Ennen kori ilman tekniikkaa 49,9% ja tekniikka sen loput tuosta. Nyt koko tekniikka on 25 tai 30, en ihan tarkkaan muista.. Ja loput eli 70 on autosta kori ja muut hepeneet. Ja aina kun prosentteja muutellaan pitää suorittaa uudelleenlaskenta voimassa olevien säädöksien mukaan eli korinvaihtoon on vaihdettu kori, ja uudelleen laskettuna se on 70% ja menee uuelleenverotettavaksi ja pitäisi täyttää turvalaitemääräykset.
Nyky lainsäädäntö ei muista meidän niin ihania korinvaihtoja ollenkaan. Tuon mukaan ei pysty edes madallussarjaa saamaan lainvoimaiseksi..

Tullu pelattua ja tapeltua kun satun omistamaan tuon kv-coupen.
Ja tuumasivat että kv sinällään on jo semmoinen soppa, saatika sen ahtaa niin ei sitä ilman rosenttien uudelleenlaskentaa voi tehdä.