
W124 300ce Tekniikanvaihto (OM606) TARINAN LOPPU.
Kyllä se sano tulevansa, sliksit mukana kuulemma =)Kummeli kirjoitti:Kiire tulee saada perjantaiks...Onko Heikinmäki lähdössä?
eiköhän sen saa huomenna melkeen koottoa takasin kasaan. Rengaskaupoille tässä jotuu ihan näinäpäivinä, lamminmaan jälkeen uudet gummit alle.
http://www.facebook.com/ImagoFix
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
Nyt on taas sisusta kasassa, aika äkkiä saatiin se tehtyä kun porukalla tehtiin. Verhoiliitn koelauta, keskikonsoli yms uusiks. Ja vaihdetttiin mustat matot lattiian.
Viellä jalopuut teipataan hiilikuituteipillä niin sitte pitää laittaa lisää kuvia =)

Viellä jalopuut teipataan hiilikuituteipillä niin sitte pitää laittaa lisää kuvia =)

http://www.facebook.com/ImagoFix
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
- TuohkaRacing
- Sisäänajossa
- Viestit: 41
- Liittynyt: Ti 26.05.2009 19:49
- Paikkakunta: Hollola/Miekkiö
En kyllä osaa sanoa, nuo ei maksanu kun materiaalin hinnan, oon ite ajoneuvoverhoilupuolella niin tehtiin kavereitten kanssa nuo koulu aikana.TuohkaRacing kirjoitti:kuinkahan arvokasta tollanen kojelaudan ja keskikonsolin verhoilutus on. vähän mietiskelly jos omasta verhoiluttais jossain.

http://www.facebook.com/ImagoFix
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
ihan hienostihan tuo kulki (14,38 sek/178,88 km/h) ei mikään raketti, mutta ensimmäisiä kunnon vetoja, niin onhan tuo ihan hyvä "tulos"
ja oli luonnossa "siistimmän" näköinen, kuin tästä tietokoneen ruudulta (tuo väri lähinnä...)
tuli samalla bongattua TeamAhmakin
tajusitkohan puhuvas mun kanssa 
ja oli luonnossa "siistimmän" näköinen, kuin tästä tietokoneen ruudulta (tuo väri lähinnä...)
tuli samalla bongattua TeamAhmakin


W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Kyllä mulla oli hyvä veikkaus että kenen kanssa höpötän, ja oikeaan osu =)napa kirjoitti:ihan hienostihan tuo kulki (14,38 sek/178,88 km/h) ei mikään raketti, mutta ensimmäisiä kunnon vetoja, niin onhan tuo ihan hyvä "tulos"
ja oli luonnossa "siistimmän" näköinen, kuin tästä tietokoneen ruudulta (tuo väri lähinnä...)
tuli samalla bongattua TeamAhmakintajusitkohan puhuvas mun kanssa
Vaihdelaatikko ei pelaa kyllä mitenkään, kakkosta ei meinaa saada päälle millään ja kolmonen on vähä sama juttu. Mutta kytikin ottaa muutenkin ihan lattiastajos nostaa puolisenttiä niin se yrittää heti eteenpäin ja välillä yrittää eteen kytkin lattiassakin Missähän vika ?????????
http://www.facebook.com/ImagoFix
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
Toinen veto oli 16.1s ja reilu 160km/h. Tultiin muuten vakio cosworthilla kovempaa...?

Oli kyllä cupee luonnossa hieno. Sopi tuo väri yllättävän hyvin.


Oli kyllä cupee luonnossa hieno. Sopi tuo väri yllättävän hyvin.
It's hard to be a mersumies...
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Ei sillai henkilökohtaisesti, mutta tuo teksti tossa koelaudassa on mun mielestä hirveä! Varsinkin kun se on jollain Helveticalla tms. groteski fontilla. Mersun oma logohan on antiikva fontilla eli päätteellisellä.. pikku juttuja mutta lopputuloksen uskottavuus on täysin eri maata.TeamAhma kirjoitti: [ http://i78.photobucket.com/albums/j115/teamahma/m_Valokuva369.jpg ]
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
multakin posahti yks loota parin päivän jälkeen, kun olin kytkintä tehnyt. joutu pikkasen ajeleen, vaikka ei kunnolla irrottanukkaan. sit se levis viikon sisään, vaikka olin saanu sen jo pelaankin kunnolla. nykynen loota on samanlainen, kun vanhakin, mutta uudempi. se on toiminu ihan hienosti ainakin toistaiseks. tiedä sitten, että johtuko just tosta laahaamisesta, vai oliko vaan vanhuuttaan heikentyny.AM kirjoitti:Laatikon saa aika äkkiä rikki noin kun kytkin ei toimi. Omassa oli aikoinaan vikana väärä työsylinteri, siinä olevissa tapissa on mittaeroja eri mallien välillä.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
TUossa toinen lähtö 00.50 kohdalla suunnilleen, ei oikeen onnistu sekään. Heikinmäki on siinä vierellä. loppunopeus oli 178,88 km/h ei kovin hyvin sekään, aika 14,3 =( No siitä on hyvä parantaa =)
http://www2.kauhajoki.fi/route67cc/Vide ... 2010_4.wmv
Siinä 2 min kohdalla on ekä lähtö, kytkin ei menaa pitää niin joutuu jarrulla pidellä paikallaan (huom jarruvalot) ja sitte kuuluukin kun ei saa kakkosta päälle =( 165km/h loppu nopeus
http://www2.kauhajoki.fi/route67cc/Vide ... 2010_2.wmv
http://www2.kauhajoki.fi/route67cc/Vide ... 2010_4.wmv
Siinä 2 min kohdalla on ekä lähtö, kytkin ei menaa pitää niin joutuu jarrulla pidellä paikallaan (huom jarruvalot) ja sitte kuuluukin kun ei saa kakkosta päälle =( 165km/h loppu nopeus
http://www2.kauhajoki.fi/route67cc/Vide ... 2010_2.wmv
http://www.facebook.com/ImagoFix
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
M5 race asetelma ja 200d vauhtipyöräpera8x kirjoitti:villi veikkaus, että kytkin ei iirrota ihan täysin. pienikin laahaaminen aiheuttaa sitä, ettei mee vaihteet silmään.
mikäs kytkytin tässä nyt olikaan?

http://www.facebook.com/ImagoFix
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
MIstä bemarista se on ja minkämoisia muutoksia tarvii sopiakseen paikelle ??jeemu kirjoitti:Vaiha siihe Bemarin työsylinteri, nii pelaa paremmi.
http://www.facebook.com/ImagoFix
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
tässä lainattua tuolta mun projektista.
bemmun kytkin on siis 320i vm 88. ja pikkasen joutu modifioimaan, että meni paikoilleen. 1 kappaletta 10mm reikiä joutu siihen sylinterin kiinnitysreijän viereen tekeen. orkkis reijät on suorassa linjassa, kun mersussa ne on vinossa linjassa. helppo homma. ja paineputken nippa oli 10mmx1, kun mersun nippa oli jotakin 8mmx1, taikka jotakin. vanha nippa pois ja uus tilalle. sellaset firmat, jotka tekee jarruputki hommia, niin laittaa sen nipan siihen putkeen pikku rahasta.
bemmun kytkin on siis 320i vm 88. ja pikkasen joutu modifioimaan, että meni paikoilleen. 1 kappaletta 10mm reikiä joutu siihen sylinterin kiinnitysreijän viereen tekeen. orkkis reijät on suorassa linjassa, kun mersussa ne on vinossa linjassa. helppo homma. ja paineputken nippa oli 10mmx1, kun mersun nippa oli jotakin 8mmx1, taikka jotakin. vanha nippa pois ja uus tilalle. sellaset firmat, jotka tekee jarruputki hommia, niin laittaa sen nipan siihen putkeen pikku rahasta.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Oikeestaan ihan sama mistä, mutta niinku pera kirjotti nii 320i e30 -88. Vähä joutuu vinkua näyttää ja homma kyllä hahamottuu ku saat sylinterin kätee. Tosiaan Bemarin sylinteris on m10x1 kierre ku Mersus on m12. Suosittelisin tekeen polinsylinteriltä asti uuen putken ja vaihtaan sen kumiletkun teflon/teräs letkuun. Monesti pelekkä letkun vaihto on riittäny, pari tapausta on johon on joutunu laittaa ton Bemarin sylintern.TeamAhma kirjoitti:MIstä bemarista se on ja minkämoisia muutoksia tarvii sopiakseen paikelle ??jeemu kirjoitti:Vaiha siihe Bemarin työsylinteri, nii pelaa paremmi.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
jep. toi pemarin sylinteri kyllä auttoi asiaan. ainakin mulla rupes vaihteet meneen silmään. ja muutenkin toimii ihan hienosti koko kytkytin.
ja kaikki ne työt, mitä siihen joutuu tekeen, että sen saa meneen sinne on pikku hommia. yks reikä ja sitten se nipan vaihtaminen, taikka koko letkun.
ja kaikki ne työt, mitä siihen joutuu tekeen, että sen saa meneen sinne on pikku hommia. yks reikä ja sitten se nipan vaihtaminen, taikka koko letkun.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
korjausta tuohon että se on 8mm pulteilla kiinni että älä 10mm reikää siihen poraa. ite tein sillai että vingutin vaan sitä syinterin tapin reikää vähän soikeeksi ne ailkuperäisetpultin reijätkin passaa mutta sylinteri siirtyy vaan vähän.pera8x kirjoitti: 1 kappaletta 10mm reikiä joutu siihen sylinterin kiinnitysreijän viereen tekeen.
Passaakos se mersun oma sylinterin tanko siihen bemarin sylinteriin ?jukkis. kirjoitti:Siinä on pienempi mäntä ku mersussa, eli samalla poljinsylinterin tuotolla tulee pitempi liike.
Omassani jouduin vähän rajoittamaankin sitä polkimen liikettä kun painelaakeri painui vähä liianki syvälle.
http://www.facebook.com/ImagoFix
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
Sanokaas minkätakia puhaltimet puhaltaa ihan tulikuumaa kokoajan, paitsi siitä keskeltä tulee viileää ?? Ja se alko sen koelaudan irrotuksen jälkeen tekemään sitä. Meinaa tulla kuuma kopissa =(
http://www.facebook.com/ImagoFix
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
siitä keskeltä tulee viileää koska ovat raitisilma suulakkeet ja reunoilta tulee lämppärin kautta,taitaa jossain automaatti ilmastoiduissa olla sit ne keskimmäisetkin ilmastinnin kautta. olisko jääny joku johto irralleen siinä koelaudan takasin laitossa kun sehän toimii magneettiventtiileillä sen lämpöjen säätö.korjatkaa toki jos kirjottelen taas ihan mitä sattuu....
hilux rn 30 1978
suzuki gsxr 1200 turbo
lexus ls400
suzuki gsxr 1200 turbo
lexus ls400
Nyt on laatikko rikki, ei pysy 3 päällä puottaa pois kun nostaa kaasun ylös. Eli jos jollain on 300 sen laatikko nurkissa niin ottakaa yhteyttä YV llä tai 0443042008 olis kiire löytää uus. Pääsee Botniaringille enviikonloppuna =)
http://www.facebook.com/ImagoFix
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Lae.fi
Autodeco
Para art
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 84
- Liittynyt: Pe 26.11.2004 23:25
- Paikkakunta: tampere
siisti kulkine myös livenä. värivalinta on osunu kyllä kohrilleen.
ajoneuvoverhoilu Stailaaja. com
----------------------------
w123 - vapaa-ajan tehokas tappaja
ford focus st
ford sierra cosworth -ex
volvo T5-R -ex
ford escort mk1 1600 laalava kentti
ford escort mk2 2000 joku unohti kiristää kk pukit...
ford escort mk3 1600 xr3i 80" luvun kamei herkku
ford escort mk4 avo 2l turbinos
ja kaikki kulkee 300kmh&kiihtyy 0-200 alle 6sek!
-lauantai aamuyöstä 3 aikaan sikajurrissa saunanlauteilla..
----------------------------
w123 - vapaa-ajan tehokas tappaja
ford focus st
ford sierra cosworth -ex
volvo T5-R -ex
ford escort mk1 1600 laalava kentti
ford escort mk2 2000 joku unohti kiristää kk pukit...
ford escort mk3 1600 xr3i 80" luvun kamei herkku
ford escort mk4 avo 2l turbinos
ja kaikki kulkee 300kmh&kiihtyy 0-200 alle 6sek!
-lauantai aamuyöstä 3 aikaan sikajurrissa saunanlauteilla..