Taitaa joutua perästä hiihtelemään Kainuun suuntaan....

Joo, valinta olisi helppo, jos Eemeliä saisi tuolla moottorilla farkkuna, joka on ehdoton vaatimus, koirien takia.veskola kirjoitti:Voi niitä sylintereitä olla kahdeksankin, dieselissäkin
Onhan sillä joka sen ohjelman tekee vähän vastuutakin, vai mitä poppamies ajattelis jos auton boxi menee jumiin ohjelmoidessa? Kyllä siinä softan asentajan täytyy kaivaa taskua..Poppamies kirjoitti:Kiitoksia vastauksista!
Josko sitä sitten uskaltaisi. Kutkuttaisi sinänsä, että kun on tottunut tuohon vakiomyllyyn, niin siihen ~35% lisäys tuntuu varmaan aika hyvin. Varsinkin kun olen täällä leuka lattialla lukenut mitä siitä vois saada.
edit: sitten vielä, miten ohjelmointi voi maksaa jotain 300-600€? Ovatko nuo koneet todella kuluneet niin yksilöllisesti, että se softa pitää räätälöidä? Tehtaallakin bulkkina lyöty tuhansiin sama ohjelma. Vaikea uskoa että tuota tarvitsisi dynottaa, se nyt vain on C200 W203 CDI kuten kaikki muutkin, u know?
Mitäs taskusta pitää kaivaa, eikös se riitä että palautta/pelastaa boxsinmagai kirjoitti:Onhan sillä joka sen ohjelman tekee vähän vastuutakin, vai mitä poppamies ajattelis jos auton boxi menee jumiin ohjelmoidessa? Kyllä siinä softan asentajan täytyy kaivaa taskua..Poppamies kirjoitti:Kiitoksia vastauksista!
Josko sitä sitten uskaltaisi. Kutkuttaisi sinänsä, että kun on tottunut tuohon vakiomyllyyn, niin siihen ~35% lisäys tuntuu varmaan aika hyvin. Varsinkin kun olen täällä leuka lattialla lukenut mitä siitä vois saada.
edit: sitten vielä, miten ohjelmointi voi maksaa jotain 300-600€? Ovatko nuo koneet todella kuluneet niin yksilöllisesti, että se softa pitää räätälöidä? Tehtaallakin bulkkina lyöty tuhansiin sama ohjelma. Vaikea uskoa että tuota tarvitsisi dynottaa, se nyt vain on C200 W203 CDI kuten kaikki muutkin, u know?
Eiköhän sieltä rahaa uutta boxia varten.. Millä saa boxin taas toimimaan jos se menee jumiin esim. cmd:llä tai mpps:llä kirjoittaessa??CDI203 kirjoitti:Mitäs taskusta pitää kaivaa, eikös se riitä että palautta/pelastaa boxsinmagai kirjoitti:Onhan sillä joka sen ohjelman tekee vähän vastuutakin, vai mitä poppamies ajattelis jos auton boxi menee jumiin ohjelmoidessa? Kyllä siinä softan asentajan täytyy kaivaa taskua..Poppamies kirjoitti:Kiitoksia vastauksista!
Josko sitä sitten uskaltaisi. Kutkuttaisi sinänsä, että kun on tottunut tuohon vakiomyllyyn, niin siihen ~35% lisäys tuntuu varmaan aika hyvin. Varsinkin kun olen täällä leuka lattialla lukenut mitä siitä vois saada.
edit: sitten vielä, miten ohjelmointi voi maksaa jotain 300-600€? Ovatko nuo koneet todella kuluneet niin yksilöllisesti, että se softa pitää räätälöidä? Tehtaallakin bulkkina lyöty tuhansiin sama ohjelma. Vaikea uskoa että tuota tarvitsisi dynottaa, se nyt vain on C200 W203 CDI kuten kaikki muutkin, u know?
toimintaan?
(palautus homman pitäisi kyllä onnistua paikoissa jotka ottavat bulki kamasta 600€)
samanlaisia boxseja mikä ko autossa on tullut jokunen nyt elvytettyämagai kirjoitti:Eiköhän sieltä rahaa uutta boxia varten.. Millä saa boxin taas toimimaan jos se menee jumiin esim. cmd:llä tai mpps:llä kirjoittaessa??CDI203 kirjoitti:Mitäs taskusta pitää kaivaa, eikös se riitä että palautta/pelastaa boxsinmagai kirjoitti:Onhan sillä joka sen ohjelman tekee vähän vastuutakin, vai mitä poppamies ajattelis jos auton boxi menee jumiin ohjelmoidessa? Kyllä siinä softan asentajan täytyy kaivaa taskua..Poppamies kirjoitti:Kiitoksia vastauksista!
Josko sitä sitten uskaltaisi. Kutkuttaisi sinänsä, että kun on tottunut tuohon vakiomyllyyn, niin siihen ~35% lisäys tuntuu varmaan aika hyvin. Varsinkin kun olen täällä leuka lattialla lukenut mitä siitä vois saada.
edit: sitten vielä, miten ohjelmointi voi maksaa jotain 300-600€? Ovatko nuo koneet todella kuluneet niin yksilöllisesti, että se softa pitää räätälöidä? Tehtaallakin bulkkina lyöty tuhansiin sama ohjelma. Vaikea uskoa että tuota tarvitsisi dynottaa, se nyt vain on C200 W203 CDI kuten kaikki muutkin, u know?
toimintaan?
(palautus homman pitäisi kyllä onnistua paikoissa jotka ottavat bulki kamasta 600€)
Onko salaisuus millä laitteella ne voi avata?CDI203 kirjoitti:samanlaisia boxseja mikä ko autossa on tullut jokunen nyt elvytettyämagai kirjoitti:Eiköhän sieltä rahaa uutta boxia varten.. Millä saa boxin taas toimimaan jos se menee jumiin esim. cmd:llä tai mpps:llä kirjoittaessa??CDI203 kirjoitti:Mitäs taskusta pitää kaivaa, eikös se riitä että palautta/pelastaa boxsinmagai kirjoitti:Onhan sillä joka sen ohjelman tekee vähän vastuutakin, vai mitä poppamies ajattelis jos auton boxi menee jumiin ohjelmoidessa? Kyllä siinä softan asentajan täytyy kaivaa taskua..Poppamies kirjoitti:Kiitoksia vastauksista!
Josko sitä sitten uskaltaisi. Kutkuttaisi sinänsä, että kun on tottunut tuohon vakiomyllyyn, niin siihen ~35% lisäys tuntuu varmaan aika hyvin. Varsinkin kun olen täällä leuka lattialla lukenut mitä siitä vois saada.
edit: sitten vielä, miten ohjelmointi voi maksaa jotain 300-600€? Ovatko nuo koneet todella kuluneet niin yksilöllisesti, että se softa pitää räätälöidä? Tehtaallakin bulkkina lyöty tuhansiin sama ohjelma. Vaikea uskoa että tuota tarvitsisi dynottaa, se nyt vain on C200 W203 CDI kuten kaikki muutkin, u know?
toimintaan?
(palautus homman pitäisi kyllä onnistua paikoissa jotka ottavat bulki kamasta 600€)
jos ajonesto mennee tilttin niin siihenkin on elvytys konsti
se on oikeestaan niisä ihan sama juttu ja toisin päin autoihinkinPoppamies kirjoitti:Kävin luetuttamassa softani ja viikon päästä mennään uudestaan varsinaiseen ohjelmointiin. Pari tuntia kuulemma menee ja kun siinä katselin ympärilleni, niin kyllä tuo hinta alkaa tuntua olevan ihan linjassa. Aika kovat investoinnit ja aikaa menee aina auton kanssa. Että silleen.
Koskahan päästään samaan kuin pärrien kanssa eli laitetaan läppäristä piuha kiinni ja ladataan asetukset tuosta vain.