200cdi -03 automaatti lähtee nöyrästi käyntiin, mutta sammuu kylmänä peruutettaessa. Lämpimänä ok, ei murheita. "Huolto" tilattu, mutta muistelen muillakin olleen samaa vaivaa. Voipi olla tukkeessa oleva imusarja, koska puskee savua piukemissa lähdöissä. Heittäkää etukäteiskommenttia, jos autonne on ollut samasta vaivasta testerissä.
Toinen probsi koskee parkkipolttimoa. Herjaa palanutta, vaihdan polttimon-taas sama juttu.
W203 sammuu kylmänä peruutettaessa.
Re: W203 sammuu kylmänä peruutettaessa.
Siis yrvähtääkö polttimo oikeesti? Jos ei, niin koska polttimoherja tulee; startissa, silloin tällöin, koko ajan vai miten? Vahva epäily rekkarikilven valoon.kombi500 kirjoitti: Herjaa palanutta, vaihdan polttimon-taas sama juttu.
EDIT: tuosta pakkivaihteen ongelmia tuntuu näin pakkasella olevan paljon. Joillain luistaa eikäliiku, joillain ei nosta kierroksia, joillain sammuu. Itselläkin vaatii kierroksia että katoksesta lähtee. Lämpiää kyllä heti minuuteissa.
W219 320CDI -07
Ex: W212 350CDI -09
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Ex: W212 350CDI -09
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Täällä kans painittu vastaavan 202:n kanssa joka sammuu kun heität kylmänä pakin päälle. Ei oikeen maagista ole vielä löytynyt vaikka monta paikkaa on käyty läpi. Lähinnä moottorin puolelta...
Turbiini puree aika kovan tuntoisesti kiinni moneen muuhun verrattuna. Toisella turbiinilla ei vaikutusta eikä myöskään laatikolla.
Vielä on se jokin mitä ei ole huomattu
. Tämä on otettu työn alle lähinnä oppimis mielessä, koska veho on sitä yrittänyt joskus kuntoon aika huomattavilla summilla....... tuomiona ollut tuo jo kertaalleen kokeiltu vaihteisto. Pitänee koittaa vielä yhtä laatikkoa.
Turbiini puree aika kovan tuntoisesti kiinni moneen muuhun verrattuna. Toisella turbiinilla ei vaikutusta eikä myöskään laatikolla.
Vielä on se jokin mitä ei ole huomattu

Joku mersupurkaamo??