Mulla on ppd 7mm pummpu jonka laitoin pp ohjeittein mukaan 22JYKK Om606 paikalleen mutta ku auto ei käyynny sillä oikeen
niin aikastin pumpun 19JYKK niin sillä auto käy tyhjäkäyntiä mutta vähä kaasua niin rupeaa käymään 5 ja sitte ku turbolähtee mukaan 3000rpm niin käy taas kunnolla kuudella.
Koitin käyttää pumpun 15Jykk sillä auto käy läpi kierrosalueen 6:lla mutta savuttaa tyhjäkäynnillä sinistä
Sama pumppu on ollu itellä om603 siinä pumppu toimi hienosti ja siinä mulla oli se 21JYKK
Om606 pumpun ajoitus
Om606 pumpun ajoitus
BMW E60 530D
varmistetaan nyt vielä. eli ykköspytyssä on mäntä ylhäällä ja nokat ylöspäin? öljykorkin reijästä pitäis näkyä nykkösen nokat, jos ei ole kauheesti roiskepeltiä edessä. ja kampuralle se ruiskuennakko 22 jykk ja pumppu on nyt siinä lukituskohdassaan? jos näin on ja kones käy huonosti, niin voihan sen vielä tarkistaa, että se ruiskutuskohta on todellisuudessakin edes sieläpäin.
kokeiles laittaa "tipalla" kohdilleen. avaat ykköspytyn suutinputken irti pumpun päästä, kuivaat sen ykkösen lähdön pumpusta ja alat pyörittään konetta. sitten kun pinta värähtää, taikka nousee, niin se ajotus on siinä. tällä menetelmällä sen pitäis olla jotakin luokkaa 10-15 ennakkoa.
kokeiles laittaa "tipalla" kohdilleen. avaat ykköspytyn suutinputken irti pumpun päästä, kuivaat sen ykkösen lähdön pumpusta ja alat pyörittään konetta. sitten kun pinta värähtää, taikka nousee, niin se ajotus on siinä. tällä menetelmällä sen pitäis olla jotakin luokkaa 10-15 ennakkoa.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E