
En osanna muuta tulkita kun värin!

Mistähän noita vanhempia koodeja tutkailisi, uudempiin kyllä löytyy vaikka mitä..
Tonhan sais tarkistettua numeroita vertailemalla, mutta veikkaan, että noi on moottorin ja vaihteiston tai korin valmistenumeron loppuosat. Alkuosat määräytyy ton auton valmistenumeron alun perusteella. Ja vaihteiston tyyppi ja ohjauksen puoleisuus tietysti tosta "-12-"-välikkeestä.Petteri Kivimäki kirjoitti:Alarivi.
Ylläolevista ratti on selviö, mutta mikä on on tropenbatt? Trooppinen akkuPetteri Kivimäki kirjoitti:Exportmod. I: Weißes Lenkrad, Tropenbatt. Ölbadluftfilter, Stoßd.-Staubschutz, Fed./Dämpf. Härter
Tropenbatterie se on - ? Täytyy kysyä tällaselta veikolta kun Matthias Parschaulta, tietoa tuntuu olevan:karra kirjoitti:Ylläolevista ratti on selviö, mutta mikä on on tropenbatt? Trooppinen akku
Lompsin paikalliselle mersun jälleenmyyjälle auton numeroitten ja henkilöllisyystodistuksen kanssa ja kysyin "saisinko kopio kantakortista?".Joel Suvisalmi kirjoitti:mistäs sait kopion? ja kaiken lisäksi ilmaiseksi?Petteri Kivimäki kirjoitti:sain kantakortista tilattua kopion (ilmaiseksi)
![]()
Hmm, kiehtova ajatus, mutta auton ensimmäinen omistaja on uutena ollut Oy Teräsbetoni, joten en usko moista.Onkohan nyt niin että tuo 667L on maakoodi joka on Djibouti