Nyt se taas haahuilee ässän perään!
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5682
- Liittynyt: To 08.05.2008 21:29
Hei !
Olimme vaimon kanssa Tahkolla viime vuonna.
Väri on sama kuin alkuperäinen. Auto on entisöity täysin pelleiltään. Tekniikkaan ei ole taevinnut tehdä juuri mitään. Kuvia moottoritilasta ei ole. Autolla on ajettu 220 tkm ja museorekisteröity.
Olimme vaimon kanssa Tahkolla viime vuonna.
Väri on sama kuin alkuperäinen. Auto on entisöity täysin pelleiltään. Tekniikkaan ei ole taevinnut tehdä juuri mitään. Kuvia moottoritilasta ei ole. Autolla on ajettu 220 tkm ja museorekisteröity.
Rahat ei riitä mihinkään, kun kaikki menee säästöön.
JiiÄSSÄ
MB W212 vm. 2011 Käyttöauto
MB W180 220 S vm. 1958 Museorek.
MB W120 ponttooni vm.1962 Museorek.
JiiÄSSÄ
MB W212 vm. 2011 Käyttöauto
MB W180 220 S vm. 1958 Museorek.
MB W120 ponttooni vm.1962 Museorek.
Nyt mennään taas aiheesta sivuun mutta missä ja mille autolle liikennevakuutus voi olla 800 vuodessa. Minulla tuore maksulappu sanoo 670 euroa lähtöhintaa (60 euron nousu vuodess kylläkin) ja 167 euroa alennusten jälkeen. Liikennevakuutuksissa ei kyllä isoja eroja pitäisi vakuutusyhtiöiden välillä olla, bonukset siinä eniten ratkaisee.kaijan kirjoitti:Mulla Tapiolassa pelkkä liikennevakuutus jotain about 800 €/vuosi (en ihan tarkkaan muista).. riippuu bonuksista ym byrokratiastaJeremyH kirjoitti:Paljonko ässän pitäminen maksaa? (verot, vakuutukset yms.)
verot minulla 80€/vuosi suurinpiirtein
Suora lainaus omasta vakuutusyhteenvedosta:DBFI kirjoitti:Nyt mennään taas aiheesta sivuun mutta missä ja mille autolle liikennevakuutus voi olla 800 vuodessa. Minulla tuore maksulappu sanoo 670 euroa lähtöhintaa (60 euron nousu vuodess kylläkin) ja 167 euroa alennusten jälkeen. Liikennevakuutuksissa ei kyllä isoja eroja pitäisi vakuutusyhtiöiden välillä olla, bonukset siinä eniten ratkaisee.kaijan kirjoitti:Mulla Tapiolassa pelkkä liikennevakuutus jotain about 800 €/vuosi (en ihan tarkkaan muista).. riippuu bonuksista ym byrokratiastaJeremyH kirjoitti:Paljonko ässän pitäminen maksaa? (verot, vakuutukset yms.)
verot minulla 80€/vuosi suurinpiirtein
Koko vakuutussopimuksen hinnat ja alennukset Vakuutuskausi
1.2.2010-31.1.2011 Euroa
Vakuutuskauden perusmaksu 1 021,99
Bonus (15%) -153,29
Omaetu (13%) -112,94
Maksutapakorotus (3,5%) 26,45
Vakuutuskauden maksu yhteensä 782,21
olisiko kilpailutuksen paikka
Edit: unohdin mainita että paikka on porvoo ja auto allékirjoituksen secci
C126 380 SEC -84
Honda VF750 -84
Ex:
W201 2.0 bensa -84
Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
Honda VF750 -84
Ex:
W201 2.0 bensa -84
Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
Enpä usko että tuosta kilpailuttamalla saa alennusta. Tapiolan hinnat minullakin mutta edullisempi asuinpaikka (sen takia ei kannata muuttaa, vaikka siinä kyllä säästäisi asumisessa).kaijan kirjoitti: Koko vakuutussopimuksen hinnat ja alennukset Vakuutuskausi
1.2.2010-31.1.2011 Euroa
Vakuutuskauden perusmaksu 1 021,99
Bonus (15%) -153,29
Omaetu (13%) -112,94
Maksutapakorotus (3,5%) 26,45
Vakuutuskauden maksu yhteensä 782,21
olisiko kilpailutuksen paikka
Edit: unohdin mainita että paikka on porvoo ja auto allékirjoituksen secci
Unohdin mainita että oma autoni on alle kolmelitrainen (320 CDI), kai se autokin vähän vaikuttaa vaikka liikennevakuutuksesta onkin kyse.
Mulle selitettiin IF:ssä että liikennevakuutuksen hinta määräytyy asuinpaikan ja automallin mukaan.
Hesassa yms. liikennetunarointi paikoissa maksaa paljon.
Type-R:ät maksaa paljon kun niitä rutataan paljon ja niiden korjaaminen maksaa paljon.
Eihän noilla ässillä niin paljoa kohelleta, niin luulisi että hinnat olisi vähemmän.
Hesassa yms. liikennetunarointi paikoissa maksaa paljon.
Type-R:ät maksaa paljon kun niitä rutataan paljon ja niiden korjaaminen maksaa paljon.
Eihän noilla ässillä niin paljoa kohelleta, niin luulisi että hinnat olisi vähemmän.
Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 82
- Liittynyt: To 19.04.2007 17:37
Vakuutusyhtiö varmaan katsoi kuin paljon isäsi on kolaroinut ja pikkuisen sai tietää hänen kolariherkkyydestään ja sulta kun ei ollut varmaan paljoakaan tietoa, niin piti sitten laskuttaa varman päälle.hippinakki kirjoitti:Myös autonomistajan ikä vaikuttaa. Tai ainakin aikoinaan kun 200reehen vakuutusta otin 18-kesäisenä niin olisi liikennevakuutus ollut noin satasen halvempi isäni nimillä. Sama osoite ja ilman bonuksia, vaan ikä eri.
Kyllä ne menee ihan tilastojen mukaan. Ei mitään henkilökohtaisia tunarointilistoja.Zinovjev kirjoitti:Vakuutusyhtiö varmaan katsoi kuin paljon isäsi on kolaroinut ja pikkuisen sai tietää hänen kolariherkkyydestään ja sulta kun ei ollut varmaan paljoakaan tietoa, niin piti sitten laskuttaa varman päälle.hippinakki kirjoitti:Myös autonomistajan ikä vaikuttaa. Tai ainakin aikoinaan kun 200reehen vakuutusta otin 18-kesäisenä niin olisi liikennevakuutus ollut noin satasen halvempi isäni nimillä. Sama osoite ja ilman bonuksia, vaan ikä eri.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 244
- Liittynyt: Su 13.06.2004 12:16
- Paikkakunta: Pori
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 82
- Liittynyt: To 19.04.2007 17:37
Siis tuo vertailu tehtiin eri vakuutusyhtiöiden nettilaskureillaZinovjev kirjoitti:Vakuutusyhtiö varmaan katsoi kuin paljon isäsi on kolaroinut ja pikkuisen sai tietää hänen kolariherkkyydestään ja sulta kun ei ollut varmaan paljoakaan tietoa, niin piti sitten laskuttaa varman päälle.hippinakki kirjoitti:Myös autonomistajan ikä vaikuttaa. Tai ainakin aikoinaan kun 200reehen vakuutusta otin 18-kesäisenä niin olisi liikennevakuutus ollut noin satasen halvempi isäni nimillä. Sama osoite ja ilman bonuksia, vaan ikä eri.
ex 300 CEa-24v vm. 91
ex w201 2.6 vm.87
ex w124 200d vm.94 (hirvikolari)
ex w201 2.6 vm.87
ex w124 200d vm.94 (hirvikolari)
kai se on pakko myöntää että Tapiola syrjii 21-vuotiasta ässämersuilijaa.
Kun en vaan viittis vaihtaa kun samassa lafkassa on rahastot ja pankkitilitkin
Kun en vaan viittis vaihtaa kun samassa lafkassa on rahastot ja pankkitilitkin
C126 380 SEC -84
Honda VF750 -84
Ex:
W201 2.0 bensa -84
Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
Honda VF750 -84
Ex:
W201 2.0 bensa -84
Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
S-sarjalaisia saa katsastettuna vähän päälle 2t€ suomesta...hatami kirjoitti:Jos varaa ajella mersulla, niin luulisi myös varaa maksaa vakuutuksetkin.
Vakuutukset viidessä vuodessa auton arvo
Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
Ei se Jeremy mene ihan noin.JeremyH kirjoitti:S-sarjalaisia saa katsastettuna vähän päälle 2t€ suomesta...
Vakuutukset viidessä vuodessa auton arvo
Viiden vuoden sisällä S-sarjalaisten hinta alkaa kohota, mutta vakuutusmaksuissa ei tapahdu indeksikorotuksia kummempaa, ellei eduskunnassa nuijita taas jotain järjetöntä.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 263
- Liittynyt: La 05.11.2005 20:19
- Paikkakunta: helsinki ja välillä joensuu
Ei liity aiheeseen millään tapaa mutta katsokaapa W126 ässää..80-luvulla se näytti todella todella hienolta autolta.90-luvun lopulla kun W126 seisoi senaikaisen muovipulkkacorollan vieressä niin ai ai että osasi näyttää todella autolle! Ja sama tänäpäivänä;klassikko mutta kuitenkin,auto joka ei ole ikääntynyt miksikään,pidän tätä yhtenä maailman ajattomimmista korimalleista;vertaa samanikäiseen bmw:hen tai vaikkapa isoon amerikkalaiseen..
No en tästä sedanista osaa niin ottaa kantaa, mutta coupe on kyllä sellainen koriversio, että siihen ei ajan hammas pysty.jokus kirjoitti:Ei liity aiheeseen millään tapaa mutta katsokaapa W126 ässää..80-luvulla se näytti todella todella hienolta autolta.90-luvun lopulla kun W126 seisoi senaikaisen muovipulkkacorollan vieressä niin ai ai että osasi näyttää todella autolle! Ja sama tänäpäivänä;klassikko mutta kuitenkin,auto joka ei ole ikääntynyt miksikään,pidän tätä yhtenä maailman ajattomimmista korimalleista;vertaa samanikäiseen bmw:hen tai vaikkapa isoon amerikkalaiseen..
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Kyllä tuo SEC tosiaan on aikalailla ajaton auto, enemmän kuin sedan.
Huvittavan näköstä. Auto on sentää Bentley. (ennen oli S500 iha samoilla oireilla)
mersuilijathan on maailman piheintä kansaa. Täkäläinenkin miljonääri Anders Wiklöf ajaa edellisen talven nastarenkaat aina kesällä loppuun eli nypityttää nastat pois niistä. Samoten vakuutukset on tyyliin halvimmat mitä saa.hatami kirjoitti:Jos varaa ajella mersulla, niin luulisi myös varaa maksaa vakuutuksetkin.
Huvittavan näköstä. Auto on sentää Bentley. (ennen oli S500 iha samoilla oireilla)
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Niin, tuosta sen miljonäärin tunnistaa.Sergey kirjoitti:mersuilijathan on maailman piheintä kansaa. Täkäläinenkin miljonääri Anders Wiklöf ajaa edellisen talven nastarenkaat aina kesällä loppuun eli nypityttää nastat pois niistä. Samoten vakuutukset on tyyliin halvimmat mitä saa.hatami kirjoitti:Jos varaa ajella mersulla, niin luulisi myös varaa maksaa vakuutuksetkin.
Huvittavan näköstä. Auto on sentää Bentley. (ennen oli S500 iha samoilla oireilla)
Köyhät joutuu nyppimään nastat itse
Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
Nonnih. Eilen tuli tuo Sssä pestyä ja nyt ei ole hirmupakkasia pihalla, niin tässä niitä kuvia.
Kuvat on otettu Canon EOS 30D Digijärkkärillä ja 18-55/f3.5 - 6.5 kittilinssillä ja maisemafoto esiasetuksella.
Herkkyys automaattinen, samoiten tarkennus, poislukien viimeinen kuva, sen tarkensin manuaalilla.
Eli perehtyneempien harrastajien silmissä ihan schaisseputkella, mutta toivoisin kuvien informatiivisuuden olevan jonkunverran suurempaa, kuin ne nettiautojen yleisimmät kuvat.
Aloitetaan sillä nettiauto-asetelmalla. Auto varustettu ohjauspyörällä.
Kumpiko oli informatiivisempi kuva auton varustetasosta. Tämä vai tuo eka?
Toinen räpsy samaltakohtaa.
Ois pitäny aukasta tuo kuskinovikin, niin valaistus ois vähän korjaantunut.
Tuommoisia tahroja on kankaissa siellätäällä. Kesällä riittää pesemistä.
Työnnetään vaan se kamera sinne takaoven ja B-pilarin väliin, vaikka pää ei mahtuisikaan, niin saadaan kuva takapenkistäkin...
Huomaa C-pilarin lukuvalo.
Vaihteenvalitsimen ympärillä olevat namiskat.
Jahvat tulloo tältäkinpuolelta...
Loivapuristeinen M103pilkkujotakin
Joku ihmeellinen Boschin laatikko ruuvattu tuohon puolanviereen. Mikä lienee?
Laitetaan nyt tommonenkin kuva...
Vakiokuppaa...
Oiskohan tuosta joskus kansi aukastu, kun tuo lankku on noin peruspuhdas noihin muihin aluosiin verrattuna?
Tuokin riepu lentää pyykkikoneeseen.
Sitten tätä tekotaiteellista (orgaanista oheistuotetta)
Tuossa näkyy suurin ruostekupla, mitä autossa on.
Keulan perusolemus on ihan kiva. Ei pahemmin venksota mikään suuntaan eikä toiseen...
Ja tässä se manuaalitarkennus. Automatiikka olisi fokusoinut takana näkyvän puun oksiin, mutta kohde oli vähän lähempänä.
Notta toivottavasti nyt vähän tuli tyydytettyä niitä kuvanälkäisiä.
Kuvat on otettu Canon EOS 30D Digijärkkärillä ja 18-55/f3.5 - 6.5 kittilinssillä ja maisemafoto esiasetuksella.
Herkkyys automaattinen, samoiten tarkennus, poislukien viimeinen kuva, sen tarkensin manuaalilla.
Eli perehtyneempien harrastajien silmissä ihan schaisseputkella, mutta toivoisin kuvien informatiivisuuden olevan jonkunverran suurempaa, kuin ne nettiautojen yleisimmät kuvat.
Aloitetaan sillä nettiauto-asetelmalla. Auto varustettu ohjauspyörällä.
Kumpiko oli informatiivisempi kuva auton varustetasosta. Tämä vai tuo eka?
Toinen räpsy samaltakohtaa.
Ois pitäny aukasta tuo kuskinovikin, niin valaistus ois vähän korjaantunut.
Tuommoisia tahroja on kankaissa siellätäällä. Kesällä riittää pesemistä.
Työnnetään vaan se kamera sinne takaoven ja B-pilarin väliin, vaikka pää ei mahtuisikaan, niin saadaan kuva takapenkistäkin...
Huomaa C-pilarin lukuvalo.
Vaihteenvalitsimen ympärillä olevat namiskat.
Jahvat tulloo tältäkinpuolelta...
Loivapuristeinen M103pilkkujotakin
Joku ihmeellinen Boschin laatikko ruuvattu tuohon puolanviereen. Mikä lienee?
Laitetaan nyt tommonenkin kuva...
Vakiokuppaa...
Oiskohan tuosta joskus kansi aukastu, kun tuo lankku on noin peruspuhdas noihin muihin aluosiin verrattuna?
Tuokin riepu lentää pyykkikoneeseen.
Sitten tätä tekotaiteellista (orgaanista oheistuotetta)
Tuossa näkyy suurin ruostekupla, mitä autossa on.
Keulan perusolemus on ihan kiva. Ei pahemmin venksota mikään suuntaan eikä toiseen...
Ja tässä se manuaalitarkennus. Automatiikka olisi fokusoinut takana näkyvän puun oksiin, mutta kohde oli vähän lähempänä.
Notta toivottavasti nyt vähän tuli tyydytettyä niitä kuvanälkäisiä.
Viimeksi muokannut Mesedesi, Ma 01.03.2010 18:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Komea on ässä, mutta en vieläkään ymmärrä mitä hienoa tuossa sisustassa on verrattuna muihin vaihtoehtoihin.
No maku asiahan se on...
Kelpaisi tuo sisusta minullekkin, mutta niin kelpaisi kaikki muutkin. (paitsi punainen)
Ikävän likainenhan se näyttää olevan, mutta kumminkin ehjä
Kuvista, täytyy sanoa että: Näiden Mesedesin laittamien kuvien perusteella voisin olla kiinnostunut autosta (jos olisi diesel). Mutta niillä nettiautossa olleiden kuvien perusteella, ei kiinnostanut ollenkaan.
(vinkkinä autooan myyville. Pari kuvaa lisää, voi piristää kaupankäyntiä kummasti)
No maku asiahan se on...
Kelpaisi tuo sisusta minullekkin, mutta niin kelpaisi kaikki muutkin. (paitsi punainen)
Ikävän likainenhan se näyttää olevan, mutta kumminkin ehjä
Kuvista, täytyy sanoa että: Näiden Mesedesin laittamien kuvien perusteella voisin olla kiinnostunut autosta (jos olisi diesel). Mutta niillä nettiautossa olleiden kuvien perusteella, ei kiinnostanut ollenkaan.
(vinkkinä autooan myyville. Pari kuvaa lisää, voi piristää kaupankäyntiä kummasti)
Saksan poijjaat kertoo että nuo kansi ongelmat koskee vain niitä joihin on vaihdettu ns. pohjola mallin termostaatti. (eivät kuulemma vaihtele tiivisteitä etelämpänä kun ei tarvi)Whaeva kirjoitti:Hyvähän se vaan olisi, jos olisi yläkerta käyny auki. Noissa kutosissa kun on kansipahvivikaa vähintään jokatoisessa, jollei korjattu.
Eikös se ole M103.941Mesedesi kirjoitti: Loivapuristeinen M103pilkkujotakin
Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5682
- Liittynyt: To 08.05.2008 21:29
Niin Jeremy, en minäkään ymmärrä mitä hienoa tuossa on, mutta jotain hienoa siinä on. Se ei sohi silmiin vaan on minun värimaailmani palettiin erittäin sointuva ja asiallinen ja ennenkaikkea neutraali.JeremyH kirjoitti:Komea on ässä, mutta en vieläkään ymmärrä mitä hienoa tuossa sisustassa on verrattuna muihin vaihtoehtoihin.
No maku asiahan se on...
Kelpaisi tuo sisusta minullekkin, mutta niin kelpaisi kaikki muutkin. (paitsi punainen)
Ikävän likainenhan se näyttää olevan, mutta kumminkin ehjä
Kuvista, täytyy sanoa että: Näiden Mesedesin laittamien kuvien perusteella voisin olla kiinnostunut autosta (jos olisi diesel). Mutta niillä nettiautossa olleiden kuvien perusteella, ei kiinnostanut ollenkaan.
(vinkkinä autooan myyville. Pari kuvaa lisää, voi piristää kaupankäyntiä kummasti)
Niin. Nykyään kun digikameroiden aikaan se kuvan ottaminen ei ole ainankaan kustannuskysymys, niin miksihän sitä suljinta sitten säästellään. Kuten Canonikin lupaa jokaiseen digijärkkärin sulkimen iäksi noin satatuhatta kuvaa, niin ei pitäisi ainankaan sentakia jättää kuvat ottamatta.
Paras kuva on otettu kuva.
Huonoin kuva on ottamatta jäänyt kuva.
Ja totta. Pesemistä riittää, mutta kuuluu harrasteeseen.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.