Badbenz kirjoitti:Nollasin muutama päivä sitten trippimittarin, eikä se sitten enää toimi. korjataanko vai etitäänkö uusi mittari? Nopeus toimii.
Ai ni, 124 -89
Tapahtuiko se nollaus sellaisesta tapista painamalla. Jos niin niin siellä saattoi jäädä jotain jumiin ja kun lonksuttelee sitä tappia ees taas saattaa auttaa.
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Badbenz kirjoitti:Paikallaan ollessa nollasin, pitänee purkaa keksintö, tai antaa olla. Numerot kyllä liikkuvat kun tapista painelee.
Testaappa sillai, että elä paina pohjaan asti sitä nollaustappia. Vaan kokeilet eri kohtia siitä, tietenki minimistä maximiin. Ja pidät siinä asennossa sitä samalla ku ajat. Itellä jumi edellisessä satalankussa se trippimittari, ja "korjaantu" aina tuolla samalla kikalla. Tuo ei tod näk toimi, mutta kokeile
Mulla oli satalankussa sellanen ilmiö kun nollas tripin niin joskus lopetti
matkamittari ja trippi toimimasta.Asia korjaantu aina peruuttamalla autoa
10m.Sen olen kuullut,että noissa mekaanissa mittareissa ei saa koskaan vauhdissa nollata trippiä.
Badbenz kirjoitti:Nollasin muutama päivä sitten trippimittarin, eikä se sitten enää toimi. korjataanko vai etitäänkö uusi mittari? Nopeus toimii.
Ai ni, 124 -89
Minulla oli matkamittarin oliko nyt harmaa ratas siirtynyt sivulle nii suti akselilla tyhjää, Ei kestä kyllä vauhdissa tripata. Otin koko tripin pois käytöstä. ettei kukaan muukaan painele.