w123 olts kool rojekti.Mistä V8?
nii, en taida tiiseliä enään pitää kiitos veromuutosten tai no farkut erikseen.sehän piisaa et papereisa on 3.5.paljokohan tommosista joutus maksaan ihan sama minkä kokonen mut käyvä pitäs olla ja saako niihin viri osia vai joutuuko urpottaan 

Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
Onko tuossa millikoon barokit alla?tdt leka kirjoitti: kuvia, silmublöö http://rulla.kuvaboxi.fi/mediaobjects/p ... 1web_0.jpg
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
No ei nii ookkaanSergey kirjoitti:ei kai ne oo barokit ollenkaa


1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
mietein kyllä koska työpaikan kautta saisin jenkkikaseja halvalla mutta kun ne on niin pirun isoja litratilavuudeltaan vai onko niitä olemasa 3.5?ja sitä roverin kasia on turha tarjota.
Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
Ei taida olla jenkki kaseja noin pienellä tilavuudella. 3.0l kasia ja taitaa olla myös 3.5l olis ainakin tarjolla saksalaisella B** merkkillä (ei arvaa mainita tota teinien ylistämää merkkiä
) ja tekniikan vois saada kohtuu rahalla.

r129 SL320 , w202 C180 Elegance , w204 C200 CDI Avantgarde
Ex list : R107 380SL , A124 E 200 Cabriolet , w126 300 SE , w202 C280 Sport , w203 C200 Kompressor , w208 CLK 200 Elegance , w208 CLK200 Sport , w208 CLK 230 Komp. Elegance ,w211 E220 CDI , C215 CL 500
Myynnissä sekalaista osaa w126, w202, w210, r129, ym. ....
Ex list : R107 380SL , A124 E 200 Cabriolet , w126 300 SE , w202 C280 Sport , w203 C200 Kompressor , w208 CLK 200 Elegance , w208 CLK200 Sport , w208 CLK 230 Komp. Elegance ,w211 E220 CDI , C215 CL 500
Myynnissä sekalaista osaa w126, w202, w210, r129, ym. ....
221 cid V8 löytyy fordilta, mutta sekin on sitten jo karvan yli 3.6 ltr:n kone, mutta jos putkittamalla tekis vähän pienemmän jostain yleisemmästä koneesta, niin menisköhän se läpi leimalla
ferrari F40 olis 3.0 ltr:n V8, mutta se ei taida sopia budjettiin
lancia thema 8.32 löytyy myös 3.0 ltr:n V8

ferrari F40 olis 3.0 ltr:n V8, mutta se ei taida sopia budjettiin

lancia thema 8.32 löytyy myös 3.0 ltr:n V8
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
3,75l kone maksimissaan saa laittaa lain puitteissa pystäriin ja manneen. Ford 221 oli niin hyvä että sitä tehtiin vain kaksi vuotta 60 luvun alussa
Mutta sen bonus on koko! Sama lohkohan 260cid porattuna löytyy V8 sumpista ja ekasta AC Cobrasta ja painoa on 205kg ko. moottorilla varusteineen.
(Tääl romiksella on yks jaguarin 3,7l suora kutonen jota ajattelin joskus laittaa pystäriin. ja otin asiasta selvää vähä. kaarinan A-katsastus näytti asialle vihreää valoa.)

(Tääl romiksella on yks jaguarin 3,7l suora kutonen jota ajattelin joskus laittaa pystäriin. ja otin asiasta selvää vähä. kaarinan A-katsastus näytti asialle vihreää valoa.)
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
nythän ei kysyttykään hyvää moottoria, vaan pientä jenkki V8
kuinka ne muuten suhteutuu noihin itse pienenettyihin koneisiin konttorilla nykyään
siinä olis yksi vaihtoehto lähteä putkittamalla pienentämään jotain 302 tai vastaavaa

kuinka ne muuten suhteutuu noihin itse pienenettyihin koneisiin konttorilla nykyään

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
ihan ensimmäiseksi, MITÄÄN MIKÄ ALKAA B JA LOPPUU W EI MERSUUN LAITETA ainakaan minä en laita
ja jos tota foortin konetta ei ole tehty kun 2vuotta niin semmonenhan voi olla hukasa
tuli aika hyvä tarjous(lue halpa) mersun 4.2 32v koneesta ja lootasta et jos sen laittas tohon ässään
ja vaikka joskus sen onko se ny 103 koneen tohon 123 tai sitte jos myyn napalle sen 103 


ja jos tota foortin konetta ei ole tehty kun 2vuotta niin semmonenhan voi olla hukasa

tuli aika hyvä tarjous(lue halpa) mersun 4.2 32v koneesta ja lootasta et jos sen laittas tohon ässään


Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
eii ku paa vaan se ford. Sitä käsittääkseni löytyy jälkituotantona. Fordin omat on vaan tehty 61-62.
Nii ja ässään teitty mersun kone. se ei tarvi olla sellanen ärsyttävän sätkättävä jenkkikasi.
Nii ja ässään teitty mersun kone. se ei tarvi olla sellanen ärsyttävän sätkättävä jenkkikasi.
Viimeksi muokannut Sergey, Su 31.01.2010 16:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Miksi ei?tdt leka kirjoitti: roverin kasia on turha tarjota.
Ajoin yhden kesän disco I 3.5 efillä ja oli niin perskuleen maukas kone. Väänti ihan alhaalta ja 1300 rmp lähti jo vetämään nätisti (oli manuaalilla niin pystyi tuota tekemään). Tuntui paljon tehokkaamalta roverin 147 tjsp brittirotuhevosta kuin tahoen 200 ameriikanmustangia

1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
roverin kasi on vaan niin mitäänsanomaton, viriosaa tuskin saa ja tiiä sitte kuin viriystävällinen on muutenkaan ja sekin vielä että meijän kylällä on avo amatsoonisaki rooverin kasi että ei.
Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
niin, olis hyvä vaihtoehto tuokin varsinkin kun iteltä pajasta löytyy sorvi ja lohkon poraukseen/hoonaukseen tarvittavat vehkeet mutta miten todistat inssille tommosen operaation?siitähän tulis ns.omavalmiste moottori...napa kirjoitti:nythän ei kysyttykään hyvää moottoria, vaan pientä jenkki V8![]()
kuinka ne muuten suhteutuu noihin itse pienenettyihin koneisiin konttorilla nykyäänsiinä olis yksi vaihtoehto lähteä putkittamalla pienentämään jotain 302 tai vastaavaa

Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
Mitä kaikkea ne katsastuksessa tarvitaan kun vaihdetaan kone? Olen koko syksyn kytännyt mersun 3.5l v8 konetta ja yhden ilmoituksen löysin. Tuntuu vaan että näitä 3.8 ja isompia on joka nurkan takana? Mitä papereita ne tarvitsee konttorille, että onko se mitenkään mahdollista vähän valehdellä tota koneen todellisesta koosta?
-Mika-
-Mika-
w204 220cdi -08
Unimog 406 -70
Unimog 411 -63
w110 220 -6?
w126c Om606
w136 Rod.
Unimog 406 -70
Unimog 411 -63
w110 220 -6?
w126c Om606
w136 Rod.
kun oot kerta kytänny noita koneita niin minkähintasia ne isommat kasit on ja missä päin suomia ne on?
päällepäinhän ne o samannäkösiä
numeroitten tarkastelu on inssistä kiinni, ainaki tääläpäin.
päällepäinhän ne o samannäkösiä

Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
Tuntuu kun jotain mersun osaa ettii niin ne löytyy jostain Pohjanmaalta
Ei mitään hintoja ole päähän jäänyt mutta jotain kokonaisia autoja on saanut noin 1000€ eli tekniikalle ei paljoon hintaa jää.
Aki P.llä oli ainenkin syksyllä myynnissä palanut c36 amg. Sitäkin tekniikkaa tuli kuolattua mutta mun kukkarolle tällä hetkellä vähän liian arvokas.
-Mika-

Ei mitään hintoja ole päähän jäänyt mutta jotain kokonaisia autoja on saanut noin 1000€ eli tekniikalle ei paljoon hintaa jää.
Aki P.llä oli ainenkin syksyllä myynnissä palanut c36 amg. Sitäkin tekniikkaa tuli kuolattua mutta mun kukkarolle tällä hetkellä vähän liian arvokas.
-Mika-
w204 220cdi -08
Unimog 406 -70
Unimog 411 -63
w110 220 -6?
w126c Om606
w136 Rod.
Unimog 406 -70
Unimog 411 -63
w110 220 -6?
w126c Om606
w136 Rod.
Tässähän käy vielä niin, että siellä nokalla on painava, iso kasi, putkilla pienenetty (lue:tehot laski) ja sitten virittämällä nostettu ne tehot takaisin alkuperäisen ison kasin arvoihintdt leka kirjoitti:niin, olis hyvä vaihtoehto tuokin varsinkin kun iteltä pajasta löytyy sorvi ja lohkon poraukseen/hoonaukseen tarvittavat vehkeet mutta miten todistat inssille tommosen operaation?siitähän tulis ns.omavalmiste moottori...napa kirjoitti:nythän ei kysyttykään hyvää moottoria, vaan pientä jenkki V8![]()
kuinka ne muuten suhteutuu noihin itse pienenettyihin koneisiin konttorilla nykyäänsiinä olis yksi vaihtoehto lähteä putkittamalla pienentämään jotain 302 tai vastaavaa


no niimpä niin
kävin summitilta kahtelee niin tuo jenkki kasin virittäminenhän on naurettavan halpaa tai siis ne osat.
tai sitte vaa raakasti joku yleisempi pikkulohko keulille ja katsastaa tuona foortin 221:senä

kävin summitilta kahtelee niin tuo jenkki kasin virittäminenhän on naurettavan halpaa tai siis ne osat.
tai sitte vaa raakasti joku yleisempi pikkulohko keulille ja katsastaa tuona foortin 221:senä

Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
289 on vielä muistakseni sama isku, kuin 221, mutta poraus vain suurempi, eli siitä kun feikkais 211, ja eikun leimalle... 302 on sitten jo pitempi iskukin...Sergey kirjoitti:no tollanen 289 ford on nii yleinen että sen saat romuraudan hinnalla. Ja osia piisaa.
siihen sitten vielä joku 10-71 päälle, niin se on siinä

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
niin on.
mitenhän nuo jenkkikasit kestää ahtamista jos aatellaan et bensa ja syttypuoli on oikeen?tuossa 289laiskemmasa versiosa ei suhettakaa ku 9 siitä vähä männistä pois tai palotilaa isontaa niin avot
mitenhän nuo jenkkikasit kestää ahtamista jos aatellaan et bensa ja syttypuoli on oikeen?tuossa 289laiskemmasa versiosa ei suhettakaa ku 9 siitä vähä männistä pois tai palotilaa isontaa niin avot

Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
Vaikka jo kertaalleen tuo Roverin V8 tyrmättiin, niin pakko kuitenkin vielä tuputtaa sitä. Tosin pienenä muutoksena, nimittäin TVR:n painoksena, on jo tehoakin vähän toiseen malliin ja perin räyhäkkään oloinen käytöskin siinä
http://www.youtube.com/watch?v=Ej8kKOHmOw4
http://www.youtube.com/watch?v=Ej8kKOHmOw4
saahan sitä roveria myös jenkeistä
buick 215 nimellä...

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."