w202 tonttiin!
w202 tonttiin!
Nonniin... kevät tulee ja pitäs saada tuo c-sarjalainen tonttiin! mitäs alustoja olette soveltaneet nuihin? lyhemmät iskarit löytyy jo joten tarvisin vain jouset. tällähetkellä 40/40 ja jää ihan liian korkeaksi vielä. pitäs löytää jokin about 60/50 setti! vanteina keskin kt1:set takana 10" ja edessä 8" renkaat tulee varmaan olemaan 205/40/17 ja 235/35/17
mielellään sais olla niin että 2:sen kumit edessä ja takana jotta jää vielä säätövaraa...
kattelin tuossa tuning studiolta nuita kaw:in jousia!, onko kenelläkään kokemuksia? jääkö vielä turhan ylös?
http://www.tuningstudio.fi/portal/tuotteet?PID=9177
T: Janne
mielellään sais olla niin että 2:sen kumit edessä ja takana jotta jää vielä säätövaraa...
kattelin tuossa tuning studiolta nuita kaw:in jousia!, onko kenelläkään kokemuksia? jääkö vielä turhan ylös?
http://www.tuningstudio.fi/portal/tuotteet?PID=9177
T: Janne
Pistä H&R cup kit 60/40.Ite oon ollu erittäin tyytyväinen.Ei oo liian pintakova.Hintaa löytyy kyllä sit enemmän kun siihen tulee iskarit ja jouset.Kitupiikissä muistaakseni hintaa oli 530€ tuntumassa mut tääl suomessa maksaa 650€.
Tai sitten muistaakseni completoksella oli myynnissä FK:n 75/50 jouset.Sitä sai jos en ole väärässä niin vain 4sylinteriseen malliin mut farkusta en muista.Käy tsekkaamassa
Tai sitten muistaakseni completoksella oli myynnissä FK:n 75/50 jouset.Sitä sai jos en ole väärässä niin vain 4sylinteriseen malliin mut farkusta en muista.Käy tsekkaamassa
Mercedes benz C280 vm1996 elegance
mulla on nyt tasan 30 cm kaaresta keskiöön ja rengastuksena 215/45/17. ei mahdu sormi kyllä kaaren ja renkaan väliin ja ottaa kiinni aikalailla koko ajan. Mutta jos jättää vakiot pohjaanlyöntikumit iskareihin niin ei se sitten raavi niin herkästi kun se on koko ajan niiden varassa
eli ei oo iskaritkaan kovin tärkeellä asialla.

MB C220 vm. 94
S210 320CDI 02
S210 320CDI 02
Re: w202 tonttiin!
itellä ois tarkotus laittaa viikonloppuna fk:n alustasarja 70/40 jousilla. completoksilta tilasin.
Muistaakseni 31cm vakio talvirengastuksella.Voi olla että joudut katkomaan jousia että menee alle 30cm.Oliko se nimim.evolution vai mikä jolla oli c mersu jossa keula oli jossain 27cm korkeudella.Hän osaa varmaan kertoa paremmin miten saa keulan noin alas.Tuolla projekti osiossa on kuvia hänen autostaanSyprus kirjoitti:tuo 75/50 alkas lähennellä jo toiveita... mulla tällähetkellä noin 32cm kaareen edessä ja pitäs saada sinne alta 30cm. paljonko sulla araC280 on kaareen matkaa keskiöstä?
Mercedes benz C280 vm1996 elegance
n27cm kakkosen kumeilla:) http://irc-galleria.net/view.php?nick=- ... =101955193 hieman sumia kuva,pittää huomenissa ottaa perempia
Re: w202 tonttiin!
Mistä tuolta completokselta tuollaisen sarjan löysit kun ei itelle osu silmään? Oisko vaikka heittää linkkiä?adde kirjoitti:itellä ois tarkotus laittaa viikonloppuna fk:n alustasarja 70/40 jousilla. completoksilta tilasin.
W202 C250 TD -97
Re: w202 tonttiin!
Täällä näköjään tosta w202 madalluksesta hieman keskustelua menossa, niin aattelin kysellä tämmöistä asiaa:
Itsellä pihassa w202 c180 classic, ja kaikki varmaan tietää että tuo classicci on järisyttävä traktori vakiona, joten pitäisi tässä kevään aikana saada mese lähemmäs tietä
Olen harkinnut tuommosia H&R:n -40mm madallusjousisarjaa, mutta siinä samalla tuli mieleen että mitenkäs nuo classicin vakio iskarit tykkää tuosta 40mm madalluksesta? että säilyykö ajettavuus vielä tuolla 40mm madallusjousilla ja vakio iskareilla, vai joutuuko hommaamaan esim sport/esprit tai muut vastaavat iskarit että pelittää... (motonetistä sais 70e/pari mersuun sport/esprit iskareita)
H&R:n cup kittikin on käynyt mielessä että semmosen sit ottas, mutta yrittäisin päästä mahdollisimman pienillä kustannuksilla tuossa madallusprojektissa, joten jos reilulla 200e:n madallusjousisarjalla selviäisi niin hyvä homma...
Hyviä vinkkejä ja ohjeita otan vastaan ilomielin. Kiitos jo etukäteen kaikille!
Itsellä pihassa w202 c180 classic, ja kaikki varmaan tietää että tuo classicci on järisyttävä traktori vakiona, joten pitäisi tässä kevään aikana saada mese lähemmäs tietä

Olen harkinnut tuommosia H&R:n -40mm madallusjousisarjaa, mutta siinä samalla tuli mieleen että mitenkäs nuo classicin vakio iskarit tykkää tuosta 40mm madalluksesta? että säilyykö ajettavuus vielä tuolla 40mm madallusjousilla ja vakio iskareilla, vai joutuuko hommaamaan esim sport/esprit tai muut vastaavat iskarit että pelittää... (motonetistä sais 70e/pari mersuun sport/esprit iskareita)
H&R:n cup kittikin on käynyt mielessä että semmosen sit ottas, mutta yrittäisin päästä mahdollisimman pienillä kustannuksilla tuossa madallusprojektissa, joten jos reilulla 200e:n madallusjousisarjalla selviäisi niin hyvä homma...
Hyviä vinkkejä ja ohjeita otan vastaan ilomielin. Kiitos jo etukäteen kaikille!

W204 Avantgarde C320cdi 4Matic -08
W202 Classic C180 -98 Ex
W202 Classic C180 -98 Ex
Kyllä kannattaa vaihtaa lyhyemmät iskarit kanssa, toi motonetin hinta on muuten kappale, ei pari. 

r129 SL320 , w202 C180 Elegance , w204 C200 CDI Avantgarde
Ex list : R107 380SL , A124 E 200 Cabriolet , w126 300 SE , w202 C280 Sport , w203 C200 Kompressor , w208 CLK 200 Elegance , w208 CLK200 Sport , w208 CLK 230 Komp. Elegance ,w211 E220 CDI , C215 CL 500
Myynnissä sekalaista osaa w126, w202, w210, r129, ym. ....
Ex list : R107 380SL , A124 E 200 Cabriolet , w126 300 SE , w202 C280 Sport , w203 C200 Kompressor , w208 CLK 200 Elegance , w208 CLK200 Sport , w208 CLK 230 Komp. Elegance ,w211 E220 CDI , C215 CL 500
Myynnissä sekalaista osaa w126, w202, w210, r129, ym. ....
C-sarjasta en oo verrannu, mutta ainakin E-sarjassa (W210) on Avantgardessa lyhyemmät kun Classicissa, eli eiköhän ne oo C:ssä myös.
r129 SL320 , w202 C180 Elegance , w204 C200 CDI Avantgarde
Ex list : R107 380SL , A124 E 200 Cabriolet , w126 300 SE , w202 C280 Sport , w203 C200 Kompressor , w208 CLK 200 Elegance , w208 CLK200 Sport , w208 CLK 230 Komp. Elegance ,w211 E220 CDI , C215 CL 500
Myynnissä sekalaista osaa w126, w202, w210, r129, ym. ....
Ex list : R107 380SL , A124 E 200 Cabriolet , w126 300 SE , w202 C280 Sport , w203 C200 Kompressor , w208 CLK 200 Elegance , w208 CLK200 Sport , w208 CLK 230 Komp. Elegance ,w211 E220 CDI , C215 CL 500
Myynnissä sekalaista osaa w126, w202, w210, r129, ym. ....
Ei ole. W202 koria ei edes saa Avantgardena minusta.Zinovjev kirjoitti:Sport ja Avantgarde on sama, mersu vaihto nimeä jostain syystä.Whaeva kirjoitti:Ei oo ollu puhe avatgardesta. Eli esprit, classit, elegance, sport, ovat kaikki ihan karvalakkimallin C-sarjalaisia. Avari sitten erikseen, kuten lankuissa sportline ym...
Matalempi se sportti tosin on, että sinänsä voi olla eri iskaritkin.
Joo ei, mutta samaa ne tarkoittaa; jos mersulla olisi tuolloin ollut Avantgarde nimi käytössä, toki se 202:nkin myytäisiin avantgardena. Näin ainakin ymmärsin tuosta mbclubin kirjasta, muuta tietoa ei minulla ole joten voi olla että kirjakin on väärässä.Whaeva kirjoitti:Ei ole. W202 koria ei edes saa Avantgardena minusta.
Matalempi se sportti tosin on, että sinänsä voi olla eri iskaritkin.
Eli onko kellään varmaa tietoa noista w202 iskareista? eli onko sport/esprit iskarit vaan erilaiset jäykkyydeltään vai ovatko ne myös lyhyemmät kuin classic/elegance? vai onko tuo madallus tuossa sportissa ja espritissä tehty vain pelkästään laittamalla -30mm madaltavat jouset ja mahdollisesti matalemmat jousen kumit?
jos näin olisi niin sittenhän classicciakin pystyisi huoletta madaltamaan pelkillä jousten vaihdolla, jos iskarit kerran ovat saman pituiset...
jos näin olisi niin sittenhän classicciakin pystyisi huoletta madaltamaan pelkillä jousten vaihdolla, jos iskarit kerran ovat saman pituiset...

W204 Avantgarde C320cdi 4Matic -08
W202 Classic C180 -98 Ex
W202 Classic C180 -98 Ex
Risebet kirjoitti:Onko kellään kokemusta tuosta GTS:n performance kit alustasarjasta (40/40)?
Onko huomattavia eroja verrattaessa vastaavaan paljon kehuttuun H&R:n cup kit alustasarjaan?
Itselläni on GTS iskarit ja H&R -40mm jouset ja on kyllä tosi mukavat olleet. Ei mitenkään pintakova ja auto ei näytä enää Offroad-ajoon suunnitellulta! Iskareilla taisi olla takuutakin jonkin verran
