C200 cdi kytkimestä
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 118
- Liittynyt: Pe 08.01.2010 18:24
- Paikkakunta: Etelä-karjala
C200 cdi kytkimestä
Kytkin luistaa, kun koneeseen laitettiin tehoa 183 hp ja 430Nm vääntöä. Onko joku laittanut 270 cdi:n kytkintä? Käykö 200 cdi:n vauhtipyörään, ja muutenkaan suoraan? Olen kuullut tällaista, että kävisi, mutta jos jollain varmaa tietoa, niin helpottais huomattavasti asiaa. Jos vauhtipyörä molemmissa sama, niin ilmeisesti ei sitä tarvitse käydä vaihtamaan.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 118
- Liittynyt: Pe 08.01.2010 18:24
- Paikkakunta: Etelä-karjala
Vähän Offtopicia tähän väliin, mutta kannattaisiko ehkä vähän rajoittaa noita lukemia? Jos siis vakiohilppeillä tuo on revitty, niin saattaapi ahdin olla aika rajoillaan, muista osista nyt puhumattakaan.
Pykälää isompi ahdin (Garretin GT25) ja sitten tuollaiset lukemat.. Mieluummin sitä ehjää ahdinta uuteen päivittelee ennemmin kuin "sulanutta" ;>
Mutta siis joo, 270 CDIn kytkin ei käy 200 CDIn vauhtipyörään, mutta kytkin+vauhtipyörä pakettina menee, jos ei suoraan, niin pienillä muutoksilla.
Tosin 270CDIn kytkinpaketti on vähän turhan hintava, sekä käytettynä lähes mahdottomuus löytää.. Heitä 220CDIn kytkin, pitäisi kestää tuollaiset väännöt vielä, kunhan kaikki jerkku ei tule heti yskäisemällä mukaan.
Pykälää isompi ahdin (Garretin GT25) ja sitten tuollaiset lukemat.. Mieluummin sitä ehjää ahdinta uuteen päivittelee ennemmin kuin "sulanutta" ;>
Mutta siis joo, 270 CDIn kytkin ei käy 200 CDIn vauhtipyörään, mutta kytkin+vauhtipyörä pakettina menee, jos ei suoraan, niin pienillä muutoksilla.
Tosin 270CDIn kytkinpaketti on vähän turhan hintava, sekä käytettynä lähes mahdottomuus löytää.. Heitä 220CDIn kytkin, pitäisi kestää tuollaiset väännöt vielä, kunhan kaikki jerkku ei tule heti yskäisemällä mukaan.
.
Kaikki cdi-henkilö mallien kytkimet käy miten vaan sekaisin.
Mutta ei ole mitään oikeata järkeä kovin kummallista kykinpakettia vaihtaa, jos vauhtipyörä ei kestä ja 200cdi,ssä se ei oikein paljon yli 400nm kestä.
Tuossa on vnt-ahdin.
Tehoa, tai vääntöä ei ole tuolle ahtimelle yhtään liikaa, nykyiselle voimansiirrolle vaan on.
Silläkin on suuri merkitys, millä kierroksilla se vääntöpiikki on.
Kaikki cdi-henkilö mallien kytkimet käy miten vaan sekaisin.
Mutta ei ole mitään oikeata järkeä kovin kummallista kykinpakettia vaihtaa, jos vauhtipyörä ei kestä ja 200cdi,ssä se ei oikein paljon yli 400nm kestä.
Tuossa on vnt-ahdin.
Tehoa, tai vääntöä ei ole tuolle ahtimelle yhtään liikaa, nykyiselle voimansiirrolle vaan on.
Silläkin on suuri merkitys, millä kierroksilla se vääntöpiikki on.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 118
- Liittynyt: Pe 08.01.2010 18:24
- Paikkakunta: Etelä-karjala
Mulla kesti 200CDI ~40thkm (lastua) kunnes alkoi ahdin kylmänä viheltämään. Lastu oli sellainen KAIKKI irti lastu. Vauhtipyörä jyrisi ja
Kytkin alkoi luistaa kun ilmat kylmeni 0 asteen tienoille ja tuolloin tuntui koneesta parhaat tehotkin irtoavan..
Kytkin alkoi luistaa kun ilmat kylmeni 0 asteen tienoille ja tuolloin tuntui koneesta parhaat tehotkin irtoavan..

Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03