös kylmällä koneella?
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Pystyy vaihtamaan itse, purkaa kaiken ylimääräisen vaan ensin pois edestäsoppaa kirjoitti:Voisiko vika olla myös hehkuissa? Vaikkei jätäkkään valoa palamaan niin kai niistä voi alkaa teho hiipua?! Siitähän ei jää vika koodia jos hehku ei ole rikki??
Btw. Miten, pystyykö tuossa CDI:ssä vaihtaa itse hehkutulpat?
Löytyykö ohjeita?
sen jälkeen johdot irti hehkuista irti ja ruuvaa hehkut irti
Hehkut katkeavat helposti irrottettaessa, älä väännä väkisin.
-Esukki-
260 SE -87, R 320 CDI 4matic -06, A 160 BE -09, C200 TA CDI Classic -08, C200 A Kompressor -07, C180 TA -18
(ex. 190D -65, 200B -76, 230B -77, 190E 2.0 -86, V220 CDI A -01, C 180 TA Classic -01, E 230 TA Elegance -96, C 230 TA Avantgarde -08)
260 SE -87, R 320 CDI 4matic -06, A 160 BE -09, C200 TA CDI Classic -08, C200 A Kompressor -07, C180 TA -18
(ex. 190D -65, 200B -76, 230B -77, 190E 2.0 -86, V220 CDI A -01, C 180 TA Classic -01, E 230 TA Elegance -96, C 230 TA Avantgarde -08)