manuaalilootat
manuaalilootat
Kun ei ole tietämystä johtotähden manuaalivaihteistoista niin tällaista kyselen. Nyt on 200D ja jatkeena 4v, liikuttavat -86 w124:sta. Onko olemassa 5 vaihteinen loota, joka käy heittämällä tilalle. Onko kokemuksia projektista ja siitä saavutettavista hyödyistä?
jos vaan samasta korimallista, niin pitäis käydä loota, kun loota.
4 ja 5 vaihteisissa oli jotakin eroja kytkin akselin pituuksissa. en oo joutunu pelaan sen asian kanssa, niin en tarkalleen tiedä, mitä se pitää sisällään, mutta joku viisaampi kertoo sen kohta. jotakin kardaania joutu vaihtaan ja sen sellasta.
4 ja 5 vaihteisissa oli jotakin eroja kytkin akselin pituuksissa. en oo joutunu pelaan sen asian kanssa, niin en tarkalleen tiedä, mitä se pitää sisällään, mutta joku viisaampi kertoo sen kohta. jotakin kardaania joutu vaihtaan ja sen sellasta.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: manuaalilootat
5- vaihteisia löytyy ja käy "heittäen" paikalle. Kytkinakselikin on samanikäisessä samanlainen. 5-lovinen on noin 40 mm pitempi niin vaatii lyhyemmän kartaanin(etuosan).kantri64 kirjoitti:Kun ei ole tietämystä johtotähden manuaalivaihteistoista niin tällaista kyselen. Nyt on 200D ja jatkeena 4v, liikuttavat -86 w124:sta. Onko olemassa 5 vaihteinen loota, joka käy heittämällä tilalle. Onko kokemuksia projektista ja siitä saavutettavista hyödyistä?
Mitään hyötyä tuosta vaihdosta ei oo, päivastoin haittaa, jos ei vaihda samalla tiheämpää perää.
voiman siirto
Moro näissä kysymyksissä tietenkin tulee kysymykseen se mosa ja tehot jotka tuota vaihteisto/perä yhdistelmää pyöritää jos vähän hummia ja vääntöä niin tiuhempi välitys ja paljon vaihteita niin pärjää.mutta jos on teholoita niin harvempikin välitys ja vähemmän vaihteita käy ja matka etenee rivakasti 
