Eka autoni on ja hyvä on tuntunut olevan toistaiseksi ainakin. Mittarissa on nyt 181 tkm joista vajaat kymmenen olen itse ajanut =)
Vähän projektiakin tuossa on, etupuskuri pitäisi saada uusi, ( kun menin sen talvenliukkailla rikkomaan :s ) jos joltain löytyy varsinaissuomen alueelta ylimääräinen niin olisin kiinnostunut ostamaan! Samalla värillä oleva olisi ihanteellinen.

Valot tulevat vaihtumaan edestä ja takaa kirkkaisiin, takavalot viikon sisällä ja etuvalot kun löydän jostain taas ei E-sarjalaiseen. Japilta kun ovat loppu ilmeisesti : /
Pientä madallustakin olen ajatellut. 30/30 voisi olla passeli, ja mielellään hankin samantien koko alustasarjan pelkkien jousien sijasta jotta saadaan vähän jäykkyyttä. Kuulisin mielelläni ehdotuksia edullisista alustasarjoista ja kommenttia jousistakin =)!
Uudet vanteet hankin tuossa jokusen viikkoa sitten, käsittääkseni mallia E63 AMG. 8,5x18 eteen ja taakse 9,5x18. Näihin tulee varmaankin 215/40 ja 235/40 kummit.

paikalla olevat vanteet tulevat myyntiin jahka saan nuo uudet paikalleen. saa kysellä ja tehdä tarjousta jos kiinnostaa! =)
Kaikki kommentit ja vinkit ovat tervetulleita!