
Onnistuuko asennus helpommin yläkautta vai alakautta?
Mitä kaikkea pitää purkaa edestä?
Olisin kiitollinen jos jollain olisi lyhyet ohjeet miten asennus tapahtuu, niin ei tarviisi tuolla pihalla miettiä ylimmääräisiä kun tota pakkastakin jo pikkusen

Pihalla ja pakkasessa....Turmelo kirjoitti:
Onnistuuko asennus helpommin yläkautta vai alakautta?
Mitä kaikkea pitää purkaa edestä?
tuolla pihalla miettiä ylimmääräisiä kun tota pakkastakin jo pikkusen
No jos irroittaa imusarjan niin sitten sen saa asennettua yläkautta.Turmelo kirjoitti:Ok, onko kukaan noita yläkautta laittanut?, silloin onnistuis lämpösessa laittaa. Onko kellään kuvaa tosta tulpasta, niin tietäs työkaluja katella.
Turmelo kirjoitti:Nyt tuli asennuksen vaikein kohta: lukea defan ohjetta, onko siis niin että tonne väliin ei tule minkäänlaista tiivistettä?
Sitten:Lue ennen asennusta koko asennusohje huolella
läpi.
Sen jälkeen etsitään luettelosta sinun autosi malli.Laske jäähdytysneste pois. Irrota ohjeenmukainen kierretulppa.
Puhdista kierre moottorissa hyvin.
Kierrä lämmitin paikalleen reikään (A). Lämmittimen pistokkeen tulee
osoittaa taulukon kello-osoittimen suuntaan. Likainen / vanha
pakkasneste on vaihdettava uuteen.
Lämmittimeen EI saa kytkeä virtaa ennen kuin
jäähdytysjärjestelmä on täytetty hyväksytyllä pakkasnesteellä, ja
ilmattu autonvalmistajan ohjeiden mukaan. Moottorinlämmittimen
kojepistorasia on aina hankittava yhdessä lämmitinelementin kanssa
ellei sitä ennestään ole. Moottorinlämmittimen saa kytkeä vain
maadoitettuun pistorasiaan. Maadoitusyhteyden on oltava
yhtäjaksoinen maadoitetusta seinäpistoraisasta moottorinlämmittimen
runkoon, ja suojamaadoitus on oltava yhteydessä ajoneuvon runkoon.
DEFA hylkää korvausvaatimuksen jos lämmittimen muotoa
on muutettu ja/tai lämmitintä ei ole asennettu asennusohjeen
mukaisesti. VALITUKSET: Takuuehtojen mukaisesti. Säilytä kuitti.
Josta on merkinnätC 180, C 200, C 220
(202) 93>
C tarkoittaa että lämmitin tulee pitkittäin olevan moottorin vasemmalle puolelle.C 9 1,2,3
2 tarkoittaaValitse pakkauksesta vastaava tiiviste kuin
alkuperäisessä tulpassa on.
jota et ilmeisesti tehnyt, koska halusit tehdä sen vaikeimman kautta eli yläkautta.Irrota käynnistinmoottori
Moottorinlämmitin asennetaan alakautta.