220cdi suuttimet vai hehkut?
220cdi suuttimet vai hehkut?
Moro,
Tänään tuli koitettua tuota c mallia käytiin alle 20 asteen pakkasessa, eikä puhettakaan. Hyvin pyörii, mutta ei hörähdäkkään.
Oli piuhan päässä n.15 min niin lähti heti.
Onko suuttimet vai hehkut tien päässä?
Tänään tuli koitettua tuota c mallia käytiin alle 20 asteen pakkasessa, eikä puhettakaan. Hyvin pyörii, mutta ei hörähdäkkään.
Oli piuhan päässä n.15 min niin lähti heti.
Onko suuttimet vai hehkut tien päässä?
Oisko tästä apua.mekanik kirjoitti:Hehkut pystyy itekkin testaan vastusmittarilla mutta noi suuttimet on taas eriasia. Kannattaa käyttää vaikka veholla niin eiköhän siellä tuu kysymykseen vastaus.
Samalla kun suuttimet testaa niin hehkujen testaus samalla ei varmaan liikoja maksa.
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... highlight=

Ovat kunnossa.
Tässä juttu ohivuodoista ,jonka voi tehdä itse ja helposti.
Kuvaa klikkaamalla saat suuremmaksi.
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=58442
Ja toinen juttu paremmilla kuvilla.
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... t=ohivuoto
Tässä juttu ohivuodoista ,jonka voi tehdä itse ja helposti.
Kuvaa klikkaamalla saat suuremmaksi.
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=58442
Ja toinen juttu paremmilla kuvilla.
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... t=ohivuoto
Re: 220cdi suuttimet vai hehkut?
Itelläni oli sama juttu E220 cdi. Suuttimet paskana, korjaus maksoi 640€. Nyt käynnistyy myös alle -20 C. Tyyppivika, pumppu kestää tuon jumalattoman korkean paineen mutta suuttimet alkavat vuotaa "läpi".Mainio kirjoitti:Moro,
Tänään tuli koitettua tuota c mallia käytiin alle 20 asteen pakkasessa, eikä puhettakaan. Hyvin pyörii, mutta ei hörähdäkkään.
Oli piuhan päässä n.15 min niin lähti heti.
Onko suuttimet vai hehkut tien päässä?
Kuittien mukaan ensimmäiset 2 kpl korjattu 300tkm paikkeilla. Ostin pelin elokuussa silloin mittarissa 372, ei lähtenyt joulukuun -12 asteen pakkasilla enää lämmittämättä. Nyt mittarissa 400tkm ja kaikki suuttimet kunnostettiin.THä kirjoitti:Millä kilometreillä näitä on tullut? Itsellä ny S202 220 cdi:ssä 206 tkm ja lähtee helposti vielä ainakin -24, tosin kuulostaa jo tosi rumalta. Tietäis vain jos suuttimet alkaa olla tiensä päässä, niin AMG:tä tilalle...
Kyllä se tulee PALJON halvemmaks huoltaa ne alkuperäset. Täälä foorumilahan juttu kun äijät ite korjas suuttimet:
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=83970
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=83970
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03