Kiitos vastauksista jo etukäteen!

W/S204:ssa alustan korkeus on sama eri malliversioilla (Classic, Elegance, Avantgarde) ja niin näyttäisi olevan myös 203:lla. Jos ei ole vanhaa esitettä käsillä niin EPC:stä voi tarkistaa, siellä ei ole Avantgarde optiolla mitäään vaihtoehtoisia jousia (korotettu alusta 482 ja sporttivarustus 486 löytyvät).hs kirjoitti:Olen hankkimassa C 320CDI STW avantgarde -06. En löytänyt mistään vastausta suoranaisesti, että onko avantgardessa madallettu alusta esim. classiciin verrattuna? Mitäs olette mieltä 320CDI koneesta? onko pirteä?![]()
Mulla on vanhempi malli tosta mallista turbolla ja pirteä on koska heppoja on 197. E320cdi sedan. Onhan toi tyylikäs auto ja aika arvokaskin noin nuoreksi. Siitä pirteydestä vielä niin valoista lähdettäessä moni Bemaripoju on saanut pitkän nenän kun ei ole pysynytkään rinnalla. Tää on mun mielestä aika matala mutta pitää olla tarkkana missä ajelee ettei keula ota maahan.hs kirjoitti:Olen hankkimassa C 320CDI STW avantgarde -06. En löytänyt mistään vastausta suoranaisesti, että onko avantgardessa madallettu alusta esim. classiciin verrattuna? Mitäs olette mieltä 320CDI koneesta? onko pirteä?![]()
Eikös noin isolla koneella ole automaatti jo vakiona. Vielä TipTronic.viheik kirjoitti:Olen mittaillut alustan korkeuksia c-mallista classic,elegance ja avantgarde niin en ole huomannut mitään eroa alustan korkeuksissa. Toivottavasti auto on varustettu automaattilaatikolla. Nimittäin manuaalissa on vääntöä melkein 100nm vähemmän.
Tuossa -06 on kyllä jo sähkövastukset lämppärissä. Eli vaikka onkin kylmä kone, puhaltaa sisälle lämmintä ilmaa, koska ilma tulee sähkövastuksien läpi. Vaikka onkin talvi niin ei siellä palella tarvitse.tempera kirjoitti:Vielä cdi kone lämpiää talvella aika hitaasti muuten on ihan kelpo kone.
Onko näin myös W203:ssa? W211 olen kuullut olevan mutta en W203:ssa?Tomp kirjoitti:Tuossa -06 on kyllä jo sähkövastukset lämppärissä.tempera kirjoitti:Vielä cdi kone lämpiää talvella aika hitaasti muuten on ihan kelpo kone.
Kaikkiin c korisen alustasarjoihin on ilmoitettu eri madallusmäärät eri varustepaketeille. Olisko sitten turhaan, en tiedä. Johtuiskohan eri jousikumeista kun luulen et rengaspaineet on samat. Mut voihan avantgardessa olla kilo vähemmän ku se on coolimpaa ja saa paremman kiihdytyspidon.DBFI kirjoitti:C-korisessako? No siinä sitten varmaan matalimmat rengaspaineet kun kaikki jousituksen osat on samoja esim. Elegancen kanssa. Onko referenssiä tuolle tiedolle?maku kirjoitti:Kyllä niissä alustankorkeuskissa on eroa.
Avantgarde on matalin.
Tämä taitaa vaikuttaa inttämiseltä mutta kun tuo auton korkeus kuului alkuperäiseen kysymykseen ja yritän samalla itse oppia niin perään vielä viittaatko EPC:n tietoihin vai johonkin muuhun lähteeseen (jos muu niin laitatko linkin)?maku kirjoitti: Kaikkiin c korisen alustasarjoihin on ilmoitettu eri madallusmäärät eri varustepaketeille. Olisko sitten turhaan, en tiedä. Johtuiskohan eri jousikumeista kun luulen et rengaspaineet on samat. Mut voihan avantgardessa olla kilo vähemmän ku se on coolimpaa ja saa paremman kiihdytyspidon.