W124 300ce Tekniikanvaihto (OM606) TARINAN LOPPU.

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja napa »

TeamAhma kirjoitti:
Ai onko 300ce 12v katittomassa 188hp vakiona ?? :shock:
on, samoin kuin sedanissaki... mitä sä olet kuvitellut sinä olevan :roll:

mutta tuo jarru juttu jäi taas vaivaamaan, kun levyjä näyttää olevan se vakio 284 mm/22 mm paksu, sitten löytyy tuo 295 mm/22 mm paksu (mikä satula tässä on?) vielä on 294 mm/25 mm paksu (löytyy E320 mallista ainakin ja millä satulalla), sekä vielä ne 500E:n jarrut, eli 320 mm/30 mm paksu, no ne nyt ainakin on ne "isot"... tuo E320 levy tuli nyt uutena vastaan :roll:
Viimeksi muokannut napa, Ma 22.03.2010 23:24. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Avatar
TeamAhma
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 298
Liittynyt: Ke 14.01.2009 22:48
Paikkakunta: Isokyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeamAhma »

napa kirjoitti:
TeamAhma kirjoitti:
Ai onko 300ce 12v katittomassa 188hp vakiona ?? :shock:
on, samoin kuin sedanissaki...
jaaha, eli huomenna soitto sille samalle katsastusmiehelle ja kysästä että mites nyt tehään ?!

luulis tosiaan että sitä koko lappua ei tarvita =)
http://www.facebook.com/ImagoFix

W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX

Lae.fi
Autodeco
Para art
Avatar
jeemu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1075
Liittynyt: La 16.07.2005 23:55
Paikkakunta: Kalajoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jeemu »

napa kirjoitti:
mutta tuo jarru juttu jäi taas vaivaamaan, kun levyjä näyttää olevan se vakio 284 mm/22 mm paksu, sitten löytyy tuo 295 mm/22 mm paksu (mikä satula tässä on?) vielä on 294 mm/25 mm paksu (löytyy E320 mallista ainakin ja millä satulalla), sekä vielä ne 500E:n jarrut, eli 320 mm/30 mm paksu, no ne nyt ainakin on ne "isot"... tuo E320 levy tuli nyt uutena vastaan :roll:
Tuo 295x22 on 300 24v ja siinon 4 mäntäsatulat.
Omasta katiskasta löytyy nuot.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
xr
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1225
Liittynyt: Ti 06.07.2004 01:08
Paikkakunta: Eteläpohjanmaa

Viesti Kirjoittaja xr »

tuolta on hyvä katella tehoja http://www.mercefreaken.com/
Avatar
nj^
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1814
Liittynyt: Pe 26.09.2008 00:46
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja nj^ »

xr5 kirjoitti:tuolta on hyvä katella tehoja http://www.mercefreaken.com/
Saakos tätä sivua mistään lontoon murteelle? Varmaan alkuun pääsisi googlen translatella, mutta se nyt on mitä on :roll:
W211


Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Avatar
mage_90
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1124
Liittynyt: La 15.08.2009 21:54
Paikkakunta: savonranta/ylämylly

Viesti Kirjoittaja mage_90 »

kyllä sen pitäis mennä noinkin läpi tai vaihda katsastus konttoria. :D
Avatar
laineracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2687
Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja laineracing »

mersun taulukkokirja kertooo: 103.984 ruf + 103.984 kat = 190hp/5700rpm
Avatar
TeamAhma
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 298
Liittynyt: Ke 14.01.2009 22:48
Paikkakunta: Isokyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeamAhma »

Jep eli täytyy soitella sinne konttorille nyt samantien, niin eiköhän se kerro että mitä lappuja se oikeen haluaa.

Mites tuota tuo paino ero 300 bensan koneella on varrattuna tuohon Om606 seen ??

Pystyykö konttori edes vaihtaa kesken katsastuksen ??
http://www.facebook.com/ImagoFix

W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX

Lae.fi
Autodeco
Para art
Avatar
pera8x
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6702
Liittynyt: Ke 09.02.2005 19:55
Paikkakunta: TAMPERE/LEMPÄÄLÄ

Viesti Kirjoittaja pera8x »

joo, toi moottoreiden paino homma kiinnostaa itteenikin, kun vähän niinku samassa veneessä tässä ollaan.

pystyy vaihtaan konttoria, mutta sitten ei pääse enää millään jälkitarkastuksien hinnalla. alusta alkaa koko katsastus.
W201 250DT 20V
w201 190E
Avatar
nj^
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1814
Liittynyt: Pe 26.09.2008 00:46
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja nj^ »

Pyydetäänpäs vielä tarkennusta; eikös se mene niin että jos määräaikaiskatsastus ei mene läpi, niin silloin ei voi vaihtaa konttuuria? Vai olenko ymmärtänyt väärin..
W211


Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Avatar
TeamAhma
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 298
Liittynyt: Ke 14.01.2009 22:48
Paikkakunta: Isokyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeamAhma »

nj^ kirjoitti:Pyydetäänpäs vielä tarkennusta; eikös se mene niin että jos määräaikaiskatsastus ei mene läpi, niin silloin ei voi vaihtaa konttuuria? Vai olenko ymmärtänyt väärin..
Mulla ei menny sekään läpi noitten puslien takia.. Soitin äsken konttorille mutta meinas ainavaan kovaa että pitää verrata siihen 24v seen. Ei pysty käsittää mitä helvettiä se haittaa jos kone painaa muutaman kilon enempi, käytännössä se luultavasti ei haittaa yhtään mitään :evil: Menee hermo..
http://www.facebook.com/ImagoFix

W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX

Lae.fi
Autodeco
Para art
Avatar
nj^
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1814
Liittynyt: Pe 26.09.2008 00:46
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja nj^ »

TeamAhma kirjoitti:Ei pysty käsittää mitä helvettiä se haittaa jos kone painaa muutaman kilon enempi, käytännössä se luultavasti ei haittaa yhtään mitään :evil: Menee hermo..
Eikös siinäkin ole rosenttiraja mitä se saa olla, tyyliin 20 tai 25% painavempi.
W211


Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Avatar
TeamAhma
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 298
Liittynyt: Ke 14.01.2009 22:48
Paikkakunta: Isokyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeamAhma »

nj^ kirjoitti:
TeamAhma kirjoitti:Ei pysty käsittää mitä helvettiä se haittaa jos kone painaa muutaman kilon enempi, käytännössä se luultavasti ei haittaa yhtään mitään :evil: Menee hermo..
Eikös siinäkin ole rosenttiraja mitä se saa olla, tyyliin 20 tai 25% painavempi.
Yli 10% niin pitää siirtää painoa senjälkeen jo taakse, oli siinä jotakin muutakin mutten nyt muista justiin.
http://www.facebook.com/ImagoFix

W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX

Lae.fi
Autodeco
Para art
jupehalm
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1371
Liittynyt: To 04.11.2004 10:29
Paikkakunta: Äänekoski

Viesti Kirjoittaja jupehalm »

Auto siellä konttorilla puntariin. Siitä sitte vaan katsoo ettei mee akselipainot yli. Jos kantavuus jää pienemmäksi niin sitte vaan rekisteröidään 4. Vai onko coupe jo 4 rekisteröity valmiiksi??
Sitä en kans ymmärrä jos tehot ei nouse edes vakiosta miksi siin täytyy edes mitään verrata.

Taitaa mennä aika usein nämä katsastukset konttori kohtasesti :roll:
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
Avatar
TeamAhma
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 298
Liittynyt: Ke 14.01.2009 22:48
Paikkakunta: Isokyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeamAhma »

jupehalm kirjoitti:Auto siellä konttorilla puntariin. Siitä sitte vaan katsoo ettei mee akselipainot yli. Jos kantavuus jää pienemmäksi niin sitte vaan rekisteröidään 4. Vai onko coupe jo 4 rekisteröity valmiiksi??
Sitä en kans ymmärrä jos tehot ei nouse edes vakiosta miksi siin täytyy edes mitään verrata.

Taitaa mennä aika usein nämä katsastukset konttori kohtasesti :roll:
40kg oli painoa enenmpi mitä elunperin, se on 2 paikkanen kun on kupit edessä. Mutta kyllä mää sitä sen 40kg saan helposti pois jos se siitä on kiinni, tenkki vaan melken tyhjäks ja takapenkit pitää muutenkin ottaa kokonaan pois niin eikö se sillä jo mee sen 40kg.

Paljonko painaa tuo M103 kone, eli 300 12v ??
OM606 painaa apulaitteista riippuen 210kg, luin jostain vanhasta topikista.

Niin se meinas että sen takia pitää verrata kerran tuo 606 kuulemma painaa enempi mitä tuo M103.. ei pysty ymmärtää että mikä siinä on nyt ongelma.
http://www.facebook.com/ImagoFix

W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX

Lae.fi
Autodeco
Para art
Avatar
jumetsap
Mersumies
Mersumies
Viestit: 986
Liittynyt: Pe 18.03.2005 13:29
Paikkakunta: Vimpeli

Viesti Kirjoittaja jumetsap »

Heh, on nuo asemat tosiaan erilaisia. Osalla voi käyttää vertailumallina mitä tahansa korimallia ja osalla ei käy. Tosiasiahan on että coupe,sedan,avo ja farkku OVAT samaa mallisarjaa, väitti inssi mitä tahansa! Korimalli ei vaikuta siihen yhtikäs mitään.

Lisäksi dynolapun tehot jää alle 188hv niin miksi piip sitä nyt pitäisi 220hv 24v verrata?

Josta päästään siihen että kannattaa ennen muutoskatsastusta kiertää alueen asemat rekisteriotteen + muiden papereiden kanssa läpi ja kysyä onnistuuko, jos onnistuu, varata katsastus sille katsastajalle jolta on asiaa kysynyt niin on heti tuttu asia.
Avatar
TeamAhma
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 298
Liittynyt: Ke 14.01.2009 22:48
Paikkakunta: Isokyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeamAhma »

jumetsap kirjoitti:Heh, on nuo asemat tosiaan erilaisia. Osalla voi käyttää vertailumallina mitä tahansa korimallia ja osalla ei käy. Tosiasiahan on että coupe,sedan,avo ja farkku OVAT samaa mallisarjaa, väitti inssi mitä tahansa! Korimalli ei vaikuta siihen yhtikäs mitään.

Lisäksi dynolapun tehot jää alle 188hv niin miksi piip sitä nyt pitäisi 220hv 24v verrata?

Josta päästään siihen että kannattaa ennen muutoskatsastusta kiertää alueen asemat rekisteriotteen + muiden papereiden kanssa läpi ja kysyä onnistuuko, jos onnistuu, varata katsastus sille katsastajalle jolta on asiaa kysynyt niin on heti tuttu asia.
Taidan kohta vaihtaa asemaa jos ei ala homma selviemään =/
http://www.facebook.com/ImagoFix

W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX

Lae.fi
Autodeco
Para art
Avatar
Tctic
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 403
Liittynyt: To 08.06.2006 08:19
Paikkakunta: Raahe

Viesti Kirjoittaja Tctic »

Sano, että soitit AKEen ja heidän mukaansa vertailumalliksi kelpaa tuo 12v. Soittakoot sitten katsastusmies itse akeen jos ei usko. Minkään hemmetin koneen painon mukaan määritetä vertailumallia vaan tehojen ja ne ovat tässä tapauksessa kunnossa.
Ex. S202 cdi -99
Avatar
Makke.M
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 131
Liittynyt: Ti 09.10.2007 20:53
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Makke.M »

Tässä kekkoslovakiassa on kaikki mahdollista noitten katsastussetien kanssa :twisted:
W211 220cdi 07
Exät
W124 200D-95
W124 200D-87
W124 200D-87
W124 230E-89
Avatar
TeamAhma
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 298
Liittynyt: Ke 14.01.2009 22:48
Paikkakunta: Isokyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeamAhma »

No joo homma selvis, elikkä olivat vahingossa kahtoneet jotakin väärin siellä päässä. Minä väitin naamapunasena että oon oikeassa ja ne väärässä, sit ne tänää soitti ja sano että kyllä se niin oli kun olin niille sanonukkin. Kehu että ei muutakun otat takapenkit pois ja puslat vaihdat niin ei tarvi mitään muuta tehä eikä mitään senkummempia lappuja. Kerkesin jo säikähtää että viellä joutuu koviin hommiin ennekun saa leiman lappuun =D Onneks nyt näin sitte ratkes :?
http://www.facebook.com/ImagoFix

W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX

Lae.fi
Autodeco
Para art
tdt leka
Mersumies
Mersumies
Viestit: 597
Liittynyt: Ma 30.03.2009 21:02
Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja tdt leka »

jumetsap kirjoitti:Heh, on nuo asemat tosiaan erilaisia. Osalla voi käyttää vertailumallina mitä tahansa korimallia ja osalla ei käy. Tosiasiahan on että coupe,sedan,avo ja farkku OVAT samaa mallisarjaa, väitti inssi mitä tahansa! Korimalli ei vaikuta siihen yhtikäs mitään.

Lisäksi dynolapun tehot jää alle 188hv niin miksi piip sitä nyt pitäisi 220hv 24v verrata?

Josta päästään siihen että kannattaa ennen muutoskatsastusta kiertää alueen asemat rekisteriotteen + muiden papereiden kanssa läpi ja kysyä onnistuuko, jos onnistuu, varata katsastus sille katsastajalle jolta on asiaa kysynyt niin on heti tuttu asia.
yhen tutun katsastus inssin kans puhuttiin kerran noista samaa mallisarjaa olevista autoista niin tuumas vaan että aken mielestä a-mallin kadetista e-mallin kadettiin kaikki siinä välillä on samaa mallisarjaa eli kaikki nämä mitä inssin väittää on niiden omia johtopäätöksiä lakipykälistä
Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
Avatar
jeemu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1075
Liittynyt: La 16.07.2005 23:55
Paikkakunta: Kalajoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jeemu »

Ei se ny ihan noinkaa voi olla. Sehä ois sama ku vertais e21 Bemaria vaikka e46:see :lol:
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
Avatar
laineracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2687
Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja laineracing »

niiin taikka vertaa e21:stä 420 heppaseen e90 m3:een. :lol:
Avatar
TeamAhma
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 298
Liittynyt: Ke 14.01.2009 22:48
Paikkakunta: Isokyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeamAhma »

Nii elikkä onko coupessa samakoelauta kun on sedanissa ja farkussakin ?? entä keskikonsoli ??
http://www.facebook.com/ImagoFix

W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX

Lae.fi
Autodeco
Para art
Avatar
seppohe
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 46
Liittynyt: Ke 19.09.2007 16:38
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja seppohe »

Kojelauta ja keskikonsoli ovat samoja
C124 300CDT
C124 250CD
Avatar
TeamAhma
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 298
Liittynyt: Ke 14.01.2009 22:48
Paikkakunta: Isokyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeamAhma »

Nyt on mersu katsastettu, ja ajetukin on jo 300km hyvin pelaa. Paitsi takimmaisen rättinevelen sain jo rikki, oli yks pultti katkennu ja sit muut oli menossa läpi siitä nivelestä =( Huomena tulee uus, saakos näihin muuten jotakin isompia niveli mitkä kestää ??

Tuolta näyttää tällähetkellä, viellä tulee vähän mainos teippejä..
Kevyt panssaroidun mersun perä näkyy tuossa pikkusen, siinä oli remontti meneillään. =)
Kuva
http://www.facebook.com/ImagoFix

W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX

Lae.fi
Autodeco
Para art
Avatar
BTriker
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1252
Liittynyt: Ti 03.02.2009 15:43
Paikkakunta: Näläkämaa

Viesti Kirjoittaja BTriker »

Nyt on mersu katsastettu
Onneksi olkoon. Hyvällä tahdilla valmistui ja hyvä esimerkki projektiketjun ajantasalla pidosta. Muutaku ehjiä kilometrejä etiäppäin.
Avatar
pera8x
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6702
Liittynyt: Ke 09.02.2005 19:55
Paikkakunta: TAMPERE/LEMPÄÄLÄ

Viesti Kirjoittaja pera8x »

onnea leimasta, nyt ei muutaku hanaa!
W201 250DT 20V
w201 190E
Avatar
jorkka
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 49
Liittynyt: Ti 16.09.2003 21:37
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja jorkka »

TeamAhma kirjoitti:Nyt on mersu katsastettu, ja ajetukin on jo 300km hyvin pelaa. Paitsi takimmaisen rättinevelen sain jo rikki, oli yks pultti katkennu ja sit muut oli menossa läpi siitä nivelestä =( Huomena tulee uus, saakos näihin muuten jotakin isompia niveli mitkä kestää ??
Turbodieselin 110mm (reikäkehän halk.) rätti kestää, jos laittaa rättiä vasten tulevien pulttien/mutterien kanssa 2-3mm paksun prikan, jonka halkaisija on yhtä iso sen rätissä olevan "prikan" kanssa. (noin 40mm)

Suositeltavaa myös eturättiin, joskis se tuntuu kestävän paljon takimmaista paremmin.

Pienemmät rättinivelet (esim. 300 bensan) menee päivässä vaihtokuntoon. Ainakin ilman noita tukiprikkoja.
Avatar
TeamAhma
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 298
Liittynyt: Ke 14.01.2009 22:48
Paikkakunta: Isokyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeamAhma »

jorkka kirjoitti:
TeamAhma kirjoitti:Nyt on mersu katsastettu, ja ajetukin on jo 300km hyvin pelaa. Paitsi takimmaisen rättinevelen sain jo rikki, oli yks pultti katkennu ja sit muut oli menossa läpi siitä nivelestä =( Huomena tulee uus, saakos näihin muuten jotakin isompia niveli mitkä kestää ??
Turbodieselin 110mm (reikäkehän halk.) rätti kestää, jos laittaa rättiä vasten tulevien pulttien/mutterien kanssa 2-3mm paksun prikan, jonka halkaisija on yhtä iso sen rätissä olevan "prikan" kanssa. (noin 40mm)

Suositeltavaa myös eturättiin, joskis se tuntuu kestävän paljon takimmaista paremmin.

Pienemmät rättinivelet (esim. 300 bensan) menee päivässä vaihtokuntoon. Ainakin ilman noita tukiprikkoja.
Elikkä se turbodieselin rätti käy sinne suoraa senku nakkaa paikoilleen ??

Tuosa viellä yks kuva =D

Tuossa on viellä nuo lamppujen alla olevat raudat maalaamatta, pitää vetää samalla ku konehuoneenkin maalailee
Kuva :twisted:
http://www.facebook.com/ImagoFix

W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX

Lae.fi
Autodeco
Para art
Vastaa Viestiin