EeKin s204/w209 + ex mursut
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
No se olisi kyllä yksi loistava vaihtoehto joka ei itsellä tullut edes mieleen!
Ko. moottorilla (230K) olevan w202:sen omistaneena voin sanoa että siitä ei bensakone (poislukien V8) juuri mielyttävämmäksi muutu
Ei erityistä "tehon tuntua", mutta erittäin erittäin tasainen veto alhaalta asti...
Ko. moottorilla (230K) olevan w202:sen omistaneena voin sanoa että siitä ei bensakone (poislukien V8) juuri mielyttävämmäksi muutu

Ei erityistä "tehon tuntua", mutta erittäin erittäin tasainen veto alhaalta asti...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Kerta konetta vaihtamaan rupeat, niin elä nyt ihan perusmoottoria pellinalle laita
. Tuo 230K olisi jo vähän erillainen ja tehoakin siitä varmasti saisi irti. 2.6 moottorisia w202:sia nyt on vähän joka nurkalla, jotain eksoottisempaa pitää olla 


Mb star C3
w210 270cdi
EX:
w210 290turbodiesel
w202 c220
w201 190E
w124 200D
w210 270cdi
EX:
w210 290turbodiesel
w202 c220
w201 190E
w124 200D
2.5 16V tsaijai! 

MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
se oli mullakin ideana... plussana vielä hillitty mosa. Mun mielestä tähän autoon ei kuulu mikää rähinäkone tai traktorin moottori.epk kirjoitti:hakee tuollaisen suht hyvän e lankun, siitä o helppo kone siirrellä pikkuiseen, myy loppu auton osina niin ei sille koneelle paljoo hintaa jää...
STYLZ!
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Sellanen porukka täällä noita erikoisempia koneita huutelee, joilla ei ole mitään käryä koko tekniikan vaihdosta. Tehkääpä itse, ei ole niin helppo projekti. Omaan ei tarvinnu edes harkita koko tekniikan vaihtoa. Neloskone --> neloskone ja auto oli taas hyvin hätäseen paketissa ja kunnossa.
2.3 tosiaan taitaa olla se ainoa helppo muutos. Jos muunlaista aletaan laittamaan, hommat lisääntyy ainakin ~3x. Ei taida riittääkkään.
Tiedä sitten kuinka paljon se 2.3 on normi 2 litrasta voimakkaampi... 2 litraisia on ainakin enemmän tarjolla, helpommalla taitaa löytään hyvän. Ruiskusta en nyt muista, että onko 2.3:ssa eri... imusarja ainakin taisi olla.
Miksi tuo muuten hajosi?
2.3 tosiaan taitaa olla se ainoa helppo muutos. Jos muunlaista aletaan laittamaan, hommat lisääntyy ainakin ~3x. Ei taida riittääkkään.
Tiedä sitten kuinka paljon se 2.3 on normi 2 litrasta voimakkaampi... 2 litraisia on ainakin enemmän tarjolla, helpommalla taitaa löytään hyvän. Ruiskusta en nyt muista, että onko 2.3:ssa eri... imusarja ainakin taisi olla.
Miksi tuo muuten hajosi?
Varmasti se vesivahinko teki hallaa enemmän, nyt se vaan päätti ilmoittaa sen.
Kansipahvihan siitä meni ja se vaihdettiiin, auto toimi sen jälkeen hyvin niin ei tullu ees epäiltyy että olisi enemämn tullut damagee.
Ja kyllähän toi reikäkin ilmestyi ihan puskista, ei minkäänlaista varoistusta tai mitään antanut että nyt muuten posahtaa.

Kansipahvihan siitä meni ja se vaihdettiiin, auto toimi sen jälkeen hyvin niin ei tullu ees epäiltyy että olisi enemämn tullut damagee.
Ja kyllähän toi reikäkin ilmestyi ihan puskista, ei minkäänlaista varoistusta tai mitään antanut että nyt muuten posahtaa.
No sullaha tuntuu olevan käryä. Eihä se nyt oikeesti oo mikää ongelma upottaa uuempaa tekniikkaa vanahaa korii. Tehty aika helevetin paljo ja aika kauan moisia muutoksia. Eri asia jos ei osaa nii ei osaa. Toiset tekee mitä osaa ja toiset mitä haluaa. Toiset sitte huutelee muute vaa.Whaeva kirjoitti:Sellanen porukka täällä noita erikoisempia koneita huutelee, joilla ei ole mitään käryä koko tekniikan vaihdosta. Tehkääpä itse, ei ole niin helppo projekti. Omaan ei tarvinnu edes harkita koko tekniikan vaihtoa. Neloskone --> neloskone ja auto oli taas hyvin hätäseen paketissa ja kunnossa.
2.3 tosiaan taitaa olla se ainoa helppo muutos. Jos muunlaista aletaan laittamaan, hommat lisääntyy ainakin ~3x. Ei taida riittääkkään.
Tiedä sitten kuinka paljon se 2.3 on normi 2 litrasta voimakkaampi... 2 litraisia on ainakin enemmän tarjolla, helpommalla taitaa löytään hyvän. Ruiskusta en nyt muista, että onko 2.3:ssa eri... imusarja ainakin taisi olla.
Miksi tuo muuten hajosi?
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
Juu onhan se maailmanluokan homma päivittää Mooseksen aikanen Ke-jetti kone sähköruiskulliseen M111:seen
Ei tosiaankaan minkäänlaisena vinoiluna kenellekkään mutta jos on vaihtoehto Ke-jetti vehkeelle niin laita semmonen...


Ei tosiaankaan minkäänlaisena vinoiluna kenellekkään mutta jos on vaihtoehto Ke-jetti vehkeelle niin laita semmonen...

Asiasta enempää tietämättä voisin arvella että imas vettä koneeseen, kanki hitusen kieroksi ja nyt reikä kyljessä!jukkis. kirjoitti:Mikä se muute tuon reijän teki? Menikö siitä veivi poikki vai mitä?

Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Juu semmosta arveltin että vettä pääsi enemmänkin moottoriin, laakerit ottanut itteensä ja varmaan kanki tullut läpi mäntineen. Ihmeen kauan se kesti loppujen lopuks, viime syksyllä tapahtus. Auto kyl oli seisonnassa talven yli.
Jos tossa vkl sais vähän purettua, tiiä sitten oikee mitä ton kanssa tekee. Moottorin vaihto siinä edessä kuitenkin on.
Koneen korjaus ei varmaan kannata, tiedä sitten mitä kaikkea siitä on mennyt, uusiks menis kaikki.
Myynnissä se olis ihan tommosenaankin... inspiraatio on kyllä hävinnyt auton kans
Jos tossa vkl sais vähän purettua, tiiä sitten oikee mitä ton kanssa tekee. Moottorin vaihto siinä edessä kuitenkin on.
Koneen korjaus ei varmaan kannata, tiedä sitten mitä kaikkea siitä on mennyt, uusiks menis kaikki.
Myynnissä se olis ihan tommosenaankin... inspiraatio on kyllä hävinnyt auton kans
Olen täysin samaa mieltä "Whaeva"n kanssa, että porukka ehdottelee täysin järjettömiä konevaihtoehtoja.jeemu kirjoitti:No sullaha tuntuu olevan käryä. Eihä se nyt oikeesti oo mikää ongelma upottaa uuempaa tekniikkaa vanahaa korii. Tehty aika helevetin paljo ja aika kauan moisia muutoksia. Eri asia jos ei osaa nii ei osaa. Toiset tekee mitä osaa ja toiset mitä haluaa. Toiset sitte huutelee muute vaa.Whaeva kirjoitti:Sellanen porukka täällä noita erikoisempia koneita huutelee, joilla ei ole mitään käryä koko tekniikan vaihdosta. Tehkääpä itse, ei ole niin helppo projekti. Omaan ei tarvinnu edes harkita koko tekniikan vaihtoa. Neloskone --> neloskone ja auto oli taas hyvin hätäseen paketissa ja kunnossa.
2.3 tosiaan taitaa olla se ainoa helppo muutos. Jos muunlaista aletaan laittamaan, hommat lisääntyy ainakin ~3x. Ei taida riittääkkään.
Tiedä sitten kuinka paljon se 2.3 on normi 2 litrasta voimakkaampi... 2 litraisia on ainakin enemmän tarjolla, helpommalla taitaa löytään hyvän. Ruiskusta en nyt muista, että onko 2.3:ssa eri... imusarja ainakin taisi olla.
Miksi tuo muuten hajosi?
Itse olen joutunut laittamaan kaasarikoneisen 190 keulalle 2.3 ruiskukoneen, eikä se ollut mikään naamanliike vaikka kone oli ns. sama. Noiden uudempien bensa koneiden asennuksessa vasta murheita ja kuluja tulee jos halutaan käyttää orkkis osia. Harvempi osaa käyttää alkuperäisitä ruiskujärjestelmää hyödyksi ja jälkiasennusruuttienkanssa vasta tekemistä onkin. Siis jos puhutaan käyttöautosta.
Wanhat diiselit sitten erikseen.....niihin kun ei periaatteessa tarvita kuin pari piuhaa startille.