Kova katto lähtee irti keskikonsolissa olavaa punaista nappia taaksepäin painamalla, jonka jälkeen katto on nostettavissa pois paikoiltaan.
Rättikatto on omassa suojatilassa ja heti kovan katon irroituksen jälkeen käyttövalmiina. Tämän toiminta kannattaa testata kunnolla, että sulkeutuu ja avautuu sujuvasti.
Turvakaaren saa itse halutessaan nostettua/laskettua keskikonsolissa olevasta napista. Kovassa jarrutuksessa tuon kuuluu ponnahtaa ylös, samoin jos auto kallistuu tietyn rajan ylitse ponnahtaa tuo turvakaari ylös.
Eräs kauppias ei ollut kokeillut katon toimintaa, kova katto paikallaan, ja epäili ettei autossa edes ole rättiä. Näkymättömissähän se on kovan katon ollessa päällä
Minkä ikäistä tai hintaista autoa olit ajatellut hankkia?
Kuinka paljon ajattelit ajaa autolla vuosittain?
1993-1995 tehtiin hapertuvia johtosarjoja, korjaus maksaa pitkälti toista
tonnia. 1996 tuli kasvojenkohotus. ESP oli pitkään lisävaruste, paitsi
SL600:ssa, jossa on erinomaiset vakiovarusteet.
Tuo jälkimmäinen vaikuttaa oikein hyvältä ostokselta.
Aina nuo vanhat autot ovat yksilöitä ja varsinkin tämmöinen
keräilyauto saisi olla hyväkuntoinen.
Hinta tietysti on Suomi-hinta, tuo itse ulkomailta, jos haluat hiukan säästää.
Kun ajat vain vähän, niin V8 on se oikea moottori.