Samalla menetelmällä avattiin joskus Sierran ovi.Kaksi miestä kämmenet sivulasia vasten nytkittiin sitä lasia ylös ja alas jolloin siihen saatiin muutamassa minuutissa sellainen rako että mahtui teräslangalla avaamaan lukon.rummukainen kirjoitti:Omastani sain auki, kun oli samanllainen tilanne, imukuppi mitä esim. tuulilasin asennuksesa käytetään, sivulasiin kiinni ja pikkuhiljaa nykimällä ikkuna ravolleen ja rautakoukulla kahvasta ovi auki. Helppo homma, eikä tarvitse hajoittaa mitään.
APUA W124 OVET LUKOSSA AVAIMET SISÄLLÄ!!!!!!!!
Ei se mitään vuoda,se merkkaa reviirinsä.300E
Re: APUA W124 OVET LUKOSSA AVAIMET SISÄLLÄ!!!!!!!!
Seuraavan kerran muistat ottaa avaimet aina mukaan kun lähdet autosta vaikka lyhyeksikin aikaa. Meinaan se on pienemmän riesan tie.Spröö kirjoitti:Ongelmana semmonen että akku oli tyhjä ja otin sen irti ja vein sisälle lataukseen. Ku akku oli täys niin olin laittamassa sitä paikalleen. sain akun kengät paikalleen niin kuulu napsahus ja ovet meni lukkoon. ainoat avaimet sisällä... onkohan mitään tehtävisä?? Keskuslukitushan toimii alipaineella tietääkseni?? Autona on w124 -88
Se mun vielä piti sanoa että konepelti on auki, että sitä kautta mahdollisesti vois jotaki tehä jos jollaki vaan on vinkkejä...
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Sitä on jytille paha sanoojysi kirjoitti:Jos ei oo kiire, laita yv asevalle, ks. tämä tapaus
Joo ja mitä ne avaimet siellä virtalukossa tekee?vk00 kirjoitti:en muista. Ootteles nyt vielä jos joku viisaampi neuvoo ja koita hakua, oon nähny monta tällästä topikkia, kyllä sinne lasia rikkomattaki pääsee.
Merseedespents
Joo tämä toimi hyvin ainakin 123:ssa. Niin ja sitten avaat sillä tukevalla rautalangalla sen vastapäisen oven.rummukainen kirjoitti:Omastani sain auki, kun oli samanllainen tilanne, imukuppi mitä esim. tuulilasin asennuksesa käytetään, sivulasiin kiinni ja pikkuhiljaa nykimällä ikkuna ravolleen ja rautakoukulla kahvasta ovi auki. Helppo homma, eikä tarvitse hajoittaa mitään.
Kuskin sivulasi taitaa olla kaikkein "väljin" painaa alas ja siitä raosta apparin ovi auki
Timo P
Hyvinkää
211/ 220CDI (-05)
ex. 210/ 200CDI (-02)
ex. 123/ 240D (-83)
ex. 123/ 240TD (-78/-84)
ex. 123/ 200B (-80) (Made in South Africa)
ex. 116/ 280S (-75)
ex. 115/ 220D (-71)
Land Rover Series III 109" (-77)
ex. Land Rover Series III 88" (-76)
Ural M63 "Suomi-pyörä" (-72)
Hyvinkää
211/ 220CDI (-05)
ex. 210/ 200CDI (-02)
ex. 123/ 240D (-83)
ex. 123/ 240TD (-78/-84)
ex. 123/ 200B (-80) (Made in South Africa)
ex. 116/ 280S (-75)
ex. 115/ 220D (-71)
Land Rover Series III 109" (-77)
ex. Land Rover Series III 88" (-76)
Ural M63 "Suomi-pyörä" (-72)
- Messerschmitt
- Mersumies
- Viestit: 1370
- Liittynyt: To 30.03.2006 14:04
- Paikkakunta: Utajärvi / Oulu
ei muuten kuulu poliisin hommiin ovien aukominen enää nykyisin..
ja saattaa tosiaan yllättävän kallis olla se pikkuikkuna, riippuu tietenki mitä kautta sen hankkii ja kuka laittaa paikoilleen.
toisaalta, tuulilasi jos on huonossa kunnossa niin siitä jos menis sisälle ni tulis samalla vanha lasi vaihdettua ku on kuitenki kiven jälkiä täynnä. ja siitähän mahtuu hyvin sisällekki.
toisaalta tällaisella pakkasella hieman ikävä ajella sen kans sitte lasinvaihtoon..
ja saattaa tosiaan yllättävän kallis olla se pikkuikkuna, riippuu tietenki mitä kautta sen hankkii ja kuka laittaa paikoilleen.
toisaalta, tuulilasi jos on huonossa kunnossa niin siitä jos menis sisälle ni tulis samalla vanha lasi vaihdettua ku on kuitenki kiven jälkiä täynnä. ja siitähän mahtuu hyvin sisällekki.
toisaalta tällaisella pakkasella hieman ikävä ajella sen kans sitte lasinvaihtoon..
"ei mersuun remonttia tehdä, sitä vain huolletaan..."
joko muuten on päästy sisälle autoon ja kunka
tuo pieni sivuikkuna on yleensä kallein lasi autoon, ainakin pinta-alaan suhteutettuna pitäis omaankin vaihtaa se takaisin värilasiin, kun se on nyt kirkas, kun joku on joskus mennyt autoon sen rikkomalla...
tuo pieni sivuikkuna on yleensä kallein lasi autoon, ainakin pinta-alaan suhteutettuna pitäis omaankin vaihtaa se takaisin värilasiin, kun se on nyt kirkas, kun joku on joskus mennyt autoon sen rikkomalla...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Ostaako ihmiset oikeasti jostain veholta uusia osia w124 mersuun? Ei helkkari. Maksaa ihan vitusti ja toisekseen ei sovi yhtään enää muiden kuluneiden lasien kanssa se uutuuttaan kiiltävä.
Ei mitään järkeä ostaa yli 5 vuotta vanhaan autoon uutena sellaista osaa, joka ei ole normaalia kulutustavaraa.
Ei mitään järkeä ostaa yli 5 vuotta vanhaan autoon uutena sellaista osaa, joka ei ole normaalia kulutustavaraa.
kyllä mä ainakin ostan veholta uusia osia tuohon 300E mersuun, en ehkä laseja kuitenkaan, mutta osia kuitenkin tänäänkin kävin tilaamassa yhden osan, kun ei hyllystä löytynyt, kauhean kalliskin se oli, eli 6,45 €
laseja saa tosiaan romikselta tai muilta harrastajilta, mutta ei nekään niitä ilmaiseksi yleensä anna...
niin ja mulla on kyllä se pikkulasi jo ihan omasta takaa (200D:n raadosta), pitäis vain jaksaa tutkia kuinka kovatöinen se on vaihtaa viimeksi sitä jotain ½ tuntia tutkin, mutta ei vielä selvinnyt ihan kaikki, pitää kai repiä oven verhoilukin irti, että sen saa vaihdettua...
laseja saa tosiaan romikselta tai muilta harrastajilta, mutta ei nekään niitä ilmaiseksi yleensä anna...
niin ja mulla on kyllä se pikkulasi jo ihan omasta takaa (200D:n raadosta), pitäis vain jaksaa tutkia kuinka kovatöinen se on vaihtaa viimeksi sitä jotain ½ tuntia tutkin, mutta ei vielä selvinnyt ihan kaikki, pitää kai repiä oven verhoilukin irti, että sen saa vaihdettua...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Pitää juu repiä ihan verhoilukin irti.
Eli verhoilu irti, pystylista kahdella ruuvilla irti ja muistaakseni sivulasi piti myös irroittaa, että saa sen pystylistan nätisti pois... Sittenhän se lähteekin jo naputtelemalla...
En oo kyllä ihan varma, että pitikö sivulasia irroittaa ollenkaan, vai riittikö pelkästään alas lakeminen.
Tolla puolen tunnin tutkimisella olisit sen lasin vaihtanut jo ainakin kerran, jos yhtään pysyy alkeellisimmat työkalut kädessä.
Eli verhoilu irti, pystylista kahdella ruuvilla irti ja muistaakseni sivulasi piti myös irroittaa, että saa sen pystylistan nätisti pois... Sittenhän se lähteekin jo naputtelemalla...
En oo kyllä ihan varma, että pitikö sivulasia irroittaa ollenkaan, vai riittikö pelkästään alas lakeminen.
Tolla puolen tunnin tutkimisella olisit sen lasin vaihtanut jo ainakin kerran, jos yhtään pysyy alkeellisimmat työkalut kädessä.
ei oikein tahdo pysyä työkalut kädessä, siinähän se ongelma usein onkin (vasemmasta kädestä hermoja poikki kyynärpään paikkeilta...) yhdellä kädellä hieman v-mäistä nämä näpertelyt... kokeiles joskus niputtaa jesarilla toisen käden sormet yhteen ja alat sitten näpertämään jotain tarkkaa, niin saat hieman käsitystä kuinka helppoa kaikki onkaan, kun on 2 tervettä kättä
pystylistan ylimmäisen ruuvin paikallistin ja kokeilin ottaa irtikin, sitten huomasin, että ei riitä vielä lasin irrotukseen, pitää purkaa enemmän ja aloin kasaamaan takaisin, että ei mene kovin myöhään se kasaaminen... se ½ tuntia oli muutenkin sellaista "tutkitaan ja korjaillaan vähän joka paikkaa samalla"...
pystylistan ylimmäisen ruuvin paikallistin ja kokeilin ottaa irtikin, sitten huomasin, että ei riitä vielä lasin irrotukseen, pitää purkaa enemmän ja aloin kasaamaan takaisin, että ei mene kovin myöhään se kasaaminen... se ½ tuntia oli muutenkin sellaista "tutkitaan ja korjaillaan vähän joka paikkaa samalla"...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
.
tuttua , jos löytyy samannäköisiä avaimia niin varovasti kääntää ja samalla heiluttaa kevyesti avainta edes-takaisin, saattaa aueta, kunhan ei haittalevyt katkeile
vaihteeksi mersuton, 11 ollut ja tulee olemaan ...lukematon määrä
kyllä minäki ostan alkuperäisiä osia. en tietenkää ihan kaikkea. hihnanki ostan aina sieltä, koska mun mielestä se kestää pitempään ku tarvikemalli. vaikka onki kympin toista ehkä kalliimpi.
usein pienet osat ovat hyvinki hinnaltaan kilpailukykyisiä tarvikeliikkeiden hintoihin.
usein pienet osat ovat hyvinki hinnaltaan kilpailukykyisiä tarvikeliikkeiden hintoihin.
"ei mersuun remonttia tehdä, sitä vain huolletaan..."
Pitää sivulasi ottaa irti että pääsee käsiksi pikkuikkunaan. Ite tummensin lasit kaikki niin otin joka ikkunan irti ja tummensin keittiönpöydällä hyvässä valossa. Jos tietää mitä tekee niin pikku ikkunan vaihto on 10 minuutin homma.napa kirjoitti:kyllä mä ainakin ostan veholta uusia osia tuohon 300E mersuun, en ehkä laseja kuitenkaan, mutta osia kuitenkin tänäänkin kävin tilaamassa yhden osan, kun ei hyllystä löytynyt, kauhean kalliskin se oli, eli 6,45 €
laseja saa tosiaan romikselta tai muilta harrastajilta, mutta ei nekään niitä ilmaiseksi yleensä anna...
niin ja mulla on kyllä se pikkulasi jo ihan omasta takaa (200D:n raadosta), pitäis vain jaksaa tutkia kuinka kovatöinen se on vaihtaa viimeksi sitä jotain ½ tuntia tutkin, mutta ei vielä selvinnyt ihan kaikki, pitää kai repiä oven verhoilukin irti, että sen saa vaihdettua...
Ovet ei oo vielä auki. Opiskelut keskeytti yrittämisen pariksi päiväksi viikonloppuna taas kotia ja mersun kimppuun. Uutta lasia en tuu ostaan en periaatteen takia ja jonkulaiset sävylasit on kans niin voi olla vähä hankalempi löytää. Kokeilen tätä temppua jonka aseva kertoi minulle. Uskon että se toimii. saapa nähä..
eikö sulla ole ketään kaveria jolla olis samanlainen mersu uskomattoman moneen autoon nimittäin pääsee samoilla avaimilla
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
kokeilitko jo kaikki avaimia ja taltta meisseliä kuskin oven lukkoon?
ainakin 89 vuoden 730 bemariin sai rekisteri kilven mukaan tilattua uuden avaimen. eikä kyllä edes kyselty kuka sen halus ostaa. eli periaattees vois ostaa naapurin autoon avaimen..
ainakin 89 vuoden 730 bemariin sai rekisteri kilven mukaan tilattua uuden avaimen. eikä kyllä edes kyselty kuka sen halus ostaa. eli periaattees vois ostaa naapurin autoon avaimen..
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Nyt on ovet auki. Ovet sain pääasiassa asevan ohjeitten mukaisesti mutta omasta mielestä vieläkin helpommalla tavalla. kauan siihen meni mutta sitten kun ''vahingossa'' hokasin miten ovet saa auki niin aukasuun meni noin puoli minuuttia.
Jos porukka haluaa tietää miten tämä tapahtuu niin minun mielestä asevan täysyisi se sanoa koska itsekkin olen tiedon häneltä saanut.
Tämä siksi koska minusta tuntuu että tietoisuus kaikilla kuinka helppoa päästä 124 sisään on riski varkauksien kannalta.
Tai en minä tiedä
Jos porukka haluaa tietää miten tämä tapahtuu niin minun mielestä asevan täysyisi se sanoa koska itsekkin olen tiedon häneltä saanut.
Tämä siksi koska minusta tuntuu että tietoisuus kaikilla kuinka helppoa päästä 124 sisään on riski varkauksien kannalta.
Tai en minä tiedä
Ehdotanpa siis että aseva ja vain hän tulee tietämään uusimmat temput ja hän jää edelleenkin salaisuuden haltijaksi koska käytäntö on toiminut hyvin nykyisellään.Spröö kirjoitti:Ovet sain pääasiassa asevan ohjeitten mukaisesti mutta omasta mielestä vieläkin helpommalla tavalla. kauan siihen meni mutta sitten kun ''vahingossa'' hokasin miten ovet saa auki niin aukasuun meni noin puoli minuuttia.
Jos porukka haluaa tietää miten tämä tapahtuu niin minun mielestä asevan täysyisi se sanoa koska itsekkin olen tiedon häneltä saanut.
ne taitaa tietää paljonkin enemmän tietysti jos oikein mainostetaan miten päästään mihinkin autoon, niin se voi lisätä "harrastajien" määrää hetkellisesti...Whaeva kirjoitti:Eiköhän autoja varastavat ihmiset jo teidänkin salaisuudet tiedä. Tuskin on mikään "uusi" temppu.
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
eiks joku lukkofirma tuu availee noita ovia?
Ainaki kaverin golffi ku teki tenät ja löi ovet lukkoo ku skrapas ikkunoi auto käynnissä, nii soitti lukkofirman päivystäjälle ja tuli avaan oven. Maksokohan 30€ tai jotain..
Ainaki kaverin golffi ku teki tenät ja löi ovet lukkoo ku skrapas ikkunoi auto käynnissä, nii soitti lukkofirman päivystäjälle ja tuli avaan oven. Maksokohan 30€ tai jotain..
w209 55 AMG, -04
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
w124 300CE(CDT?), -89 (om603, ppd 7mm, MPR6164-5)
ex:
w211 280CDI V6 7G, -05
w124 300E-24, -90
w124 200B, -88
w201 2,5 turbodiesel, -89
Moro kaikille pitkästä aikaa.
Useammalle kymmenelle olen ohjeet laittanut ja tietääkseni kaikki ovat saaneet ovet auki.
Ohjeet kuvien kera lähetän vain niille, jotka laittavat minulle yhteystietonsa puhelinnumeron kera,
Talletan tiedot siltä varalta, että joku alkaa käyttämään ohjeita väärin ja tyhjentelee autoja ohjeillani.
Useammalle kymmenelle olen ohjeet laittanut ja tietääkseni kaikki ovat saaneet ovet auki.
Ohjeet kuvien kera lähetän vain niille, jotka laittavat minulle yhteystietonsa puhelinnumeron kera,
Talletan tiedot siltä varalta, että joku alkaa käyttämään ohjeita väärin ja tyhjentelee autoja ohjeillani.
Ajokit:
Fiat Ducato-98
Vectra D -06
DKW Hummel -61
Fiat Ducato-98
Vectra D -06
DKW Hummel -61