Mersu, ja kaikki toimii
Mersu, ja kaikki toimii
Nyt kun lukee noita topicceja huomaa kun kaikki valittaa, että se ja se ei toimi tai ei kestä.
Eihän ihmiset yleensä paljon kehu autoaan jos jokin toimii. Suurin osa autoista kuitenkin varmaan toimii niin kuin pitääkin ja ongelmia ei ole. Siis jopa nämä "uudet sähkövikaiset" autotkin voi toimia.
Kirjoittakaapa nyt tänne siitä kun auto toimii tai jokin vikaherkkä laite toimii. Olisi välillä ihan mukava lukea kun auto toimii!
Eihän ihmiset yleensä paljon kehu autoaan jos jokin toimii. Suurin osa autoista kuitenkin varmaan toimii niin kuin pitääkin ja ongelmia ei ole. Siis jopa nämä "uudet sähkövikaiset" autotkin voi toimia.
Kirjoittakaapa nyt tänne siitä kun auto toimii tai jokin vikaherkkä laite toimii. Olisi välillä ihan mukava lukea kun auto toimii!
No tuossa pihassa on -81 ikäinen W123 230E joka käy ja kukkuu kuin junan vessa. 4000 kilometriä sillä tuli ajeltua, enkä tehnyt muita korjauksia kun neljän litran öljykannun heitin myllyyn, enkä edes entisiä ottanut pois, ja tinasin polttoainepumpun releen nastat uudelleen.
Ihan hyvin sähköautoksi, jossa pitää olla tuommosia hiluja, kuten polttoainepumppuja, sytytysjärjestelmiä ja latureita ja startteja ja muita jonniinjoutavia hilavitkuttimia. Verrattuna dieselversioon, joka on yhtä mekaaninen kuin lasten polkuauto.
Edes ajovalot eivät kyrvähtäneet.
Ihan hyvin sähköautoksi, jossa pitää olla tuommosia hiluja, kuten polttoainepumppuja, sytytysjärjestelmiä ja latureita ja startteja ja muita jonniinjoutavia hilavitkuttimia. Verrattuna dieselversioon, joka on yhtä mekaaninen kuin lasten polkuauto.
Edes ajovalot eivät kyrvähtäneet.

Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 51
- Liittynyt: Ti 08.12.2009 01:16
- Paikkakunta: Lahti
Tänä aamuna työmatkalla (42 km) ei hajonnut tai tullut mitään uutta vikaa Vitoon 

Lisää tietoa: www.skg.fi
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 133
- Liittynyt: Su 31.10.2004 17:56
sähköputkimies kirjoitti:Ilmottaudutaan välillä tännekin.. B-sarjalainen cdi-koneella ollut uudesta alla 60 000 km.
Ei yhtään mitään vikaa ollut kertaakaan. Normi huolloissa vaihdettu litkujen lisäksi etuvalojen polttimot ja pyyhkimien sulat.
Valittamista ei siis ole. Mersu, ja kaikki toimii.


ja oli senkin jälkeen vielä täysin kunnossa.
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Itse ajan mersut noin 100tkm-350tkm sitten menee myyntiin.
210 on ollut tähän asti luotettavin,ei edes suutinvikaa.
Meno on ollut varmaa.
Kallein osa jonka jouduin vaihtamaan oli toinen takaiskari .
Nyt on alla 105tkm ajettu 211.Täysin moitteetonta menoa.
Ilmaiskari kovalla pakkasella näyttää laskevan yön aikana.
210 on ollut tähän asti luotettavin,ei edes suutinvikaa.
Meno on ollut varmaa.
Kallein osa jonka jouduin vaihtamaan oli toinen takaiskari .
Nyt on alla 105tkm ajettu 211.Täysin moitteetonta menoa.
Ilmaiskari kovalla pakkasella näyttää laskevan yön aikana.
E 220 CDI avantgarde STW -14
E 280 CDI avantgarde STW -07 EX
E 270 CDI avantgarde STW -01 EX
124 250 TD 93 EX
124 200 D 90 EX
Mustang-66 V8 Museorekisteröity EX
Pontiac GTO Convertible -67 Museorekisteröity.
E 280 CDI avantgarde STW -07 EX
E 270 CDI avantgarde STW -01 EX
124 250 TD 93 EX
124 200 D 90 EX
Mustang-66 V8 Museorekisteröity EX
Pontiac GTO Convertible -67 Museorekisteröity.
Tällaista topikkia olen itsekkin miettinyt aloittaa, mutta hyvä näin. En ole siis yksin ajatuksieni kanssa...
s210 (111.947) 172tkm. Kaikki toimii... ei kitise, lämpiää ja rullaa hyvin. Öljyt (kone-laatikko-perä) tuli vaihdatettua ja lohkari asennettua. Samalla alustan tutkailu ja toteaminen ettei väljiä eikä ruosteita ole. Tyytyväinen.
Mersua huolletaan kun on tarve. Ja tietty pidetään huolta, jottei isoja vikoja pääse syntymään.
s210 (111.947) 172tkm. Kaikki toimii... ei kitise, lämpiää ja rullaa hyvin. Öljyt (kone-laatikko-perä) tuli vaihdatettua ja lohkari asennettua. Samalla alustan tutkailu ja toteaminen ettei väljiä eikä ruosteita ole. Tyytyväinen.
Mersua huolletaan kun on tarve. Ja tietty pidetään huolta, jottei isoja vikoja pääse syntymään.
---
simos
X253
exät
S205
S211
S211
S210
S124
S123
simos
X253
exät
S205
S211
S211
S210
S124
S123
Tuossa omassa 150tkm ajetussa CLK:ssa on vajaassa 2 vuodessa tarvinu ostaa 2kpl uusia virta-avaimia ja lisäks tuli vaihdettua koko raidetanko ja ohjausiskunvaimennin ja autoa pidetään periaatteella joka paikka tiptop kunnossa eli kalliiks on tullu sähköauto kilometrit.
Hyvin toimii myös isäukon softattu ja vajaat 600tkm ajettu 200 CDI w210 minkä ilmeisesti pitäis olla huonoin Mersu ikinä
Hyvin toimii myös isäukon softattu ja vajaat 600tkm ajettu 200 CDI w210 minkä ilmeisesti pitäis olla huonoin Mersu ikinä

S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
Mulle kaikki 124 koppasen jälkeen tehdyt on uusia mersujaAapo.T kirjoitti:niin ja myös monille se uusi mersu on se 2000-2005 mallinen käytetty auto jolla on työnnetty jo kuitenkin 150-600tkm

Toi mun lahnakin on "uusi" vaikka onkin jo 14 vuotias

Kaverin kommentti oli pysäyttävä kun hän kysyi:
Miksi sä aina valitat siitä kuinka mersussa sirisee ilmastoinnin haistelija tai kun toisessa jarruvalossa on kosketus häikkää, mutta et mitään siitä että corolla ei käynnisty lämpimänä tai carinan käsijarru jää päälle jos pysäköi ylämäkeen tai escortti ruikkii dieselit pitkin konehuonetta...
Totesin että mersuni toimii niin hyvin että se ärsyttää


Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
tänään kävin leimaamassa tuon oman 300E mersun (w124), katsastusmies ei löytänyt edes mitään huomautettavaa, vaikka aivan selvästi haki joka nivelestä pientä klappia, että sais pompauttaa, näytti kai niin helpolta tapaukselta ulkoisen olemuksen takia
lopuksi se vielä totes ääneen, että on tänne ainakin yritetty vaihtaa osia (käytännössä kaikki alustan ja ohjauksen nivelet ja tukivarret on uusia
)
ihan hyvä se kyllä on ajaa, kun ei ole sitä klappia missään
mutta ei se silti tänäänkään aivan ongelmitta toiminut, kasteli tulpat ekassa startissa... päätin sitten ottaa tuon kylmäkäynnistys suuttimen pois käytöstä, kun tuo vika aivan selvästi viittaa siihen, että se antaa liikaa ryyppyä kylmänä (ei ollut eka kerta, kun tulpat oli märät...)
mutta tämänpäivän ajot meni muuten ihan positiivisissä merkeissä

lopuksi se vielä totes ääneen, että on tänne ainakin yritetty vaihtaa osia (käytännössä kaikki alustan ja ohjauksen nivelet ja tukivarret on uusia

ihan hyvä se kyllä on ajaa, kun ei ole sitä klappia missään

mutta ei se silti tänäänkään aivan ongelmitta toiminut, kasteli tulpat ekassa startissa... päätin sitten ottaa tuon kylmäkäynnistys suuttimen pois käytöstä, kun tuo vika aivan selvästi viittaa siihen, että se antaa liikaa ryyppyä kylmänä (ei ollut eka kerta, kun tulpat oli märät...)
mutta tämänpäivän ajot meni muuten ihan positiivisissä merkeissä

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 263
- Liittynyt: La 05.11.2005 20:19
- Paikkakunta: helsinki ja välillä joensuu
Ajosta löytyy W251 eli r-sarjalainen 320CDI koneella vuosimallia 2008.Vikalista ei ole päätä huimannut eli tasan kerran on auto lähtenyt hinausautolla pajalle.Syy oli kuulemma avaimessa.Mutta enpä myöhästynyt kun pihasta löytyy W124 200D.Sillä on jotenkin luontevampaa ajella ja näinpä tuo r on profiloitunut lähinnä tyttöystävän työmatka-ajokiksi.
1993 E420 ajettu kahden ja puolen vuoden aikana 157 tkm --> 189 tkm. Ilmastoinnin kuristin päästi litkut ulos viime kesänä ja jäähdytinnesteen pinnankorkeusanturi sippasi. Ei muuta. Olen todella tyytyväinen (ja koputttaa puuta). Ai niin vaihdekepin alapusla hajosi, rupes keppi lotisemaan.
2000-2007 ajoin 300 tkm-->400 tkm W126 280SE:llä. Siinä oli nyt kaikenlaista, kaikki mikä voi kulua ja antautua noilla kilsoilla. Mutta ei mikään perustekniikkaan kuuluva...
.
2000-2007 ajoin 300 tkm-->400 tkm W126 280SE:llä. Siinä oli nyt kaikenlaista, kaikki mikä voi kulua ja antautua noilla kilsoilla. Mutta ei mikään perustekniikkaan kuuluva...

1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Mersu, ja kaikki toimii
Nyt on mittarissa 290 tkm, josta omaa ajoa 200 tkm 7 vuoden aikana.
Tasauspyörästön stefa on vaihdettu kerran, joku ASR - ABS -valot sytyttänyt "tietokoneboksi" vaihdettu, 1000 euroa;, nämä heti 20 tkm aikana.
Takuuna hoidettu ovien tiivisteet ja takaluukun osittainen maalaus. alapalloja ja koiranluita vaihdettu kahdesti (pitäisi kyllä taas vaihtaa ne luut), paineakut vaihdettu takapäähän. Pakoputken takapönttö vaihdettu kerran ja akku uusittu kerran. Tavanomaiset öljyn ja suodattimien vaihdot olen itse tehnyt 15 tkm välein tai muuten tarvittaessa. Vaihtotyö on helppo ja suodattimet helposti vaihdettavissa.
Automaatin vaihteistoöljy vaihdettu "veholla" kerran 200 tkm:ssa.
Tähän asti omistamistani noin kymmenestä autosta harmittomin ja luotettavin.
Tässä kehumisessa on se paha puoli, että herra Murphy yleensä sen huomaa ja eipä aikaakaan, kun on joku hintava korjaus tulossa - siksi yleensä suu on näistä asioista supussa, vaikka mieli tekisi puolustaa tätä haukuttua 210-sarjaa -mielestäni hyvä auto ainakin tällä TD-koneella.
Tasauspyörästön stefa on vaihdettu kerran, joku ASR - ABS -valot sytyttänyt "tietokoneboksi" vaihdettu, 1000 euroa;, nämä heti 20 tkm aikana.
Takuuna hoidettu ovien tiivisteet ja takaluukun osittainen maalaus. alapalloja ja koiranluita vaihdettu kahdesti (pitäisi kyllä taas vaihtaa ne luut), paineakut vaihdettu takapäähän. Pakoputken takapönttö vaihdettu kerran ja akku uusittu kerran. Tavanomaiset öljyn ja suodattimien vaihdot olen itse tehnyt 15 tkm välein tai muuten tarvittaessa. Vaihtotyö on helppo ja suodattimet helposti vaihdettavissa.
Automaatin vaihteistoöljy vaihdettu "veholla" kerran 200 tkm:ssa.
Tähän asti omistamistani noin kymmenestä autosta harmittomin ja luotettavin.
Tässä kehumisessa on se paha puoli, että herra Murphy yleensä sen huomaa ja eipä aikaakaan, kun on joku hintava korjaus tulossa - siksi yleensä suu on näistä asioista supussa, vaikka mieli tekisi puolustaa tätä haukuttua 210-sarjaa -mielestäni hyvä auto ainakin tällä TD-koneella.
S210 E290TDT -97, entinen
S211 E220 CDI -09
S211 E220 CDI -09
- Kylmänraudanseppä
- Mersumies
- Viestit: 557
- Liittynyt: Ti 02.06.2009 22:36
- Viesti:
Facelift 211 V6 CDI 7G
Ajettu noin 95000km
Ei ensimmäistäkään vikaa, vain huoltoohjelman mukaiset huollot tehty.
Ajettu noin 95000km
Ei ensimmäistäkään vikaa, vain huoltoohjelman mukaiset huollot tehty.
--------------------------------------------------------
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
400tkm takana ja ei pelkoakaan että milloinkahan se räjähtää.
W124 siis ja joka päivä työ ajoa ja lapsia uskaltaa todella kuljettaa tällä autolla.Kokonais remontti kulut todella pienet mutta täytyy tunnustaa myös kun on ihastunut autoonsa niin tulee myös ostettua liiankin etukäteen joitain osia ja ennakko kunnostelua koska muuten ei tartte ostella ja pelätä milloin se jättää tielle.
Ainut kerta kun tielle jätti oli kun vetari katkes,se annetaan anteeksi.
Muutenkin auto ollut positiivinen alämys ja laatu todella tuntuu autossa.
Tarkoitus olisi pitää pitkään.
W124 siis ja joka päivä työ ajoa ja lapsia uskaltaa todella kuljettaa tällä autolla.Kokonais remontti kulut todella pienet mutta täytyy tunnustaa myös kun on ihastunut autoonsa niin tulee myös ostettua liiankin etukäteen joitain osia ja ennakko kunnostelua koska muuten ei tartte ostella ja pelätä milloin se jättää tielle.
Ainut kerta kun tielle jätti oli kun vetari katkes,se annetaan anteeksi.
Muutenkin auto ollut positiivinen alämys ja laatu todella tuntuu autossa.
Tarkoitus olisi pitää pitkään.
Näinhän se pitää ollakkin eikä niin että kerran vuodessa korjataa ne pakolliset paikat mitä katsastusinssi käskee ja nekin mahdollisimman halvalla tai sitte jollaa purkkaviritelmällä mikä kestää tasan sen jälkitarkastuksen ajanatlas kirjoitti:täytyy tunnustaa myös kun on ihastunut autoonsa niin tulee myös ostettua liiankin etukäteen joitain osia ja ennakko kunnostelua koska muuten ei tartte ostella ja pelätä milloin se jättää tielle.

S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 256
- Liittynyt: Ma 03.08.2009 12:51
Niin vai lavetin kyyjissävanttom kirjoitti:Oliko vito siis ihan työmatka-ajossa ... vai kotona tallissa työmatkan ajan...?![]()

Lisää tietoa: www.skg.fi
Mulla nyt 10v vanha ja 325 000 km ajettu E320 CDI. Rohkenen väittää, että se on ainakin yhtä hyvä, ellei parempikin kuin uusi.
Om meinaaten sen verran vaihdettu "kuluvia osia" ja ruostesuojattu ja maalattu ihan moneen kertaankin toisin paikoin. Vaihdettu on ny äkkiä muistellen (4,5 v ja 160 000 matkalla):
- Polttoainelinjan tiivisteet
- Suutintiivisteet
- Kampiakselin asentoanturi
- Nokka-akselin asentoanturi
- Ilmamassamittari
- EGR -venttiili
- Takajousi
- Raidetangon päät
- Jarrulevyt ja paloja tietysti pari kierrosta
- Tuulilasi
- Takalasin sähkönostin
- Webaston vesipumppu 2x
- Termostaatti 2x
- Akku 2x
- Vanteita 8x (kieroja, paskan myivät)
- En muista kuin palion renkaita. Ehkä n. 3000-4000 eurolla apaut.
- Viiksi
- Niin ja alustapalikoita "kopallinen"
- Toki normaalit huollot sitte ja vähä ekstraakin, automaatti-öljyt on vaihdettu parit kerrat.
Kohta puolikas huoltoväliä menty ilman ongelmia paitti lamppuja palanu joitain. Toki muutamat pikku fiksaukset tehty kivenhakkaamiin. Etuklasi halkes kivenhakkaamasta. Onneksi vaan 30 cm halkeema. Mutta näyttäs, että toinen kierros sitäkin saa kohta vaihdella. Maalarille on vietävä kesällä. Aattelin maalauttaa nokkapellin ja samalla joitan pikku juttuja. Oishan se hieno, kun sais ikäänkuin uuden auton taas. Kivenhakkaamia on meleko lailla. Oon niitä laitellu, mutta rumiahan ne on.
Pakkaset ei tunnu haittaavan. Luotettava peli.
Niin 500 000 ajattelin tällä koittaa korkata. Katotaan ny...
Om meinaaten sen verran vaihdettu "kuluvia osia" ja ruostesuojattu ja maalattu ihan moneen kertaankin toisin paikoin. Vaihdettu on ny äkkiä muistellen (4,5 v ja 160 000 matkalla):
- Polttoainelinjan tiivisteet
- Suutintiivisteet
- Kampiakselin asentoanturi
- Nokka-akselin asentoanturi
- Ilmamassamittari
- EGR -venttiili
- Takajousi
- Raidetangon päät
- Jarrulevyt ja paloja tietysti pari kierrosta
- Tuulilasi
- Takalasin sähkönostin
- Webaston vesipumppu 2x
- Termostaatti 2x
- Akku 2x
- Vanteita 8x (kieroja, paskan myivät)
- En muista kuin palion renkaita. Ehkä n. 3000-4000 eurolla apaut.
- Viiksi
- Niin ja alustapalikoita "kopallinen"
- Toki normaalit huollot sitte ja vähä ekstraakin, automaatti-öljyt on vaihdettu parit kerrat.
Kohta puolikas huoltoväliä menty ilman ongelmia paitti lamppuja palanu joitain. Toki muutamat pikku fiksaukset tehty kivenhakkaamiin. Etuklasi halkes kivenhakkaamasta. Onneksi vaan 30 cm halkeema. Mutta näyttäs, että toinen kierros sitäkin saa kohta vaihdella. Maalarille on vietävä kesällä. Aattelin maalauttaa nokkapellin ja samalla joitan pikku juttuja. Oishan se hieno, kun sais ikäänkuin uuden auton taas. Kivenhakkaamia on meleko lailla. Oon niitä laitellu, mutta rumiahan ne on.
Pakkaset ei tunnu haittaavan. Luotettava peli.
Niin 500 000 ajattelin tällä koittaa korkata. Katotaan ny...
Viimeksi muokannut jukka-tre, La 23.01.2010 22:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Työkalu: W205 C300e -20 4Matic A Business Avantgarde (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, 4-veto, automaatti 9-v, hopea), 10 000 km
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
2004 mallisessa CLK:ssa ei ole koskaan ollut pienintäkään ongelmaa. Paitsi että tänä talvena kun pakkaset alkoivat, vilkkui muutamana päivänä moottorin varoitusvalo, mutta sekin meni ohi ilman toimenpiteitä.
Hyvin on tyytyväisiä oltu. Pitäisi vaan kohta vaihtaa uudempaan, mutta autoverotukseen liittyvä jatkuva epävarmuus pidättää. E coupen cabrioletti voisi olla hauska, mutta en oikein ole rättikaton kannattaja.
Hyvin on tyytyväisiä oltu. Pitäisi vaan kohta vaihtaa uudempaan, mutta autoverotukseen liittyvä jatkuva epävarmuus pidättää. E coupen cabrioletti voisi olla hauska, mutta en oikein ole rättikaton kannattaja.
Tuossa pihassa lämmitystolpassa nököttää punainen paholainen, w124 200D -89. Alkuperäisillä kilometreillä, vähä reilu 700000tkm mittarissa.
Ferrareiden sukua - siihen tyyliin mittaristo huutaa kun kylmänä ajelee.
Yhden kerran on sulake kärähtänyt, muita vikoja ei ole ollut! Kohta 6000km ajettu ilman suurempia ongelmia.

Ja ai että sitä kyytiä! Se on niin ku sohvalla istuis ja ajelis. Auto on hiljanen niin ku huopatossutehdas!
Ferrareiden sukua - siihen tyyliin mittaristo huutaa kun kylmänä ajelee.
Yhden kerran on sulake kärähtänyt, muita vikoja ei ole ollut! Kohta 6000km ajettu ilman suurempia ongelmia.


Ja ai että sitä kyytiä! Se on niin ku sohvalla istuis ja ajelis. Auto on hiljanen niin ku huopatossutehdas!