Killipoika kirjoitti:Valan tehneenä Volvomiehenä olen nyt sattumusten kautta päätynyt katselemaan tollasta 2000-vuoden Ässää...tarkemmin sillä pienemmällä 3.2 koneella
Muutama kysymys aiheeseen liittyen, kun en mersujen kanssa ole yhtään pelannut
1. Mitäs ostovaiheessa olisi hyvä tietää/tarkastaa?
2. Mites nuo navit, commandit yms. kun kyseessä on saksan maalta roudattu versio (tosin kaikkihan on...

) eli niitten päivitys englanniksi yms?
3. Olen antanut itselleni ymmärtää, että noitten Airmatic:en kanssa on probleemaa esiintynyt ja korjaaminen ei todellakaan halpaa??
4. Muuta huomion arvoista??
Kiitos jo etukäteen. Ja jos vanhat merkit paikkansa pitää, niin rupeaa kysymyksiä palstalle sateleen jos hankintaan päädyn...

Morjenttes!!! Onnittelut jo tulevan w220 johdosta
Ja vastauksia:
1. Lokasuojan kaaret, ovien alareunat. Siis ruosteiden suhteen.
2. Päivitys onnistuu kyllä, itselläkin on valikot englanniksi.
3. Airmatic:in ja MONIEN muiden vikojen suhteen kyllä pärjää, kop,kop jos vain työkalut pysyy kätösissä->käy kurkkaamassa projekti -osiossa
w220 vikoja ja ehjäystä.
4.jarrut kannattaa katsoa
-koeajolla kun käy, niin jos alusta on kunnossa, menee kuin juna.
alustarempalle tulee yllättävän kova hinta kun on niin paljon eri niveliä.
-ilmastointilaitteen toiminnan voi tarkastaa painamalla sisäkierto+rest -nappulat pohjaan n.5sek.
Tekee itsediagnostoinnin, jos vikakoodeja, niin tulee yksitellen näkyviin.
-sähköikkunat voi olla rikki, varsinkin kuskin ovessa.
-kuskin penkin istuinlämmittimen elementti voi olla rikki.
Siinäpä näin alkupaloiksi

-apuja kyllä saa tekniikkaan, itsekkin opettelen kyseistä kiesiä tuntemaan.