Eli autohan on W126 380 SE jollen väärin ole käsittänyt laatikko on tämä 722.3? Viisaammat korjatkoon jos olen erheellinen

Eli probleema on vastaavanlainen, auto ei suostu omin voimin lähtemään liikkeelle, pientä heijausta vain kun painaa esim. D:llä kaasua.
Jos autolle antaa vauhtia vaikka yksin työntämällä laatikko lähtee vetämään ja toimii ok kunnes pysähdyn minuuteiksi esim, liikenne valoihin. Sen jälkeen tarvii taas pikku alkuvauhdin käsivoimin. Pienet pysähdykset eivät haittaa silloin lähtee paikoiltaan.
Eli mikä häntä mahtaisi vaivata?
Kuinka iso ja hintaisa urakka korjata itse ajokuntoon, ajokuntoon ilman mitään hifistely toimenpiteitä (budjet low) pois lukien tietty öljyjen ja filtterin vaihto. Jotta rakkaani saisi taas tienpäälle

Paljonko moinen laatikko yleensä maksaa, tuntuu olevan varsin yleinen ja monessa mallissa käytetty. Eli voisi kuvitella että niitä on "maailma täynnä" Siis jos homma tuntuu ylivoimaiselta?
Voin vaihtaa toimivan laatikon esim. W124 200d -88 varaosiin, kaikki löytyy auto on liikenteessä parhaillaankin tai miksei koko autoon mutta sitten saapi mulle antaa muitakin ÄssÄn osia.
Olen myös mahdollisesti kiinnostunut vaíhtamaan rakkaus Mersuni tuossa kunnossa johonkin muuhun bensa mersuun, esim w123 CE:hen tai johonkin muuhun mielenkiintoiseen kunnolliseen BENSA Mersuun. Esim W202 C-Mersu saattaisi kiinnostaa... Mutta mieluummin johonkin hieman spesiaali malliin. Tuning vehkeet yms voi sitten unohtaa...
Kiitoksia jo etukäteen asiallisista vastauksista ja hyvää ns. kevään alkua!!!