Eli siis tervehdykseni nyt foorumilaisille vielä tätäkin kautta! Innostuin taas vähän touhuamaan noiden autojen kanssa kun vierähti useampi vuosi nuiden 2- pyöräisten parissa ja toki aikaa vieläkin menee niiden matkassa

Juu mut siis tarkoitukseni olisi tänne kirjoitella touhuamisiani aina välillä ja laitellla kysymyksiä kun niitä tulee, autojen kanssa kun niitä taitaa mulle tulla aikas paljonkin

Mut mites se menikään, kysyvä ei tieltä eksy vai miten se nyt menikään
Juu siis auto josta tänne ajattelin jotain laitella on MB 300CE-24(-91), auton ostin vissiin joskus 6-7v sitten ja se on ollut kesä-autona minulla, edellinen omistaja sen toi saksasta tuliaisina itselleen! Joitain pieniä vikoja autossa on ollut ja kykyni mukaan niitä olen koittanut korjailla aina välillä

Foorumilta olen saanut paljon apua ja säästänyt olen todella paljon viisaiden harrastajien ansiosta, eli kiitos siitäkin vielä kaikille
Nyt autoni on ollut käytöstä poissa muutaman vuoden ja tuossa muutama viikko sitten sen herättelin henkiin talviunilta

Foorumia selaillessa innostuin taas autoilusta siinä määrin että ajattelin alkaa autoa taas vähän "tuunailemaan" tai rakentelemaan! Juu ja siis osa syynä oli tietty sekin että kävin ajamassa autolla pienen pätkän ja se oli aivan JUMALAISTA

Olin jo jopa myymässä autoa mutta onneksi mieli muuttui

No niin, eli nyt on tämä aihe alotettu ja toivon mukaan tänne saadaa paljon keskustelua aikaan?! Tarkoitus on siis että laittelen tänne kuvia autosta ja siitä mitä milloinkin olen autoon tehnyt tai mitä on suunnitelmissa milloinkin tehdä! Niin ja tietenkin niitä tyhmiä kysymyksiä kun en tiedä suoraan sanottuna näistä autoista juuri mitään......