- Satakasin vaihtokaasarit on nyt asennettu pako- ja imusarjaan kiinni, paitsi välitanko meni keltapassivointiin muun roinan mukana. Siksi siis kierretanko tuolla möllöttelee.

Sitten ongelma; ilman alipainekellon pönkäruuvia noitten actuating leverien liike on ihan sellainen kuin Haynesin manuaalin ja Jaime Kopinskin nettiohjeen mukaan säädöissä olevien kuuluu ollakin (onkohan mulla tuosssa kuvassa olla ryyppy päällä). Kun alipainekelloon asennetaan minimittaan siitä nyt puuttuva pönkäruuvi, aluslevy ja jousi, pönkäävät ne actuating levereitä niin, etteivät ne pääse enää lähellekään kohokammion tuuletusventtiiliä, mitä niitten pitäisi ymmärtääkseni pökätä auki kun ollaan tyhjäkäynnillä tai kone sammuksissa.

Niinkuin esimerkiksi tuossa alemmassa havainnekuvassa:

Mitäs mieltä arvon raato, ei kun raati: onko minulla asennettuna väärä alipainekello, kun se vielä näyttää hiukan isolta tuossa nököttäessään?