Väykkä sammu tien päälle, mikähän tuli?
Väykkä sammu tien päälle, mikähän tuli?
Ajelin tänään satasta Tuusulan tietä etelään. Yht'äkkiä ennen lentokentän liittymää moottori vain sammu ja mentiin omalla painolla se pari sataa metriä että sain auton tien sivuun. Ajotietokone kertoi jotain power controllista, että siellä olisi malfunction. Pakkasta oli 15 astetta, mutta Väykkä oli jo kerennyt kehrätä itsensä lämpimäksi, kun oli jo parikyt kilsaa tultu tolpasta.
Muutaman kerran yritin siinä startata, mutta ei lähteny käyntiin. Soittelin hinurin ja taksin paikalle. Ajotietokonetta siinä kyytiä odotellessa räpläsin, ja se kertoi että ei olisi enää malfunction missään, mutta ei vaan lähteny käyntiin.
Nyt sitten ovat Falckin pojat hinaamassa auto Tikkurilan Koivuhaan Veholle ja olen jo kotona Järvenpäässä lämmittelemässä.
Mitähän lienee odotettavissa? Jäätiköhän pakkanen jotain tekniikkaa? Kyseessä on MB W210 200 cdi vm. 2002.
Kaveri sanoi että olisi saattanu lähteä hyrräämään jos olisin akunkengät irrottanu muutamaksi minuutiksi ja kokeillu sitten käyntiin, mutta ei siinä pakkasessa ja hämärässä kun ei ollut mesemiehenä työkalujakaan mukana, kun nämä on niin varmoja pelejä etteivät "koskaan" jätä tien pääle; mitä niitä työkaluilla, kun hinauskaskollakin pärjää.
Muutaman kerran yritin siinä startata, mutta ei lähteny käyntiin. Soittelin hinurin ja taksin paikalle. Ajotietokonetta siinä kyytiä odotellessa räpläsin, ja se kertoi että ei olisi enää malfunction missään, mutta ei vaan lähteny käyntiin.
Nyt sitten ovat Falckin pojat hinaamassa auto Tikkurilan Koivuhaan Veholle ja olen jo kotona Järvenpäässä lämmittelemässä.
Mitähän lienee odotettavissa? Jäätiköhän pakkanen jotain tekniikkaa? Kyseessä on MB W210 200 cdi vm. 2002.
Kaveri sanoi että olisi saattanu lähteä hyrräämään jos olisin akunkengät irrottanu muutamaksi minuutiksi ja kokeillu sitten käyntiin, mutta ei siinä pakkasessa ja hämärässä kun ei ollut mesemiehenä työkalujakaan mukana, kun nämä on niin varmoja pelejä etteivät "koskaan" jätä tien pääle; mitä niitä työkaluilla, kun hinauskaskollakin pärjää.
Vähemmän on enemmän: E 220 CDI 2003
Oisko polttoainepuolelle tullut häikkää?
Siellä on niin monta vika kohdetta mjoka voi vian aiheuttaa.
Haulla löytyy paljon tietoa.
Tässä aluksi yksi juttu.
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... ght=sammui

Siellä on niin monta vika kohdetta mjoka voi vian aiheuttaa.
Haulla löytyy paljon tietoa.
Tässä aluksi yksi juttu.
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... ght=sammui

ongelma ratkesi, mitä mieltä olette Vehon hinnoista
vianmääritys-> polttoaineputki irti matalapainepumpun päästä. putken lukitus rikki-> polttoaineputki matalapainepumpun ja korkeapainepumpun välillä vaihto->koeajo->ok toimii
osat:
-polttoaineletku 76,91
-putki ----------- 44,80
-tuki--------------02,40
-pientarvikkeet- 06,90
työn osuus-------29,26
YHTEENSÄ------162,57 euroa
Mitä mieltä olette Vehon hinnoista???
osat:
-polttoaineletku 76,91
-putki ----------- 44,80
-tuki--------------02,40
-pientarvikkeet- 06,90
työn osuus-------29,26
YHTEENSÄ------162,57 euroa
Mitä mieltä olette Vehon hinnoista???
Vähemmän on enemmän: E 220 CDI 2003
halvalla pääsit !
halvalla pääsit ! melkein halvin mahdollinen tienpäälle jätön syy..
MB Exät:
GLK 220 CDI BE 4matic 09
ML 270 CDI 01
E 220 CDI 00 farkku
E 250 D 89 farkku
E 200 D 90
E 200 D 86
220 D 78
GLK 220 CDI BE 4matic 09
ML 270 CDI 01
E 220 CDI 00 farkku
E 250 D 89 farkku
E 200 D 90
E 200 D 86
220 D 78
Re: ongelma ratkesi, mitä mieltä olette Vehon hinnoista
Mistähän putkista ja letkuista mahtoi tarkalleen olla kyse, pystytkö osoittamaan vaikka sopivasta osakuvasta:JuhanaW kirjoitti:vianmääritys-> polttoaineputki irti matalapainepumpun päästä. putken lukitus rikki-> polttoaineputki matalapainepumpun ja korkeapainepumpun välillä vaihto->koeajo->ok toimii
osat:
-polttoaineletku 76,91
-putki ----------- 44,80
-tuki--------------02,40
-pientarvikkeet- 06,90
työn osuus-------29,26
YHTEENSÄ------162,57 euroa
Mitä mieltä olette Vehon hinnoista???
http://www.detali.ru/cat/oem_mb2.asp?TP ... 122&SGN=03
http://www.detali.ru/cat/oem_mb2.asp?TP ... 013&SGN=01
Eihän tuo kalliiksi tullut mutta jos olisivat laittaneet työn osuudeksi 76,91 ja letkulle 26,29 niin olisi minusta vaikuttanut kohtuullisemmalta.
- ThaBandit^
- Vakiokalustoa
- Viestit: 243
- Liittynyt: La 25.03.2006 16:35
Moi!
Voithan kuitenkin lohduttaa itseäsi, että onneksi meni nyt eikä ensi kesänä kesälomareissulla, heinäkuun toisena viikonloppuna, yöllä jossain hevon kuusessa...
Voithan kuitenkin lohduttaa itseäsi, että onneksi meni nyt eikä ensi kesänä kesälomareissulla, heinäkuun toisena viikonloppuna, yöllä jossain hevon kuusessa...

Timo P
Hyvinkää
211/ 220CDI (-05)
ex. 210/ 200CDI (-02)
ex. 123/ 240D (-83)
ex. 123/ 240TD (-78/-84)
ex. 123/ 200B (-80) (Made in South Africa)
ex. 116/ 280S (-75)
ex. 115/ 220D (-71)
Land Rover Series III 109" (-77)
ex. Land Rover Series III 88" (-76)
Ural M63 "Suomi-pyörä" (-72)
Hyvinkää
211/ 220CDI (-05)
ex. 210/ 200CDI (-02)
ex. 123/ 240D (-83)
ex. 123/ 240TD (-78/-84)
ex. 123/ 200B (-80) (Made in South Africa)
ex. 116/ 280S (-75)
ex. 115/ 220D (-71)
Land Rover Series III 109" (-77)
ex. Land Rover Series III 88" (-76)
Ural M63 "Suomi-pyörä" (-72)
Vaikka jo vika selvinnyt vastaanpa kumminkin. Itellä auto sammui kun paino reippaasti kaasua ohituksessa ja EPC häiriö. No tien poskeen ja avain pois käynnistys yritys no sehä lähti, sain ajettua 1000km kotia ruotsista ja vika unohtui. Seuraavalla Ruotsinreissulla taas epc syttyi kun painoi kaasua reippaasti ei kuitenkaan sammunut ja hyvin meni 2000km. Suomeen ja pajalle mittariin ja todellinen syy oli kaasupolkimen asentoanturi viallinen. Olikohan joku 70ekee se anturi KL:ssä.
MB 320CDI -01
MB 300TDT 4matic -91
MB 300TDT 4matic -91