Eli ongelma siis käyntiinlähdössä. Starttaamalla ei lähde käyntiin millään, työntämällä lähtee heti.
Vikakoodeja ei anna, eli testerin mukaan OK.
Startti vaihdettu uuteen-> ei auttanut
Hehkureletsydeemi vaihdettu -> ei auttanut
Hehkut vaihdettu kesällä uusiin, joten vika tuskin on niissäkään.
CDI203:n innoittamana ehdotetaan sitten kampiakselin asentotunnistinta, sehän on nokka-akselin tunnistinta yleisempi vika. Mutta jos lähtee työntämällä niin ei pitäisi noista asentoantureista olla kyse.
minä kun en näistä railivehkeistä mitää kanssa ymmärrä, mutta semmonen toiminnallinen yhtymäkohta on tuonne bensamoottoripuolelle, jotta ainakin boschin LH-jetronicissa voi ruiskun ohjausyksikön maadoitus tai virransyöttö olla niin heikossa hapessa jotta jännite laskee startatessa liian alas, jolloin ohjausyksikkö ei lähde ollenkaan aukomaan suuttimia.
Ilman starttimoottoria jännite pysyy limitin yläpuolella ja kone käynnistyy...
CDI:ssa suuttimien ohjausvirrat on vielä kertaluokkaa suuremmat kuin bensakonessa, joten hapettumatkin estää käynnistyksen...
Pitänee seuraavaks tutkia noi ruiskun piuhat.. Sen totesin että tyhjäkäynnillä vähän röpeltää!? Se vois hyvinkin johtua samasta viasta?? Kiitoksia vihjeistä!!