10mm kannalla olevat pultit, eli samanlaiset kun apukuskin penkissäkin, ellei joku ole hitsannut penkkiä kiinni.
Työnnä suutinta vähän eteenpäin jolloin nuolen osoittama kohta menee vähän kasaanpäin ja suutin irtoaa, tai paina ruuvarilla nuolen osoittamaa kohtaa ja nosta suutinta. Vaikea selittää, mutta toivottavasti tajuat.
en tunnustelemalla oo löytäny millää niitä sieltä, tähtipää kantaisia pallopäitä kylläkin mutta nekin on ns väärältä puolelta eli pitäs saada ruuvari pohjanläpi että sais ne..
Onko ne sen mustanosan etupuolella vai miten? kuulostaa jo niin avuttomalta touhulta?
Penkkiä yritin nostaa korkeimpaan asentoon muttei liikahta senttiäkää siitä vivusta
Miks pissapojan suuttimeen menee johdot
MB Sprinter 313cdi -02 yli 500tkm
Mitsubishi evo 5 timeattack
Työautoina n. 10kpl sprinttereitä
ikuisuusprojekti Volvo Amazon -66
Eli nuolen osoittamat muovit pois ja pultit löytyy niiden alta.
Miks pissapojan suuttimeen menee johdot
Niissä on lämmitys ettei jäätyis.
Penkkiä yritin nostaa korkeimpaan asentoon muttei liikahta senttiäkää siitä vivusta
Jotenkin muistelen että jotta noihin taka pultteihin pääsee käsiksi tarttis saada penkki nousemaan. Eli mee istumaan siihen penkkiin ja koita jotenkin pomppia siinä persiilläs jos alkais vaikka liikkua, ja muista vetää ylöspäin sitä vipua penkin vasemmalla puolella samalla.
joo noi muovit on pois ja toi turvavyön kisko on irrotettu, muovien alta ei tunnustelemalla löydy ainakaa 10mm kannalla olevaa pulttia, mutta tuntuu pultin paikka joka pitäs ruuvata alapuolelta ja tuo on tähtipää, eihän sitä hullukaan saa auki
Oon pomppino ja jumpannu sen kanssa.. nytkun siitä on kaikki etupultit pois ni se on sellanenki keinuhevonen että pitää varmaan joku tunkki laittaa sinne taakse ja puserruttaa sillä ylöspäin
Hioin tuossa vähä perää, epäkesko kones veti armottomat tiltit, ensiksi rupes kiertämään aivan hulluna (välillä hyytyi) silloinku kierti niin kipinät lensi ja meni suoraa pellille asti, lähes tulkoon paremmin ku rälläkällä katkasulaikalla otin tuosta videonki: http://s61.photobucket.com/albums/h62/t ... 010032.flv
Ei välttämättä toimi kokonaan ku katkes yhteys kesken latauksen
Sain sillä ny 5kpl mirkan 40karkeuksista kulutettua kunnes se syttyi kädessä palamaan
Pitäs olla koko aika kädessä joku paineilmapilli että sais tota pölyä pois pinnalta ku ei nää että onko missä hiottavaa
tuosta näät mistä kohin se on lattiassa kiinni takkaa
se takapuskuri on kiinni takakontin sisäpuolelta muistaakseni kolmella ruuvilla puoleltaan
elikkä sun tapauksessa penkkiä eteenpäin ennen kun saat näkyviin sen kiinnitys ruuvin lattian rajassa
juu paitsi toki muoviosat ja niiden alta.. kynnyksien kohdalla en oo aivan varma että miten teen, maalaanko vai niin..
Karmit ja sisäosat jää siniseksi, saa sitte jos kyllästyy ruosteeseen ni hioa ja maalata uusiksi
pitää tuos joku päivä koittaa vetää narusta ja samalla tunkata penkkiä ylöspäin, miten ylös sen pitäs nousta, nyt se on kuin tiessä istuisi
MB Sprinter 313cdi -02 yli 500tkm
Mitsubishi evo 5 timeattack
Työautoina n. 10kpl sprinttereitä
ikuisuusprojekti Volvo Amazon -66
niin mutta auton orkkisvärillä.. mutta ei ne tuukkaa sillä, ostin pohjamaali punasta, jos se ei vastaa ruosteen väriä niin sitten ruskeeta yks kerros päälle.. saa ne sitte joskus uuteen maaliin ku nyt tekee kunnolla pohjat
tuli ostettua tänää 3neliötä lasikuitua, 2kg hartsia+kovetteet, saa ruveta suunnittelee subikoteloa, pirun takajalkatilan lämmitysputki vaan korottaa koteloa turhat 5cm.. jos ei sitte ota niitä pois..
sitte ostin mirkan 40 "laikkoja" 25kpl, 2 erilaista epäkeskohiomakonetta ja tsemmosta.. jos sitä vaikka sais noilla jotain aikaseksi..
MB Sprinter 313cdi -02 yli 500tkm
Mitsubishi evo 5 timeattack
Työautoina n. 10kpl sprinttereitä
ikuisuusprojekti Volvo Amazon -66
Nuottajärvi kirjoitti:saako mersuun sopimaan jollai epäkesko pulteilla tai jollai sellasilla japsi jaon vanteet eli 5x114.3? 4x98 jako meni ainaki 4x100 kivasti
myynnissä on ihan sellaisia spacereitakin, joilla voi tuota jakoa muuttaa, niin ei tarvitse millään epäkesko pulteilla pelata, mutta mielumin kyllä etsisin heti kerralla oikealla jaolla olevat vanteet...
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
senyt tiedettiinki mutta kun ne spacerit ei tahdo mennä leimasta läpi..
tahtoo nois japsikikottimis olla niin fiksusti huulta.. ja et:tkin sitä luokkaa jo ettei spacereita enää sopis laittaa
MB Sprinter 313cdi -02 yli 500tkm
Mitsubishi evo 5 timeattack
Työautoina n. 10kpl sprinttereitä
ikuisuusprojekti Volvo Amazon -66
paras ruoste syntyy kostealla eikä siitä maalata ku muovit jotka on koko ajan sisällä, paitsi toki toi takapuskuri joka on kiinni..
auto kerkee olla aina tunnin tallissa per päivä ja siel tallis ei saa ees hioa..
onko noi a-pilarin ulkopuoliset listat jotka on tuulilasin reunoissa muovia vai metallia?
MB Sprinter 313cdi -02 yli 500tkm
Mitsubishi evo 5 timeattack
Työautoina n. 10kpl sprinttereitä
ikuisuusprojekti Volvo Amazon -66
Nuottajärvi kirjoitti:paras ruoste syntyy kostealla eikä siitä maalata ku muovit jotka on koko ajan sisällä, paitsi toki toi takapuskuri joka on kiinni..
auto kerkee olla aina tunnin tallissa per päivä ja siel tallis ei saa ees hioa..
onko noi a-pilarin ulkopuoliset listat jotka on tuulilasin reunoissa muovia vai metallia?
Nuottajärvi kirjoitti:paras ruoste syntyy kostealla eikä siitä maalata ku muovit jotka on koko ajan sisällä, paitsi toki toi takapuskuri joka on kiinni..
auto kerkee olla aina tunnin tallissa per päivä ja siel tallis ei saa ees hioa..
onko noi a-pilarin ulkopuoliset listat jotka on tuulilasin reunoissa muovia vai metallia?
Nii meinaakko ruostuttaa sen kokonaan, sekö on niiku oikeen oikeasti suunnitelmissa ??
http://www.facebook.com/ImagoFix
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Nuottajärvi kirjoitti:paras ruoste syntyy kostealla eikä siitä maalata ku muovit jotka on koko ajan sisällä, paitsi toki toi takapuskuri joka on kiinni..
auto kerkee olla aina tunnin tallissa per päivä ja siel tallis ei saa ees hioa..
onko noi a-pilarin ulkopuoliset listat jotka on tuulilasin reunoissa muovia vai metallia?
Nii meinaakko ruostuttaa sen kokonaan, sekö on niiku oikeen oikeasti suunnitelmissa ??
näinhän minä olen sen käsittänyt, mikä tietysti on aivan mielenköyhä asia, tietysti jokainen saa tehä omalle autolleen mitä haluaa, mutten ole ennen kuullu enkä tavannu tyyppiä joka haluaa ruostuttaa oman kärrynsä ja siinä samalla laittaa siihen vielä rahaakin ei tietenkään maalin ja massan muodossa vaan vara osien ja tuuninki osien muodossa
kyllä tekee mieli sanoo että HALOO onko ketään kotona
niin, tämä "tahallaan auton ruostuttamis muoti" on kai tuolta saksasta tai muualta keskieuroopasta tänne rantautunut jo muutama vuosi sitten... vähän samaa sarjaa, kuin se 185 leveän kumin asentaminen 10" leveälle vanteelle
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Juurikin se on ajatuksena, suomi on täynnä w126 jotka näyttää aivan samoilta vaikkakin erivärisinä, millä tavalla tehdä erottuva. no näin.
Tehdään niin että varmasti mahdollisimman moni paheksuu, ei lompakossakaan korkealta putoa tämän auton kohdalla vaikka vain paalaisi koko auton Volkkareita suomessa on ruostettu liiaksikin mutta onko yhtään S mersua? jospa tässä olis sitte ensimmäinen, koska tässä ei tehdä mitään myyntiautoa vaan omaan käyttöön tuleva auto jonka tarkoituksena on aiheuttaa paheksuntaa ja kummastelevia katseita
Muoviosat on tallissa "lämpösessä" ja sielä lämpösessä ne maalataan sitten viimeseksi..
Halvalla ja rumasti!
pitäski tästä suunnata talliin jos vaikka se olis sulanu lumesta niin sais ruveta hinkkaamaa ja yrittämään sitä penkkiä ylös että sais vihdoinki sen irti.. sitte sais purettua keskikonsolin ja lattia maton
Fuck the bling bling
MB Sprinter 313cdi -02 yli 500tkm
Mitsubishi evo 5 timeattack
Työautoina n. 10kpl sprinttereitä
ikuisuusprojekti Volvo Amazon -66
nojoo, kyllähän se penkki irtoo kun vetäset sen jakkaran aivan eteen ja irrotat sieltä lattiapinnan kohilta jakkaran molemmista jaloista yhen 10mm kanteilla olevan ruuvin ja kartaani tunnelista turvavyön lukon kiinnikkeen ja sen jälkeen tuuppaat jakkaran taka asentoon ja otat eummaiset 10mm kiinnitys ruuvit irti ja kaadat penkin selälleen ja otat perskrillin kaapelit irti toisistaan
keski konsolihan lähtee vieläkin helepommin irti kuin jakkarat, muutama ristipääruuvi irti ja kaksi 8mm ruuvia löysälle niin se on irti koko höskä
se on heleppo irrottaa, laita nyt ne etummaiset ruuvit kiinni ja kattele jostain aerosoli öljyä ja öljyät oikein hyvin ne jakkaran kiskot ja alat liikutella penkkiä edestakasin kunnes se liikku kunnolla, jos jakkara ei suostu kulkee vieläkään niin kattele ne penkin siirto kahvat , että irrottaako ne tarpeeksi lovistaan joskus niitä on temmottu niin paljon että ovat vääntyneet ja penkin liike radat vähenee huomattavasti, sitten kun saat jakkaran menee eteen niin aina ensimmäisenä otetaan takapään jalan ruuvit irti sitten vasta edestä