terve.kävi tuossa eilispäivänä että kävin lyhyen lenkin ajamassa ja heti pakkasi lasit huuruun.noh,lämppärin puhallin mykkänä.ajoin takaisin ja annoin auton käydä pihalla,samalla etsin palanutta sulaketta.ei löytynyt.kabiini pysy kylmänä ja puallin mykkänä mutta kone lämmöt nousi hiiteen asti. onko joku yhteinen tekijä flekteillä ja puhaltimella?? mistä pitäs lähtä hakemaan vikoja? onko kellään laittaa räjäytys ja sähkökuvia?
yst.terv.Seppo
w210 automaatti ilmastointi mykkänä ??
Testattiin parkissa, puhallustehon säätö ei vaikuta mitenkään. Eilen sitten kotia ajellessa puhallin heräsi noin 15km ajon jälkeen. Kuitenkaan täyttä tehoa ei tuota.
Tosta toisesta ketjusta viisaampana hain raitisilmasuodattimet. Ei tosin mitään vaikutusta sama käytös jatkuu, hetken ajon jälkeen alkaa puhaltaa muttei vieläkään täpöllä.
Onko moottori menossa? Jaksaa vähän yrittää kun saa ajoviimaa

Tosta toisesta ketjusta viisaampana hain raitisilmasuodattimet. Ei tosin mitään vaikutusta sama käytös jatkuu, hetken ajon jälkeen alkaa puhaltaa muttei vieläkään täpöllä.
Onko moottori menossa? Jaksaa vähän yrittää kun saa ajoviimaa
BMW E93 330dA caprio -08
exät: W209 CLK270CDI -04
W124 E220 -95
S210 E280T 4MATIC -98
exät: W209 CLK270CDI -04
W124 E220 -95
S210 E280T 4MATIC -98
Eli regulaattori (ennen oli etuvastukset mutta nykyään elektroninen säädin). Joskus omastakin meni takuuaikana tuo regulaattori. Puhallin alkaa elää omaa elämäänsä vähitellen, puhaltaa vähän miten ja milloin sattuu ja usein menee lopulta oikkariin ja jää puhaltamaan täysillä.wallu82 kirjoitti:Kun mulla meni puhallin mykäksi, syypää oli vastus. Apparin puolen jalkatilasta hanskalokeron alta mouvilevy pois, niin rupee selkiytymään.





