280SE w126

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
Jani426
Mersumies
Mersumies
Viestit: 739
Liittynyt: Su 03.02.2008 10:09
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Jani426 »

Tosta kuskinpenkistä vielä, minkälaiset ruuvit sielä takaosassa on?
10mm kannalla olevat pultit, eli samanlaiset kun apukuskin penkissäkin, ellei joku ole hitsannut penkkiä kiinni. :D

Kuva

Työnnä suutinta vähän eteenpäin jolloin nuolen osoittama kohta menee vähän kasaanpäin ja suutin irtoaa, tai paina ruuvarilla nuolen osoittamaa kohtaa ja nosta suutinta. Vaikea selittää, mutta toivottavasti tajuat. :wink:
r129 SL320 , w202 C180 Elegance , w204 C200 CDI Avantgarde

Ex list : R107 380SL , A124 E 200 Cabriolet , w126 300 SE , w202 C280 Sport , w203 C200 Kompressor , w208 CLK 200 Elegance , w208 CLK200 Sport , w208 CLK 230 Komp. Elegance ,w211 E220 CDI , C215 CL 500

Myynnissä sekalaista osaa w126, w202, w210, r129, ym. ....
Nuottajärvi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 246
Liittynyt: Ma 18.01.2010 20:18
Paikkakunta: Kitinoja

Viesti Kirjoittaja Nuottajärvi »

en tunnustelemalla oo löytäny millää niitä sieltä, tähtipää kantaisia pallopäitä kylläkin mutta nekin on ns väärältä puolelta eli pitäs saada ruuvari pohjanläpi että sais ne..

Onko ne sen mustanosan etupuolella vai miten? kuulostaa jo niin avuttomalta touhulta? :)
Penkkiä yritin nostaa korkeimpaan asentoon muttei liikahta senttiäkää siitä vivusta :)

Miks pissapojan suuttimeen menee johdot :shock:
MB Sprinter 313cdi -02 yli 500tkm
Mitsubishi evo 5 timeattack
Työautoina n. 10kpl sprinttereitä
ikuisuusprojekti Volvo Amazon -66
Avatar
Jani426
Mersumies
Mersumies
Viestit: 739
Liittynyt: Su 03.02.2008 10:09
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Jani426 »

Kuva

Eli nuolen osoittamat muovit pois ja pultit löytyy niiden alta.
Miks pissapojan suuttimeen menee johdot
Niissä on lämmitys ettei jäätyis. 8)
Penkkiä yritin nostaa korkeimpaan asentoon muttei liikahta senttiäkää siitä vivusta
Jotenkin muistelen että jotta noihin taka pultteihin pääsee käsiksi tarttis saada penkki nousemaan. Eli mee istumaan siihen penkkiin ja koita jotenkin pomppia siinä persiilläs jos alkais vaikka liikkua, ja muista vetää ylöspäin sitä vipua penkin vasemmalla puolella samalla.
r129 SL320 , w202 C180 Elegance , w204 C200 CDI Avantgarde

Ex list : R107 380SL , A124 E 200 Cabriolet , w126 300 SE , w202 C280 Sport , w203 C200 Kompressor , w208 CLK 200 Elegance , w208 CLK200 Sport , w208 CLK 230 Komp. Elegance ,w211 E220 CDI , C215 CL 500

Myynnissä sekalaista osaa w126, w202, w210, r129, ym. ....
Nuottajärvi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 246
Liittynyt: Ma 18.01.2010 20:18
Paikkakunta: Kitinoja

Viesti Kirjoittaja Nuottajärvi »

joo noi muovit on pois ja toi turvavyön kisko on irrotettu, muovien alta ei tunnustelemalla löydy ainakaa 10mm kannalla olevaa pulttia, mutta tuntuu pultin paikka joka pitäs ruuvata alapuolelta ja tuo on tähtipää, eihän sitä hullukaan saa auki :)
Oon pomppino ja jumpannu sen kanssa.. nytkun siitä on kaikki etupultit pois ni se on sellanenki keinuhevonen että pitää varmaan joku tunkki laittaa sinne taakse ja puserruttaa sillä ylöspäin :)

Hioin tuossa vähä perää, epäkesko kones veti armottomat tiltit, ensiksi rupes kiertämään aivan hulluna (välillä hyytyi) silloinku kierti niin kipinät lensi ja meni suoraa pellille asti, lähes tulkoon paremmin ku rälläkällä katkasulaikalla :) otin tuosta videonki:
http://s61.photobucket.com/albums/h62/t ... 010032.flv
Ei välttämättä toimi kokonaan ku katkes yhteys kesken latauksen

Sain sillä ny 5kpl mirkan 40karkeuksista kulutettua kunnes se syttyi kädessä palamaan :D
Pitäs olla koko aika kädessä joku paineilmapilli että sais tota pölyä pois pinnalta ku ei nää että onko missä hiottavaa :)

tollasta kuvasaldoa tänää:
http://i61.photobucket.com/albums/h62/t ... 010338.jpg
http://i61.photobucket.com/albums/h62/t ... 010339.jpg
http://i61.photobucket.com/albums/h62/t ... 010340.jpg
yhen yön aikana tullu rusketus :)
http://i61.photobucket.com/albums/h62/t ... 010343.jpg
http://i61.photobucket.com/albums/h62/t ... 010344.jpg
ja sit kävi näin:
http://i61.photobucket.com/albums/h62/t ... 010346.jpg
http://i61.photobucket.com/albums/h62/t ... 010347.jpg

http://i61.photobucket.com/albums/h62/t4orre/006-3.jpg
http://i61.photobucket.com/albums/h62/t4orre/007.jpg
Tollaset compomotivet olis myynnissä jos jotain kiinnostaa, väri hopea ja 16"

sit siitä penkistä, en kyl tajua miten ne saisin irti :
http://i61.photobucket.com/albums/h62/t4orre/002-3.jpg
http://i61.photobucket.com/albums/h62/t4orre/004-3.jpg
MB Sprinter 313cdi -02 yli 500tkm
Mitsubishi evo 5 timeattack
Työautoina n. 10kpl sprinttereitä
ikuisuusprojekti Volvo Amazon -66
Nuottajärvi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 246
Liittynyt: Ma 18.01.2010 20:18
Paikkakunta: Kitinoja

Viesti Kirjoittaja Nuottajärvi »

Mistäs kohilta toi takapuskuri on kiinni?
MB Sprinter 313cdi -02 yli 500tkm
Mitsubishi evo 5 timeattack
Työautoina n. 10kpl sprinttereitä
ikuisuusprojekti Volvo Amazon -66
touhottaja
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5727
Liittynyt: To 08.05.2008 21:29

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

tuosta näät mistä kohin se on lattiassa kiinni takkaa :wink:
se takapuskuri on kiinni takakontin sisäpuolelta muistaakseni kolmella ruuvilla puoleltaan :roll:
Kuva
elikkä sun tapauksessa penkkiä eteenpäin ennen kun saat näkyviin sen kiinnitys ruuvin lattian rajassa :wink:
mullon pelkkiä romuja vaan
Nuottajärvi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 246
Liittynyt: Ma 18.01.2010 20:18
Paikkakunta: Kitinoja

Viesti Kirjoittaja Nuottajärvi »

ei se oo yhtää ton näkönen se mun penkki alta?
MB Sprinter 313cdi -02 yli 500tkm
Mitsubishi evo 5 timeattack
Työautoina n. 10kpl sprinttereitä
ikuisuusprojekti Volvo Amazon -66
touhottaja
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5727
Liittynyt: To 08.05.2008 21:29

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

Nuottajärvi kirjoitti:ei se oo yhtää ton näkönen se mun penkki alta?
joo ei varmaankaan kuva on ässän sähkötuolista mutta kiinnitys koriin on samanlainen :D
mullon pelkkiä romuja vaan
Avatar
tango
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1734
Liittynyt: Ke 06.02.2008 08:13
Paikkakunta: 44200 Suolahti

Viesti Kirjoittaja tango »

Penkin pultteja ei tosiaan näy ennenkuin korkeudensäätö on aivan ylhäällä ja penkki edessä. Ajattelitko hioa koko auton aivan pellille?
Nuottajärvi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 246
Liittynyt: Ma 18.01.2010 20:18
Paikkakunta: Kitinoja

Viesti Kirjoittaja Nuottajärvi »

juu :) paitsi toki muoviosat ja niiden alta.. kynnyksien kohdalla en oo aivan varma että miten teen, maalaanko vai niin.. :)
Karmit ja sisäosat jää siniseksi, saa sitte jos kyllästyy ruosteeseen ni hioa ja maalata uusiksi :)

pitää tuos joku päivä koittaa vetää narusta ja samalla tunkata penkkiä ylöspäin, miten ylös sen pitäs nousta, nyt se on kuin tiessä istuisi :)
MB Sprinter 313cdi -02 yli 500tkm
Mitsubishi evo 5 timeattack
Työautoina n. 10kpl sprinttereitä
ikuisuusprojekti Volvo Amazon -66
Nuottajärvi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 246
Liittynyt: Ma 18.01.2010 20:18
Paikkakunta: Kitinoja

Viesti Kirjoittaja Nuottajärvi »

Taidanpa maalata puskurit ja listat tuolla orkkissinisellä tulevaisuuden kannalta jos sen joskus maalaa takaisin :)
MB Sprinter 313cdi -02 yli 500tkm
Mitsubishi evo 5 timeattack
Työautoina n. 10kpl sprinttereitä
ikuisuusprojekti Volvo Amazon -66
touhottaja
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5727
Liittynyt: To 08.05.2008 21:29

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

luultavasti puskurit eivät ole olleet siniset aijemmin :roll: sanosin että krafitin harmaa on aika lähellä oikeeta väriä :wink:
mullon pelkkiä romuja vaan
Nuottajärvi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 246
Liittynyt: Ma 18.01.2010 20:18
Paikkakunta: Kitinoja

Viesti Kirjoittaja Nuottajärvi »

niin mutta auton orkkisvärillä.. mutta ei ne tuukkaa sillä, ostin pohjamaali punasta, jos se ei vastaa ruosteen väriä niin sitten ruskeeta yks kerros päälle.. saa ne sitte joskus uuteen maaliin ku nyt tekee kunnolla pohjat :)
tuli ostettua tänää 3neliötä lasikuitua, 2kg hartsia+kovetteet, saa ruveta suunnittelee subikoteloa, pirun takajalkatilan lämmitysputki vaan korottaa koteloa turhat 5cm.. jos ei sitte ota niitä pois..
sitte ostin mirkan 40 "laikkoja" 25kpl, 2 erilaista epäkeskohiomakonetta ja tsemmosta.. jos sitä vaikka sais noilla jotain aikaseksi..
MB Sprinter 313cdi -02 yli 500tkm
Mitsubishi evo 5 timeattack
Työautoina n. 10kpl sprinttereitä
ikuisuusprojekti Volvo Amazon -66
Nuottajärvi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 246
Liittynyt: Ma 18.01.2010 20:18
Paikkakunta: Kitinoja

Viesti Kirjoittaja Nuottajärvi »

saako mersuun sopimaan jollai epäkesko pulteilla tai jollai sellasilla japsi jaon vanteet eli 5x114.3? 4x98 jako meni ainaki 4x100 kivasti :)
MB Sprinter 313cdi -02 yli 500tkm
Mitsubishi evo 5 timeattack
Työautoina n. 10kpl sprinttereitä
ikuisuusprojekti Volvo Amazon -66
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja napa »

Nuottajärvi kirjoitti:saako mersuun sopimaan jollai epäkesko pulteilla tai jollai sellasilla japsi jaon vanteet eli 5x114.3? 4x98 jako meni ainaki 4x100 kivasti :)
myynnissä on ihan sellaisia spacereitakin, joilla voi tuota jakoa muuttaa, niin ei tarvitse millään epäkesko pulteilla pelata, mutta mielumin kyllä etsisin heti kerralla oikealla jaolla olevat vanteet...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Nuottajärvi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 246
Liittynyt: Ma 18.01.2010 20:18
Paikkakunta: Kitinoja

Viesti Kirjoittaja Nuottajärvi »

senyt tiedettiinki mutta kun ne spacerit ei tahdo mennä leimasta läpi..
tahtoo nois japsikikottimis olla niin fiksusti huulta.. ja et:tkin sitä luokkaa jo ettei spacereita enää sopis laittaa
MB Sprinter 313cdi -02 yli 500tkm
Mitsubishi evo 5 timeattack
Työautoina n. 10kpl sprinttereitä
ikuisuusprojekti Volvo Amazon -66
Nuottajärvi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 246
Liittynyt: Ma 18.01.2010 20:18
Paikkakunta: Kitinoja

Viesti Kirjoittaja Nuottajärvi »

Loppuis ny tää lumisade niin sais taas kaivaa mersun kinoksista ja ruveta hinkkaamaan :)
MB Sprinter 313cdi -02 yli 500tkm
Mitsubishi evo 5 timeattack
Työautoina n. 10kpl sprinttereitä
ikuisuusprojekti Volvo Amazon -66
touhottaja
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5727
Liittynyt: To 08.05.2008 21:29

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

et kai sää ulukona sitä hinkkaa ja maalaa tähän aikaan vuuesta :roll:
eihän siinä mittään älyä ole :cry:
mullon pelkkiä romuja vaan
Avatar
TeamAhma
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 298
Liittynyt: Ke 14.01.2009 22:48
Paikkakunta: Isokyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeamAhma »

Nuottajärvi kirjoitti:Loppuis ny tää lumisade niin sais taas kaivaa mersun kinoksista ja ruveta hinkkaamaan :)
Eikuule tuu hyvä nyt ollenkaan =( Älä pistä pilalle sitä tässä vaiheessa :x Pohjien ja maalauksen aikana auto pitäs olla lämpösessä kokoajan.
http://www.facebook.com/ImagoFix

W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX

Lae.fi
Autodeco
Para art
Nuottajärvi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 246
Liittynyt: Ma 18.01.2010 20:18
Paikkakunta: Kitinoja

Viesti Kirjoittaja Nuottajärvi »

paras ruoste syntyy kostealla :D eikä siitä maalata ku muovit jotka on koko ajan sisällä, paitsi toki toi takapuskuri joka on kiinni..
auto kerkee olla aina tunnin tallissa per päivä :D ja siel tallis ei saa ees hioa..

onko noi a-pilarin ulkopuoliset listat jotka on tuulilasin reunoissa muovia vai metallia?
MB Sprinter 313cdi -02 yli 500tkm
Mitsubishi evo 5 timeattack
Työautoina n. 10kpl sprinttereitä
ikuisuusprojekti Volvo Amazon -66
Turmelo
Mersumies
Mersumies
Viestit: 606
Liittynyt: Su 18.07.2004 16:12
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Turmelo »

Silti odottelisin kevättä ja kuivia kelejä ennen kuin hioisin pihalla maalattavia osia :shock: . Muovikin sitten imee kosteutta itseensä :wink:
Mb star C3
w210 270cdi

EX:
w210 290turbodiesel
w202 c220
w201 190E
w124 200D
touhottaja
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5727
Liittynyt: To 08.05.2008 21:29

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

Nuottajärvi kirjoitti:paras ruoste syntyy kostealla :D eikä siitä maalata ku muovit jotka on koko ajan sisällä, paitsi toki toi takapuskuri joka on kiinni..
auto kerkee olla aina tunnin tallissa per päivä :D ja siel tallis ei saa ees hioa..

onko noi a-pilarin ulkopuoliset listat jotka on tuulilasin reunoissa muovia vai metallia?
kyllä ne on metallia ja ruuveilla kiinni :D
mullon pelkkiä romuja vaan
Avatar
TeamAhma
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 298
Liittynyt: Ke 14.01.2009 22:48
Paikkakunta: Isokyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeamAhma »

Nuottajärvi kirjoitti:paras ruoste syntyy kostealla :D eikä siitä maalata ku muovit jotka on koko ajan sisällä, paitsi toki toi takapuskuri joka on kiinni..
auto kerkee olla aina tunnin tallissa per päivä :D ja siel tallis ei saa ees hioa..

onko noi a-pilarin ulkopuoliset listat jotka on tuulilasin reunoissa muovia vai metallia?
Nii meinaakko ruostuttaa sen kokonaan, sekö on niiku oikeen oikeasti suunnitelmissa ?? :shock:
http://www.facebook.com/ImagoFix

W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX

Lae.fi
Autodeco
Para art
touhottaja
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5727
Liittynyt: To 08.05.2008 21:29

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

TeamAhma kirjoitti:
Nuottajärvi kirjoitti:paras ruoste syntyy kostealla :D eikä siitä maalata ku muovit jotka on koko ajan sisällä, paitsi toki toi takapuskuri joka on kiinni..
auto kerkee olla aina tunnin tallissa per päivä :D ja siel tallis ei saa ees hioa..

onko noi a-pilarin ulkopuoliset listat jotka on tuulilasin reunoissa muovia vai metallia?
Nii meinaakko ruostuttaa sen kokonaan, sekö on niiku oikeen oikeasti suunnitelmissa ?? :shock:
näinhän minä olen sen käsittänyt, mikä tietysti on aivan mielenköyhä asia, tietysti jokainen saa tehä omalle autolleen mitä haluaa, mutten ole ennen kuullu enkä tavannu tyyppiä joka haluaa ruostuttaa oman kärrynsä ja siinä samalla laittaa siihen vielä rahaakin ei tietenkään maalin ja massan muodossa vaan vara osien ja tuuninki osien muodossa :cry:
kyllä tekee mieli sanoo että HALOO onko ketään kotona :cry: :cry:
mullon pelkkiä romuja vaan
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja napa »

niin, tämä "tahallaan auton ruostuttamis muoti" on kai tuolta saksasta tai muualta keskieuroopasta tänne rantautunut jo muutama vuosi sitten... vähän samaa sarjaa, kuin se 185 leveän kumin asentaminen 10" leveälle vanteelle :wink:
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Nuottajärvi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 246
Liittynyt: Ma 18.01.2010 20:18
Paikkakunta: Kitinoja

Viesti Kirjoittaja Nuottajärvi »

Juurikin se on ajatuksena, suomi on täynnä w126 jotka näyttää aivan samoilta vaikkakin erivärisinä, millä tavalla tehdä erottuva. no näin.

Tehdään niin että varmasti mahdollisimman moni paheksuu, ei lompakossakaan korkealta putoa tämän auton kohdalla vaikka vain paalaisi koko auton :) Volkkareita suomessa on ruostettu liiaksikin mutta onko yhtään S mersua? jospa tässä olis sitte ensimmäinen, koska tässä ei tehdä mitään myyntiautoa vaan omaan käyttöön tuleva auto jonka tarkoituksena on aiheuttaa paheksuntaa ja kummastelevia katseita :)

Muoviosat on tallissa "lämpösessä" ja sielä lämpösessä ne maalataan sitten viimeseksi.. :)

Halvalla ja rumasti!

pitäski tästä suunnata talliin jos vaikka se olis sulanu lumesta niin sais ruveta hinkkaamaa ja yrittämään sitä penkkiä ylös että sais vihdoinki sen irti.. sitte sais purettua keskikonsolin ja lattia maton

Fuck the bling bling :D
MB Sprinter 313cdi -02 yli 500tkm
Mitsubishi evo 5 timeattack
Työautoina n. 10kpl sprinttereitä
ikuisuusprojekti Volvo Amazon -66
touhottaja
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5727
Liittynyt: To 08.05.2008 21:29

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

nojoo, kyllähän se penkki irtoo kun vetäset sen jakkaran aivan eteen ja irrotat sieltä lattiapinnan kohilta jakkaran molemmista jaloista yhen 10mm kanteilla olevan ruuvin ja kartaani tunnelista turvavyön lukon kiinnikkeen ja sen jälkeen tuuppaat jakkaran taka asentoon ja otat eummaiset 10mm kiinnitys ruuvit irti ja kaadat penkin selälleen ja otat perskrillin kaapelit irti toisistaan :wink:
keski konsolihan lähtee vieläkin helepommin irti kuin jakkarat, muutama ristipääruuvi irti ja kaksi 8mm ruuvia löysälle niin se on irti koko höskä :D
mullon pelkkiä romuja vaan
Nuottajärvi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 246
Liittynyt: Ma 18.01.2010 20:18
Paikkakunta: Kitinoja

Viesti Kirjoittaja Nuottajärvi »

toi penkin irrotus tuntuu niin helpolta näis teksteis, siltikään en oo sitä saanu irti kun ei saa sitä penkkiä nousemaan :)
MB Sprinter 313cdi -02 yli 500tkm
Mitsubishi evo 5 timeattack
Työautoina n. 10kpl sprinttereitä
ikuisuusprojekti Volvo Amazon -66
touhottaja
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5727
Liittynyt: To 08.05.2008 21:29

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

se on heleppo irrottaa, laita nyt ne etummaiset ruuvit kiinni ja kattele jostain aerosoli öljyä ja öljyät oikein hyvin ne jakkaran kiskot ja alat liikutella penkkiä edestakasin kunnes se liikku kunnolla, jos jakkara ei suostu kulkee vieläkään niin kattele ne penkin siirto kahvat , että irrottaako ne tarpeeksi lovistaan joskus niitä on temmottu niin paljon että ovat vääntyneet ja penkin liike radat vähenee huomattavasti, sitten kun saat jakkaran menee eteen niin aina ensimmäisenä otetaan takapään jalan ruuvit irti sitten vasta edestä :D
mullon pelkkiä romuja vaan
Nuottajärvi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 246
Liittynyt: Ma 18.01.2010 20:18
Paikkakunta: Kitinoja

Viesti Kirjoittaja Nuottajärvi »

penkki liikkuu pituus suunnassa mutta ei korkeussuunnassa! :)
MB Sprinter 313cdi -02 yli 500tkm
Mitsubishi evo 5 timeattack
Työautoina n. 10kpl sprinttereitä
ikuisuusprojekti Volvo Amazon -66
Vastaa Viestiin