107.044-12-002990
107.044-12-002990
Tervehdys,
Mersujen kanssa aloitteleva tarviis nyt apuja, ja kuulin että täältä löytyy, joten kysyn varmaan jo teille tutun kysymyksen, miten puretaan tuo kori( alusta)numero.
Tällaiset merkinnät löytyy:
VIN 107.044-12-002990
lätkä (kuskin ovipilarissa) Vasen yläreuna 2/72 ,GVWR 4640 LBS, GAWR 2240/2400 LBS
Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Mersujen kanssa aloitteleva tarviis nyt apuja, ja kuulin että täältä löytyy, joten kysyn varmaan jo teille tutun kysymyksen, miten puretaan tuo kori( alusta)numero.
Tällaiset merkinnät löytyy:
VIN 107.044-12-002990
lätkä (kuskin ovipilarissa) Vasen yläreuna 2/72 ,GVWR 4640 LBS, GAWR 2240/2400 LBS
Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Tervetuloa foorumille!!
Mitäs siitä pitäis purkaa?
Minulla on 107.044-12-001911 11/71.
Nuo alkupään USA mallit on kaikki samanlaisia, ainoastaan sisä- ja ulkopuolen väritykset vaihtelevat. Onko konepellin tuulihaan luona korinvärinen peltilappu tallessa? Siitä löytyy alkuperäinen ulkovärin koodi.
Kone on 4,5 litrainen M117 D-Jetronicilla. Ilmastointi on vakiona.
Autosi on valmistunut helmikuussa 1972, muut merkinnät on painoihin liittyviä.
Laitahan kuvia näkyville.
Mitäs siitä pitäis purkaa?
Minulla on 107.044-12-001911 11/71.
Nuo alkupään USA mallit on kaikki samanlaisia, ainoastaan sisä- ja ulkopuolen väritykset vaihtelevat. Onko konepellin tuulihaan luona korinvärinen peltilappu tallessa? Siitä löytyy alkuperäinen ulkovärin koodi.
Kone on 4,5 litrainen M117 D-Jetronicilla. Ilmastointi on vakiona.
Autosi on valmistunut helmikuussa 1972, muut merkinnät on painoihin liittyviä.
Laitahan kuvia näkyville.
Matti
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
Terve Matti R,Matti R kirjoitti:Tervetuloa foorumille!!
Mitäs siitä pitäis purkaa?
Minulla on 107.044-12-001911 11/71.
Nuo alkupään USA mallit on kaikki samanlaisia, ainoastaan sisä- ja ulkopuolen väritykset vaihtelevat. Onko konepellin tuulihaan luona korinvärinen peltilappu tallessa? Siitä löytyy alkuperäinen ulkovärin koodi.
Kone on 4,5 litrainen M117 D-Jetronicilla. Ilmastointi on vakiona.
Autosi on valmistunut helmikuussa 1972, muut merkinnät on painoihin liittyviä.
Laitahan kuvia näkyville.
Tuo purkaa sana saattoi olla vähän väärä, tarkoitin juurikin tuota että mitä kaikkea tietoa se sisältää ja siinähän ne tulivatkin, kiitos.
Muutaman kuukauden erolla lähteneet tehtaalta tuo autot.
Peltilappu on tallessa, siinä ylävesiletkun edessä, vähän huonosti erottuu numerot ja teksti, mutta varmaankin saa selvää kun tutkii, voisin laittaa siitä vaikka kuvan ja autostakin kun ensin selvitän miten tänne voi liittää kuvia, olen ensimmäisiä kertoja täällä.
Mersu on tuli usa:ta minulle 2008 ja ei valmis auto vaan laittoa ja osa puutteita on jonkun verran.
Mutta tarkoitus saada liikenteeseen ensi kesänä jos hyvin käy ja aika riittää kunnostamiseen.
Matti jo hyvin asian selvittikin. Jos mennään tuohon sarjanumeroon niin,
107 = tyyppi
044 = malli (350 SL 4.5/450 SL)
1 = ohjaus vasemmalla (2 = oikealla)
2 = automaatti (0 = manuaali, ei saatavana autoosi)
seur. kuusi numeroa = sarjanumero.
Numerointihan muuttui vähän ennen 80-l. puoliväliä, jolloin siinä ilmoitetaan laatikon sijalla valmistava tehdas kirjaimella.
107 = tyyppi
044 = malli (350 SL 4.5/450 SL)
1 = ohjaus vasemmalla (2 = oikealla)
2 = automaatti (0 = manuaali, ei saatavana autoosi)
seur. kuusi numeroa = sarjanumero.
Numerointihan muuttui vähän ennen 80-l. puoliväliä, jolloin siinä ilmoitetaan laatikon sijalla valmistava tehdas kirjaimella.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Terve Timo L.Timo L. kirjoitti:Matti jo hyvin asian selvittikin. Jos mennään tuohon sarjanumeroon niin,
107 = tyyppi
044 = malli (350 SL 4.5/450 SL)
1 = ohjaus vasemmalla (2 = oikealla)
2 = automaatti (0 = manuaali, ei saatavana autoosi)
seur. kuusi numeroa = sarjanumero.
Numerointihan muuttui vähän ennen 80-l. puoliväliä, jolloin siinä ilmoitetaan laatikon sijalla valmistava tehdas kirjaimella.
Kiitos lisäyksestä, varsinkin tuo 044 kohta kiinnostaa, 350SL ja 450 SL on sama numero ? Onko tuosta tarkempaa tietoa.
Kuvia ei taida pystyä suoraan liittämään tekstiin vaan pitää linkittää, kokeillaan.
Eli USA:an toimitettiin pelkästään 4.5 litraisia koneita vaikka tyyppikilvessä olikin 350, vai oliko se 350 SL 4.5 . Niitä tyyppikilpiäkin toimitettiin auton ostaneille jälkikäteen kun merkintöjä alkuhässäkän mentyä yhdenmukaistettiin.c372 kirjoitti:350SL ja 450 SL on sama numero ? Onko tuosta tarkempaa tietoa.
Kuvia ei taida pystyä suoraan liittämään tekstiin vaan pitää linkittää, kokeillaan.
1939 Pontiac Six 2D Sedan De Luxe MYYNNISSÄ www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
Eikös se ollut peräti niin, että 450 SL:ää ei saanut Euroopassa ennen 1973, eli sitä ennen oli tyytyminen 350 SL:ään. Jenkkeihin taas vietiin alusta pitäen M117:lla varustettua, olihan moottori ollut jo valmiina toista vuotta.
Oikean 350 SL:n numero on 107.043. Lieneekö tuo mallimerkintä 350 SL 4.5 ollut käytössä sitten aina 1973 vuoteen saakka, kuka tietää?
Oikean 350 SL:n numero on 107.043. Lieneekö tuo mallimerkintä 350 SL 4.5 ollut käytössä sitten aina 1973 vuoteen saakka, kuka tietää?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
044 on juurikin 450SL, mutta sitä myytiin USA:ssa alkuun merkinnällä 350SL 4.5, koska 4,5 litraista SL:ää ei ollut vielä Euroopassa saatavilla. Tai mikä lie sitten syy ollutkaan virallisesti. 350SL:n koodi on vastaavasti 043.c372 kirjoitti:Terve Timo L.Timo L. kirjoitti:Matti jo hyvin asian selvittikin. Jos mennään tuohon sarjanumeroon niin,
107 = tyyppi
044 = malli (350 SL 4.5/450 SL)
1 = ohjaus vasemmalla (2 = oikealla)
2 = automaatti (0 = manuaali, ei saatavana autoosi)
seur. kuusi numeroa = sarjanumero.
Numerointihan muuttui vähän ennen 80-l. puoliväliä, jolloin siinä ilmoitetaan laatikon sijalla valmistava tehdas kirjaimella.
Kiitos lisäyksestä, varsinkin tuo 044 kohta kiinnostaa, 350SL ja 450 SL on sama numero ? Onko tuosta tarkempaa tietoa.
Jos tuo musta on orggis väri niin peltilätkästä saattaisi löytyä 040 numerosarja.
Tuostahan tulee hieno peli ensi kesän aurinkokeleille!
jaa, Karra ehti ensin.
Matti
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
Joo ulkomuistista latelin kun oli mielikuva asiasta - ei faktaaMatti R kirjoitti:jaa, Karra ehti ensin.

Niin tosiaan, M117 tuli hiukka myöhemmin kuin M116, jonka sai W111 cp/cb sekä W109 jo 9/69 alkaen:Timo L. kirjoitti:Eikös se ollut peräti niin, että 450 SL:ää ei saanut Euroopassa ennen 1973, eli sitä ennen oli tyytyminen 350 SL:ään. Jenkkeihin taas vietiin alusta pitäen M117:lla varustettua, olihan moottori ollut jo valmiina toista vuotta.
http://sterntwiete.mparschau.de/html/w109_v8.html
W108 malleihin kasikoneet tuli vasta keväällä 1971:
http://sterntwiete.mparschau.de/html/w108_v8.html
Ja noiden sivujen mukaan 450 eli M117 oli aina matalapuristeinen. M100 moottoristakin oli toki kaksi versiota.
1939 Pontiac Six 2D Sedan De Luxe MYYNNISSÄ www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
USA- mallien M117 on matalapuristeinen 8.0:1 , mutta Euroopassa siinä oli 8.8:1, ja siten potkua enemmän.
En oikein tunne noita w108/w109 kiemuroita, mutta olikos se niin että tuota 280SE 4.5 mallia on tehty vain USAn markkinoille, jolloin siinä on aina matalapuristuskone ?
En oikein tunne noita w108/w109 kiemuroita, mutta olikos se niin että tuota 280SE 4.5 mallia on tehty vain USAn markkinoille, jolloin siinä on aina matalapuristuskone ?
Matti
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
Kyllä, 4.5-variantti vietiin pelkästään Jenkkilään. Se oli muistaakseni samantehoinen kuin Euroopassa kaupattu 3.5.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Kiitos Matti R,Matti R kirjoitti:044 on juurikin 450SL, mutta sitä myytiin USA:ssa alkuun merkinnällä 350SL 4.5, koska 4,5 litraista SL:ää ei ollut vielä Euroopassa saatavilla. Tai mikä lie sitten syy ollutkaan virallisesti. 350SL:n koodi on vastaavasti 043.c372 kirjoitti:Terve Timo L.Timo L. kirjoitti:Matti jo hyvin asian selvittikin. Jos mennään tuohon sarjanumeroon niin,
107 = tyyppi
044 = malli (350 SL 4.5/450 SL)
1 = ohjaus vasemmalla (2 = oikealla)
2 = automaatti (0 = manuaali, ei saatavana autoosi)
seur. kuusi numeroa = sarjanumero.
Numerointihan muuttui vähän ennen 80-l. puoliväliä, jolloin siinä ilmoitetaan laatikon sijalla valmistava tehdas kirjaimella.
Kiitos lisäyksestä, varsinkin tuo 044 kohta kiinnostaa, 350SL ja 450 SL on sama numero ? Onko tuosta tarkempaa tietoa.
Jos tuo musta on orggis väri niin peltilätkästä saattaisi löytyä 040 numerosarja.
Tuostahan tulee hieno peli ensi kesän aurinkokeleille!
jaa, Karra ehti ensin.
Ja Timo L ja karra selvennyksestä, tuo valotti asiaa hyvin , eli tuo minun kun kantaa nro 044 niin se on 450 SL ja 043 on 350 SL.
Tuosta pelti lätkästä laitoin kuvan tuonne:
http://kuvablogi.com/nayta/2463453/
Toivottavasti saa selvää.Mitä kaikkea tuosta selviää värin ja sisustan lisäksi?
Tuo musta ei liene alkuperäinen väri, luulen että on joku vaalea, koska konehuoneesta näkyy mustan alta vaaleaa sävyä, ehkä joku beigen sävy.
Sisusta on tämän näköinen ja värinen:
http://kuvablogi.com/nayta/2463493/
Vanteeet tuossa on nyt Exip KBA 40659 varmaankin jälkikäteen laitetut tarvikemallit,mutta takana teksti W.Germany etteivät kuitenkaan ihan uustuotantoa. menossa niiden puhdistus ja takaisin kiillotus vaihe.
- petri
- Mersumies
- Viestit: 1212
- Liittynyt: La 29.10.2005 23:21
- Paikkakunta: Klaukkala, kesäisin Konginkangas
Onnea hienon auton hankinnasta. Siistin oloinen autohan tuo on.
Esim. tuolta voi tutkia kilven varustekoodeja
http://www.bekkoame.ne.jp/~mtor/mbcodedsc.html
Tai syöttää koodin tuonne
http://old.mbclub.ru/mb/code/?lng=eng
Valkoinen näyttäis olleen alunperin, ilmastointi, automaattiantenni ja Becker Europa ainakin ollut varusteina.
Esim. tuolta voi tutkia kilven varustekoodeja
http://www.bekkoame.ne.jp/~mtor/mbcodedsc.html
Tai syöttää koodin tuonne
http://old.mbclub.ru/mb/code/?lng=eng
Valkoinen näyttäis olleen alunperin, ilmastointi, automaattiantenni ja Becker Europa ainakin ollut varusteina.
S210 E320T 4Matic -98
W201 190E 2.6 -89
C126 560 SEC -86 kesälelu
S124 230 TE -89 käyttis 2003-2012(Annettu tyttärelle)
W115 230.4 -76
Kunnostusta odottavat:
W115 220 -68, W115 240D 3.0 -75 ,W115 240D -75 Lang , W115 200D -74
+varaosaraadot
EX:W201 2.0, W203 C200 Kompressor -00
W201 190E 2.6 -89
C126 560 SEC -86 kesälelu
S124 230 TE -89 käyttis 2003-2012(Annettu tyttärelle)
W115 230.4 -76
Kunnostusta odottavat:
W115 220 -68, W115 240D 3.0 -75 ,W115 240D -75 Lang , W115 200D -74
+varaosaraadot
EX:W201 2.0, W203 C200 Kompressor -00
Olikos tämä se yksilö jossa oli jotain ongelmaa bensapumppussa?
SL-ARI joskus kyseli multa bensapumppua lapinlahdella olevaan SL.ään.
SL-ARI joskus kyseli multa bensapumppua lapinlahdella olevaan SL.ään.
W111 220b -63
R107 350 SL -72 museoajoneuvo
W115 240D -73
W123 300D Automatic -78
W140 S 350 TD -94
W163 ML 320 -00
LP-322 -63
SISU SL 170 VK/5000 -84 "Vanha sotaratsu" SA-5828 museoajoneuvo + Jyki -91
313 Cdi Sprinter -00
"Raha ei tee ketään onnelliseksi!
Itken silti ennemmin mersussa kuin bussissa"
R107 350 SL -72 museoajoneuvo
W115 240D -73
W123 300D Automatic -78
W140 S 350 TD -94
W163 ML 320 -00
LP-322 -63
SISU SL 170 VK/5000 -84 "Vanha sotaratsu" SA-5828 museoajoneuvo + Jyki -91
313 Cdi Sprinter -00
"Raha ei tee ketään onnelliseksi!
Itken silti ennemmin mersussa kuin bussissa"
Kiitoksia, täytyy katsella noita varustekoodeja vähän tarkemminkin ajan kanssa.petri kirjoitti:Onnea hienon auton hankinnasta. Siistin oloinen autohan tuo on.
Esim. tuolta voi tutkia kilven varustekoodeja
http://www.bekkoame.ne.jp/~mtor/mbcodedsc.html
Tai syöttää koodin tuonne
http://old.mbclub.ru/mb/code/?lng=eng
Valkoinen näyttäis olleen alunperin, ilmastointi, automaattiantenni ja Becker Europa ainakin ollut varusteina.
Mikäs tuo becker europa on?
Sama auto, Arin kanssa tutkiskeltu ja pumppu kävi Arin ultrassakin, rupesi pyörimään, muttei nostanut tarvittavaa painetta, nyt uusi pumppu / suodatin kone lähti pyörimään hyvin. Virranjakajankannen vaihdolla selvisi kipinä puolella.Kaasupolkimen vivustot olivat jumissa niiden putsaus ja rasvaus niin hyvin toimii.W111 kirjoitti:Olikos tämä se yksilö jossa oli jotain ongelmaa bensapumppussa?
SL-ARI joskus kyseli multa bensapumppua lapinlahdella olevaan SL.ään.
Koeajot ajettu pikku pakkasessa ilman kattoa

- petri
- Mersumies
- Viestit: 1212
- Liittynyt: La 29.10.2005 23:21
- Paikkakunta: Klaukkala, kesäisin Konginkangas
Se on radioc372 kirjoitti: Mikäs tuo becker europa on?
S210 E320T 4Matic -98
W201 190E 2.6 -89
C126 560 SEC -86 kesälelu
S124 230 TE -89 käyttis 2003-2012(Annettu tyttärelle)
W115 230.4 -76
Kunnostusta odottavat:
W115 220 -68, W115 240D 3.0 -75 ,W115 240D -75 Lang , W115 200D -74
+varaosaraadot
EX:W201 2.0, W203 C200 Kompressor -00
W201 190E 2.6 -89
C126 560 SEC -86 kesälelu
S124 230 TE -89 käyttis 2003-2012(Annettu tyttärelle)
W115 230.4 -76
Kunnostusta odottavat:
W115 220 -68, W115 240D 3.0 -75 ,W115 240D -75 Lang , W115 200D -74
+varaosaraadot
EX:W201 2.0, W203 C200 Kompressor -00
Hei !
Minä hankin SL:n joulukuussa 2009 ja olen kunnostellut sitä talven aikana.
Maalattu kokonaan, pohja massattu ja osa kromiosista uusittu. Kaikki osat alkuperisiä paitsi kojetaulun päällinen.
Alkaa olla valmis katsastettavaksi. Odotellaan kuitenkin lämpimiä kelejä ensin.
http://kuvablogi.com/nayta/2467541/
Minä hankin SL:n joulukuussa 2009 ja olen kunnostellut sitä talven aikana.
Maalattu kokonaan, pohja massattu ja osa kromiosista uusittu. Kaikki osat alkuperisiä paitsi kojetaulun päällinen.
Alkaa olla valmis katsastettavaksi. Odotellaan kuitenkin lämpimiä kelejä ensin.
http://kuvablogi.com/nayta/2467541/
Rahat ei riitä mihinkään, kun kaikki menee säästöön.
JiiÄSSÄ
MB W212 vm. 2011 Käyttöauto
MB W180 220 S vm. 1958 Museorek.
MB W120 ponttooni vm.1962 Museorek.
JiiÄSSÄ
MB W212 vm. 2011 Käyttöauto
MB W180 220 S vm. 1958 Museorek.
MB W120 ponttooni vm.1962 Museorek.
Ahaa, tuollaista ei konsolista löydy, vaan tilalle laitettu blaubunktin nuppi radio.petri kirjoitti:Se on radioc372 kirjoitti: Mikäs tuo becker europa on?
Harmi, anteeni kyllä toimii, nousee kun laittaa radion päälle ja laskee kun sammuttaa.
Kiitos linkistä, hyvältä näyttää sinun SL .Mistä hommasit kromi osia, kun osa uusittu, vai pinnoititko entiset ?JiiÄSSÄ kirjoitti:Hei !
Täältä löytyy lisätietoa.
http://translate.googleusercontent.com/ ... gQvuR5uaCg
Käytän aina alkuperäisiä osia, jos mahdollista. Kajaanin Veholta olen ostanut ja aina saanut hyvää ja nopeaa palvelua vaikka saksasta jouduttu usein tilaamaan.c372 kirjoitti:Kiitos linkistä, hyvältä näyttää sinun SL .Mistä hommasit kromi osia, kun osa uusittu, vai pinnoititko entiset ?JiiÄSSÄ kirjoitti:Hei !
Täältä löytyy lisätietoa.
http://translate.googleusercontent.com/ ... gQvuR5uaCg
Rahat ei riitä mihinkään, kun kaikki menee säästöön.
JiiÄSSÄ
MB W212 vm. 2011 Käyttöauto
MB W180 220 S vm. 1958 Museorek.
MB W120 ponttooni vm.1962 Museorek.
JiiÄSSÄ
MB W212 vm. 2011 Käyttöauto
MB W180 220 S vm. 1958 Museorek.
MB W120 ponttooni vm.1962 Museorek.
Itseltä puuttuu tuosta SL:stä takapuskuri, voi olla aika tiukassa löytää hyvä käytetty kotimaasta, mielellään tietysti otan vihjeitä vastaan jos joku tietää mistä sellaisen saisi.JiiÄSSÄ kirjoitti:Käytän aina alkuperäisiä osia, jos mahdollista. Kajaanin Veholta olen ostanut ja aina saanut hyvää ja nopeaa palvelua vaikka saksasta jouduttu usein tilaamaan.c372 kirjoitti:Kiitos linkistä, hyvältä näyttää sinun SL .Mistä hommasit kromi osia, kun osa uusittu, vai pinnoititko entiset ?JiiÄSSÄ kirjoitti:Hei !
Täältä löytyy lisätietoa.
http://translate.googleusercontent.com/ ... gQvuR5uaCg
Takavalojen lasit/linssit tarvitsisi myös.
Saksan eBaysta löytyy monenlaista.
http://cgi.ebay.de/Mercedes-107-SL-SLC- ... 2a04cfda97
http://cgi.ebay.de/Mercedes-107-SL-SLC- ... 2a04cfda97
Matti
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24