relehän täytyi luonnollisesti merkkiliikkeestä hakea..

on nyt parempi jo jonkinlaista muutosta tulla ongelmiin.. ilmoittelen sitten miten kävi..
Laitas piruuttaan ensin se rele... sitte kokeilet pelaako? jos ei nii sitte vasta muut osat niin tietää missä oli vika!pamppu16 kirjoitti:no nii, nyt on sitten käyty hakemassa se yj-rele(81€), tulpat(18€), virranjakajan kansi(19€) ja pyörijä(3€)!!!
relehän täytyi luonnollisesti merkkiliikkeestä hakea..
on nyt parempi jo jonkinlaista muutosta tulla ongelmiin.. ilmoittelen sitten miten kävi..
releet??? onkos siellä niitä montakin, jotka vois asiaan vaikuttaa.. itse en omastani ole löytänyt kuin tuon hopean yj-releen sekä sellaisen isomman mustan! mikä lie mahtaa tuon mustan (neliskulmaisen) tarkoitus edes olla?!mikko a kirjoitti:mullakin vastaava auto ja käyntiinlähtö oli kans kateissa.Vika korjaantuu kun käytti akun takana olevat relet irti ja takas.Auto on toiminut jo viikkoja virheettä.Eli jotain hapettumaa liittimissä.
Tulipahan mieleen hyvä vinkki tuohon pakosarjan lämmön kokeiluun jostain foorumilta: kastelee pakosarjan kevyesti ennen käynnistystä ja sitten vaan katsoo miten rupee haihtumaan vesi...atlas kirjoitti:Tuli mieleen kun koputtelit putkis niin oisko isku vaikuttanut putkien päässä oleviin suuttimiin joka ois tullu tiensä päähän.
Uudet on kalliit ja mitkä minäkin vaihdoin viskasin roskiin.
Ultraääni pesukin maksaa ja jos suuttimessa on vikaa ei se korjaa sitä.
Nettivaraosassa oli myytävänä koko ke-jetti muistaakseni Imatran kupeessa
mutta pitäis hintaa puntaroida.Se oli imusarjoineen eli suuttimetkin löytyis.
Vian etsintä toisinaan tekee töitä etenkin paljon rullatuissa autoissa.
Voisitko todeta kylmälla moottorilla onko tietty sylinteri joka ei sytytä vai kietääkö se miten sattuu.Esim kokeile pakosarjaa mikä kohta on kylmempi.
Onko nestettä hävinnyt?Savuttaako sinistä ja öljyä katoaa?
Kohta tulee niin paljontieten vikaa että onko ainut vaihto paalata se auto
Siis joo lähtee käyntiin siten että sitä bensaa lorauttaa sinne imusarjaan.. mutta eikös tuo osoita juurikin sitä että se vika on PA-puolella eikä kipinäpuolellasompio kirjoitti:Tempaseppas ilmanputsarin kansi pois ja lirauttele sieltä bensaa imusarjaan jos sillä pyörii niin vika jää silloin kipinäpuolelle jos taas ei auta niin sittä on vaan lähdettävä vikaa etsimään kylmäkäynnistys suuttimelta taaksepäin tankille asti. Ootko kahtonu onko virranjakajassa kan
nen ja rungon välissä semmonen muovilautanen joka pyrkii estämään kosteuden tiivistymisen kanteen. Minun pirssistä se puuttu ja jahtasin vikaa toista vuotta.
lues nyt tuo oma aikaisempi viestis ensin ajatuksella läpisompio kirjoitti:Miten niin päinvastaisesti? Eikö juuri tuo koe, että lähtee käyntiin kaatamalla imusarjaan bensaa, osoita sen että tyhjäkäyntiseos on liian laiha , joka voi juuri johtua ryyppysuuttimen temppuilusta.
Tietysti voi olla niinkuin sanoit että perussäätö on niin laihalla ettei ryyppysuuttimen lisärikastus riitä. Tulppien kastumisesta ei liene kysymys koska lupailee.