107.044-12-002990

Kaikki 25+ vuotiaita Mersun mallisarjoja koskeva keskustelu.
Vastaa Viestiin
c372
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 10
Liittynyt: Pe 12.02.2010 18:20
Paikkakunta: Lapinlahti

107.044-12-002990

Viesti Kirjoittaja c372 »

Tervehdys,
Mersujen kanssa aloitteleva tarviis nyt apuja, ja kuulin että täältä löytyy, joten kysyn varmaan jo teille tutun kysymyksen, miten puretaan tuo kori( alusta)numero.
Tällaiset merkinnät löytyy:

VIN 107.044-12-002990

lätkä (kuskin ovipilarissa) Vasen yläreuna 2/72 ,GVWR 4640 LBS, GAWR 2240/2400 LBS
Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Matti R
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1653
Liittynyt: To 15.05.2003 11:00
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Matti R »

Tervetuloa foorumille!!
Mitäs siitä pitäis purkaa?
Minulla on 107.044-12-001911 11/71.
Nuo alkupään USA mallit on kaikki samanlaisia, ainoastaan sisä- ja ulkopuolen väritykset vaihtelevat. Onko konepellin tuulihaan luona korinvärinen peltilappu tallessa? Siitä löytyy alkuperäinen ulkovärin koodi.
Kone on 4,5 litrainen M117 D-Jetronicilla. Ilmastointi on vakiona.
Autosi on valmistunut helmikuussa 1972, muut merkinnät on painoihin liittyviä.
Laitahan kuvia näkyville.
Matti
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
c372
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 10
Liittynyt: Pe 12.02.2010 18:20
Paikkakunta: Lapinlahti

Viesti Kirjoittaja c372 »

Matti R kirjoitti:Tervetuloa foorumille!!
Mitäs siitä pitäis purkaa?
Minulla on 107.044-12-001911 11/71.
Nuo alkupään USA mallit on kaikki samanlaisia, ainoastaan sisä- ja ulkopuolen väritykset vaihtelevat. Onko konepellin tuulihaan luona korinvärinen peltilappu tallessa? Siitä löytyy alkuperäinen ulkovärin koodi.
Kone on 4,5 litrainen M117 D-Jetronicilla. Ilmastointi on vakiona.
Autosi on valmistunut helmikuussa 1972, muut merkinnät on painoihin liittyviä.
Laitahan kuvia näkyville.
Terve Matti R,

Tuo purkaa sana saattoi olla vähän väärä, tarkoitin juurikin tuota että mitä kaikkea tietoa se sisältää ja siinähän ne tulivatkin, kiitos.
Muutaman kuukauden erolla lähteneet tehtaalta tuo autot.
Peltilappu on tallessa, siinä ylävesiletkun edessä, vähän huonosti erottuu numerot ja teksti, mutta varmaankin saa selvää kun tutkii, voisin laittaa siitä vaikka kuvan ja autostakin kun ensin selvitän miten tänne voi liittää kuvia, olen ensimmäisiä kertoja täällä.
Mersu on tuli usa:ta minulle 2008 ja ei valmis auto vaan laittoa ja osa puutteita on jonkun verran.
Mutta tarkoitus saada liikenteeseen ensi kesänä jos hyvin käy ja aika riittää kunnostamiseen.
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14222
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Matti jo hyvin asian selvittikin. Jos mennään tuohon sarjanumeroon niin,

107 = tyyppi
044 = malli (350 SL 4.5/450 SL)
1 = ohjaus vasemmalla (2 = oikealla)
2 = automaatti (0 = manuaali, ei saatavana autoosi)
seur. kuusi numeroa = sarjanumero.

Numerointihan muuttui vähän ennen 80-l. puoliväliä, jolloin siinä ilmoitetaan laatikon sijalla valmistava tehdas kirjaimella.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
c372
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 10
Liittynyt: Pe 12.02.2010 18:20
Paikkakunta: Lapinlahti

Viesti Kirjoittaja c372 »

Timo L. kirjoitti:Matti jo hyvin asian selvittikin. Jos mennään tuohon sarjanumeroon niin,

107 = tyyppi
044 = malli (350 SL 4.5/450 SL)
1 = ohjaus vasemmalla (2 = oikealla)
2 = automaatti (0 = manuaali, ei saatavana autoosi)
seur. kuusi numeroa = sarjanumero.

Numerointihan muuttui vähän ennen 80-l. puoliväliä, jolloin siinä ilmoitetaan laatikon sijalla valmistava tehdas kirjaimella.
Terve Timo L.

Kiitos lisäyksestä, varsinkin tuo 044 kohta kiinnostaa, 350SL ja 450 SL on sama numero ? Onko tuosta tarkempaa tietoa.
Kuvia ei taida pystyä suoraan liittämään tekstiin vaan pitää linkittää, kokeillaan.
c372
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 10
Liittynyt: Pe 12.02.2010 18:20
Paikkakunta: Lapinlahti

Viesti Kirjoittaja c372 »

Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13644
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja karra »

c372 kirjoitti:350SL ja 450 SL on sama numero ? Onko tuosta tarkempaa tietoa.
Kuvia ei taida pystyä suoraan liittämään tekstiin vaan pitää linkittää, kokeillaan.
Eli USA:an toimitettiin pelkästään 4.5 litraisia koneita vaikka tyyppikilvessä olikin 350, vai oliko se 350 SL 4.5 . Niitä tyyppikilpiäkin toimitettiin auton ostaneille jälkikäteen kun merkintöjä alkuhässäkän mentyä yhdenmukaistettiin.
1939 Pontiac Six 2D Sedan De Luxe MYYNNISSÄ www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14222
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Eikös se ollut peräti niin, että 450 SL:ää ei saanut Euroopassa ennen 1973, eli sitä ennen oli tyytyminen 350 SL:ään. Jenkkeihin taas vietiin alusta pitäen M117:lla varustettua, olihan moottori ollut jo valmiina toista vuotta.

Oikean 350 SL:n numero on 107.043. Lieneekö tuo mallimerkintä 350 SL 4.5 ollut käytössä sitten aina 1973 vuoteen saakka, kuka tietää?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Matti R
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1653
Liittynyt: To 15.05.2003 11:00
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Matti R »

c372 kirjoitti:
Timo L. kirjoitti:Matti jo hyvin asian selvittikin. Jos mennään tuohon sarjanumeroon niin,

107 = tyyppi
044 = malli (350 SL 4.5/450 SL)
1 = ohjaus vasemmalla (2 = oikealla)
2 = automaatti (0 = manuaali, ei saatavana autoosi)
seur. kuusi numeroa = sarjanumero.

Numerointihan muuttui vähän ennen 80-l. puoliväliä, jolloin siinä ilmoitetaan laatikon sijalla valmistava tehdas kirjaimella.
Terve Timo L.

Kiitos lisäyksestä, varsinkin tuo 044 kohta kiinnostaa, 350SL ja 450 SL on sama numero ? Onko tuosta tarkempaa tietoa.
044 on juurikin 450SL, mutta sitä myytiin USA:ssa alkuun merkinnällä 350SL 4.5, koska 4,5 litraista SL:ää ei ollut vielä Euroopassa saatavilla. Tai mikä lie sitten syy ollutkaan virallisesti. 350SL:n koodi on vastaavasti 043.
Jos tuo musta on orggis väri niin peltilätkästä saattaisi löytyä 040 numerosarja.
Tuostahan tulee hieno peli ensi kesän aurinkokeleille!

jaa, Karra ehti ensin.
Matti
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13644
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja karra »

Matti R kirjoitti:jaa, Karra ehti ensin.
Joo ulkomuistista latelin kun oli mielikuva asiasta - ei faktaa :) .
Timo L. kirjoitti:Eikös se ollut peräti niin, että 450 SL:ää ei saanut Euroopassa ennen 1973, eli sitä ennen oli tyytyminen 350 SL:ään. Jenkkeihin taas vietiin alusta pitäen M117:lla varustettua, olihan moottori ollut jo valmiina toista vuotta.
Niin tosiaan, M117 tuli hiukka myöhemmin kuin M116, jonka sai W111 cp/cb sekä W109 jo 9/69 alkaen:

http://sterntwiete.mparschau.de/html/w109_v8.html

W108 malleihin kasikoneet tuli vasta keväällä 1971:

http://sterntwiete.mparschau.de/html/w108_v8.html

Ja noiden sivujen mukaan 450 eli M117 oli aina matalapuristeinen. M100 moottoristakin oli toki kaksi versiota.
1939 Pontiac Six 2D Sedan De Luxe MYYNNISSÄ www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
Matti R
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1653
Liittynyt: To 15.05.2003 11:00
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Matti R »

USA- mallien M117 on matalapuristeinen 8.0:1 , mutta Euroopassa siinä oli 8.8:1, ja siten potkua enemmän.

En oikein tunne noita w108/w109 kiemuroita, mutta olikos se niin että tuota 280SE 4.5 mallia on tehty vain USAn markkinoille, jolloin siinä on aina matalapuristuskone ?
Matti
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14222
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Kyllä, 4.5-variantti vietiin pelkästään Jenkkilään. Se oli muistaakseni samantehoinen kuin Euroopassa kaupattu 3.5.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
c372
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 10
Liittynyt: Pe 12.02.2010 18:20
Paikkakunta: Lapinlahti

Viesti Kirjoittaja c372 »

Matti R kirjoitti:
c372 kirjoitti:
Timo L. kirjoitti:Matti jo hyvin asian selvittikin. Jos mennään tuohon sarjanumeroon niin,

107 = tyyppi
044 = malli (350 SL 4.5/450 SL)
1 = ohjaus vasemmalla (2 = oikealla)
2 = automaatti (0 = manuaali, ei saatavana autoosi)
seur. kuusi numeroa = sarjanumero.

Numerointihan muuttui vähän ennen 80-l. puoliväliä, jolloin siinä ilmoitetaan laatikon sijalla valmistava tehdas kirjaimella.
Terve Timo L.

Kiitos lisäyksestä, varsinkin tuo 044 kohta kiinnostaa, 350SL ja 450 SL on sama numero ? Onko tuosta tarkempaa tietoa.
044 on juurikin 450SL, mutta sitä myytiin USA:ssa alkuun merkinnällä 350SL 4.5, koska 4,5 litraista SL:ää ei ollut vielä Euroopassa saatavilla. Tai mikä lie sitten syy ollutkaan virallisesti. 350SL:n koodi on vastaavasti 043.
Jos tuo musta on orggis väri niin peltilätkästä saattaisi löytyä 040 numerosarja.
Tuostahan tulee hieno peli ensi kesän aurinkokeleille!

jaa, Karra ehti ensin.
Kiitos Matti R,
Ja Timo L ja karra selvennyksestä, tuo valotti asiaa hyvin , eli tuo minun kun kantaa nro 044 niin se on 450 SL ja 043 on 350 SL.
Tuosta pelti lätkästä laitoin kuvan tuonne:
http://kuvablogi.com/nayta/2463453/

Toivottavasti saa selvää.Mitä kaikkea tuosta selviää värin ja sisustan lisäksi?
Tuo musta ei liene alkuperäinen väri, luulen että on joku vaalea, koska konehuoneesta näkyy mustan alta vaaleaa sävyä, ehkä joku beigen sävy.
Sisusta on tämän näköinen ja värinen:

http://kuvablogi.com/nayta/2463493/

Vanteeet tuossa on nyt Exip KBA 40659 varmaankin jälkikäteen laitetut tarvikemallit,mutta takana teksti W.Germany etteivät kuitenkaan ihan uustuotantoa. menossa niiden puhdistus ja takaisin kiillotus vaihe.
Avatar
petri
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1212
Liittynyt: La 29.10.2005 23:21
Paikkakunta: Klaukkala, kesäisin Konginkangas

Viesti Kirjoittaja petri »

Onnea hienon auton hankinnasta. Siistin oloinen autohan tuo on.


Esim. tuolta voi tutkia kilven varustekoodeja
http://www.bekkoame.ne.jp/~mtor/mbcodedsc.html

Tai syöttää koodin tuonne
http://old.mbclub.ru/mb/code/?lng=eng

Valkoinen näyttäis olleen alunperin, ilmastointi, automaattiantenni ja Becker Europa ainakin ollut varusteina.
S210 E320T 4Matic -98
W201 190E 2.6 -89
C126 560 SEC -86 kesälelu
S124 230 TE -89 käyttis 2003-2012(Annettu tyttärelle)
W115 230.4 -76
Kunnostusta odottavat:
W115 220 -68, W115 240D 3.0 -75 ,W115 240D -75 Lang , W115 200D -74
+varaosaraadot

EX:W201 2.0, W203 C200 Kompressor -00
Avatar
W111
Mersumies
Mersumies
Viestit: 879
Liittynyt: Pe 04.04.2003 13:39
Paikkakunta: Pielavesi

Viesti Kirjoittaja W111 »

Olikos tämä se yksilö jossa oli jotain ongelmaa bensapumppussa?
SL-ARI joskus kyseli multa bensapumppua lapinlahdella olevaan SL.ään.
W111 220b -63
R107 350 SL -72 museoajoneuvo
W115 240D -73
W123 300D Automatic -78
W140 S 350 TD -94
W163 ML 320 -00
LP-322 -63
SISU SL 170 VK/5000 -84 "Vanha sotaratsu" SA-5828 museoajoneuvo + Jyki -91
313 Cdi Sprinter -00

"Raha ei tee ketään onnelliseksi!
Itken silti ennemmin mersussa kuin bussissa"
c372
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 10
Liittynyt: Pe 12.02.2010 18:20
Paikkakunta: Lapinlahti

Viesti Kirjoittaja c372 »

petri kirjoitti:Onnea hienon auton hankinnasta. Siistin oloinen autohan tuo on.


Esim. tuolta voi tutkia kilven varustekoodeja
http://www.bekkoame.ne.jp/~mtor/mbcodedsc.html

Tai syöttää koodin tuonne
http://old.mbclub.ru/mb/code/?lng=eng

Valkoinen näyttäis olleen alunperin, ilmastointi, automaattiantenni ja Becker Europa ainakin ollut varusteina.
Kiitoksia, täytyy katsella noita varustekoodeja vähän tarkemminkin ajan kanssa.
Mikäs tuo becker europa on?
c372
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 10
Liittynyt: Pe 12.02.2010 18:20
Paikkakunta: Lapinlahti

Viesti Kirjoittaja c372 »

W111 kirjoitti:Olikos tämä se yksilö jossa oli jotain ongelmaa bensapumppussa?
SL-ARI joskus kyseli multa bensapumppua lapinlahdella olevaan SL.ään.
Sama auto, Arin kanssa tutkiskeltu ja pumppu kävi Arin ultrassakin, rupesi pyörimään, muttei nostanut tarvittavaa painetta, nyt uusi pumppu / suodatin kone lähti pyörimään hyvin. Virranjakajankannen vaihdolla selvisi kipinä puolella.Kaasupolkimen vivustot olivat jumissa niiden putsaus ja rasvaus niin hyvin toimii.
Koeajot ajettu pikku pakkasessa ilman kattoa :D
Avatar
petri
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1212
Liittynyt: La 29.10.2005 23:21
Paikkakunta: Klaukkala, kesäisin Konginkangas

Viesti Kirjoittaja petri »

c372 kirjoitti: Mikäs tuo becker europa on?
Se on radio
S210 E320T 4Matic -98
W201 190E 2.6 -89
C126 560 SEC -86 kesälelu
S124 230 TE -89 käyttis 2003-2012(Annettu tyttärelle)
W115 230.4 -76
Kunnostusta odottavat:
W115 220 -68, W115 240D 3.0 -75 ,W115 240D -75 Lang , W115 200D -74
+varaosaraadot

EX:W201 2.0, W203 C200 Kompressor -00
Avatar
JiiÄSSÄ
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 64
Liittynyt: To 15.12.2005 21:00
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja JiiÄSSÄ »

Hei !
Minä hankin SL:n joulukuussa 2009 ja olen kunnostellut sitä talven aikana.
Maalattu kokonaan, pohja massattu ja osa kromiosista uusittu. Kaikki osat alkuperisiä paitsi kojetaulun päällinen.
Alkaa olla valmis katsastettavaksi. Odotellaan kuitenkin lämpimiä kelejä ensin.
http://kuvablogi.com/nayta/2467541/
Rahat ei riitä mihinkään, kun kaikki menee säästöön.
JiiÄSSÄ
MB W212 vm. 2011 Käyttöauto
MB W180 220 S vm. 1958 Museorek.
MB W120 ponttooni vm.1962 Museorek.
Avatar
JiiÄSSÄ
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 64
Liittynyt: To 15.12.2005 21:00
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja JiiÄSSÄ »

Hei !

Täältä löytyy lisätietoa.

http://translate.googleusercontent.com/ ... gQvuR5uaCg
Rahat ei riitä mihinkään, kun kaikki menee säästöön.
JiiÄSSÄ
MB W212 vm. 2011 Käyttöauto
MB W180 220 S vm. 1958 Museorek.
MB W120 ponttooni vm.1962 Museorek.
c372
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 10
Liittynyt: Pe 12.02.2010 18:20
Paikkakunta: Lapinlahti

Viesti Kirjoittaja c372 »

petri kirjoitti:
c372 kirjoitti: Mikäs tuo becker europa on?
Se on radio
Ahaa, tuollaista ei konsolista löydy, vaan tilalle laitettu blaubunktin nuppi radio.
Harmi, anteeni kyllä toimii, nousee kun laittaa radion päälle ja laskee kun sammuttaa.
c372
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 10
Liittynyt: Pe 12.02.2010 18:20
Paikkakunta: Lapinlahti

Viesti Kirjoittaja c372 »

JiiÄSSÄ kirjoitti:Hei !

Täältä löytyy lisätietoa.

http://translate.googleusercontent.com/ ... gQvuR5uaCg
Kiitos linkistä, hyvältä näyttää sinun SL .Mistä hommasit kromi osia, kun osa uusittu, vai pinnoititko entiset ?
Avatar
JiiÄSSÄ
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 64
Liittynyt: To 15.12.2005 21:00
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja JiiÄSSÄ »

c372 kirjoitti:
JiiÄSSÄ kirjoitti:Hei !

Täältä löytyy lisätietoa.

http://translate.googleusercontent.com/ ... gQvuR5uaCg
Kiitos linkistä, hyvältä näyttää sinun SL .Mistä hommasit kromi osia, kun osa uusittu, vai pinnoititko entiset ?
Käytän aina alkuperäisiä osia, jos mahdollista. Kajaanin Veholta olen ostanut ja aina saanut hyvää ja nopeaa palvelua vaikka saksasta jouduttu usein tilaamaan.
Rahat ei riitä mihinkään, kun kaikki menee säästöön.
JiiÄSSÄ
MB W212 vm. 2011 Käyttöauto
MB W180 220 S vm. 1958 Museorek.
MB W120 ponttooni vm.1962 Museorek.
c372
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 10
Liittynyt: Pe 12.02.2010 18:20
Paikkakunta: Lapinlahti

Viesti Kirjoittaja c372 »

JiiÄSSÄ kirjoitti:
c372 kirjoitti:
JiiÄSSÄ kirjoitti:Hei !

Täältä löytyy lisätietoa.

http://translate.googleusercontent.com/ ... gQvuR5uaCg
Kiitos linkistä, hyvältä näyttää sinun SL .Mistä hommasit kromi osia, kun osa uusittu, vai pinnoititko entiset ?
Käytän aina alkuperäisiä osia, jos mahdollista. Kajaanin Veholta olen ostanut ja aina saanut hyvää ja nopeaa palvelua vaikka saksasta jouduttu usein tilaamaan.
Itseltä puuttuu tuosta SL:stä takapuskuri, voi olla aika tiukassa löytää hyvä käytetty kotimaasta, mielellään tietysti otan vihjeitä vastaan jos joku tietää mistä sellaisen saisi.
Takavalojen lasit/linssit tarvitsisi myös.
Matti R
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1653
Liittynyt: To 15.05.2003 11:00
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Matti R »

Saksan eBaysta löytyy monenlaista.
http://cgi.ebay.de/Mercedes-107-SL-SLC- ... 2a04cfda97
Matti
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
Vastaa Viestiin