Sergey kirjoitti:joo vaikee löytää 108 jossa ei dieseliä olis. ruottis ku yli 30v vanha auto ei tarvi maksaa dieselveroo ja vakuutuksetkkin on jotai 1500kr/v luokkaa.
Nämä vanteet tosiaan on alkuperäisesti koneistetulla etupinnalla eli pitää se homma jokatapaukses tehdä ja jos innostuu, niin voihan sen sitten vaikka kiillottaa
no huh, tämä selittääkin paljon, tänne kans sama homma tulis tappelu jo vähä huonommistakin 123:sta...
en sitten malttanut olla taas BBS:iä ostamatta, kun kaverini Saksasta näitä minulle tarjosi... kohde on joko w111 coupe...tai w107...sinänsä hieman offtopic, kun w108:n vanteista oli puhe...
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
nämä on semmoset sopivat sekasotkut, että passavat ainakin mieleisesti w107:aan. Oikeassa oltiin arvailissa, että ovat 8":t ja 9".t...ensin oli tarkoitus tehdä taakse 9½"...muuta silloin olisi mennyt ET niin pienksi, että olisivat hanganneet takana w107:n kaariin. Eivät vaan taida mahtua coupe w111:een takasivulasien poterot tulevat tielle....täytyy siis tyytyä 8" Rialeihin...
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
sanokaapa mitkä barokit nää on? toi ripojen etuosa on koneistettu suoraksi sekä kiiltäväksi. "pinnojen" ja vannekehän väli on tollanen leveähkö suora osuus. Ne on varmuudel 7x15" mutta oudosti tuo keskusosa on kuitenki samankokoinen halkasijaltaan kuin 14". Vai oliskoha se tarvike? ATS se ei oo ku niis o ura ko. alueel mut Centra, Ronal?
Tuo koneistusjälki näyttää niinkuin kulmahiomakoneella vedetyltä ?
Olisiko joku "talli"-tuning ?
Minulla on w123:ssa Intran barokit, joissa tuo olka on myös luisumpi kuin originaalissa. Olen aina ajatellut, että se olisi tehty niin copy-rightin takia, mutta voin olla väärässäkin
1973 450 SL, 1980 200, 1993 E 300D-24, 1994 C 180, 1997 C 230 T, 2003 E 240 T, 2010 C 200 T
Nyt o mallia miltä 8x16et11 näyttää w108 alla. Edessä vanteen reuna tulee melkeen lokarin kaaren sisäpokkauksen tasalle ja takana tilaa on monta senttiä sisäpokkaukseen.
Sergey kirjoitti:Nyt o mallia miltä 8x16et11 näyttää w108 alla. Edessä vanteen reuna tulee melkeen lokarin kaaren sisäpokkauksen tasalle ja takana tilaa on monta senttiä sisäpokkaukseen.
Juu miullahan oli W109 alla 8x16 ET 11 Pentat viime kesänä. Renkaat 225/50 ja taisi jäädä sentti tilaa kaareen takana. Nyt pyörät on siirtyneet Orimattilaan.
Aihetta ainakin sivuten, onko kellään mitään ajatusta, mistä voisi hankkia uudet (tai muuten kunnolliset) keskiökupit (Rialin tai MB:n merkillä tai vaikka ilman mitään merkkiä) tuollaisiin Rialeihin, jotka ykkössivulla esim. Petrin pystärissä on alla?
Taitaa siinä sen yläpuolella olevassa kuvassa oleva Rial olla tällä hetkellä mun varastossa jonkin verran kunnostetumpana, mutta edelleen kokonaan ilman keskiötä...