W126 260SE-automaattivaihteiston korjaus.

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Mesedesi
Mobilisti
Mobilisti

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

That´s all folks.

18 kilometriä jo takana.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
karra
Mobilisti
Mobilisti

Viesti Kirjoittaja karra »

Hyvä jos onnistui, congrats!

Tuolla ajomäärällä olisi jo luonteensa kait näyttänyt... kaveri remppasi aikoinaan minulle volvon BW-35:n ja heti eka kilometreillä alkoi rutisemaan, joku palikka olikin halki mikä jouduttiin sitten uusimaan.
1987 MB 560 SEC museoauto
1991 MB 190E projekti
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
Mesedesi
Mobilisti
Mobilisti

Pitää nuo säätöarvot vielä katsoa. Mutta on se paljon pitävämmän oloinen kun vielä kuukausi sitten.
laineracing
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja laineracing »

Mika.T kirjoitti:Pöh... Mullakin on satoja ja taas satoja kuvia remonteista (tosin ei tällä voorumilla) eikä ole kamera ollut moksiskaan vähän sotkuisemmista käsistä. :D
niiii i,mullakin on kamera millä voi ottaa pajalla kuvia,ja sitten sen voi pestä vesihanan alla puhtaaks... 8)
Mesedesi
Mobilisti
Mobilisti

Summa summarum:

Tämä oli ensimmäinen kerta, kun dokumentoin tänne jonkun yksittäisen mutterinvääntösavottani.

Olen itse automaattivaihteistojen sielunelämää opiskellut ensimmäisen kerran jo ennen ajokortti-ikää, ja penkonut läpi fordin ja moparin askeja, sekä katsellut yhden 722.3:n ja 722.4:n sisälle ja kasannutkin ne. Jakanut teoreettistä tietoutta ja toimintaselostusta, jotta ongelmat olisi selvinneet toisillekin.

Ajattelin, että tulevaisuudessa voisi toisillekin noita tehdä pientä korvausta vastaan.
Kuitenkin noihin erikoistyökaluihin on jo jonkinverran tullut satsattua...

Ja tämä kuvien kerjääminen, ja se - vaikka niitä sitten asiakseen lähti ottamaan kun kerran pyydettiin - että sai sitten kahdesta eri topicista tämän lisäksi lukea akkamaista marmatusta ja nulikaksi nimittelyä, teki ainankin minussa sen päätöksen että enää en kertoile omista rakenteluistani yhtään mitään tällä foorumilla.
Viimeksi muokannut Mesedesi, Ke 02.06.2010 03:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja napa »

voihan niitä kuvia pyytää... teet niin kuin itse parhaaksi näet, ikinä kun et kuitenkaan voi kaikkia miellyttää :wink:

minä laitan välillä kuvia, vaikka kukaan ei pyydäkkään ja tuskin edes lukee mun juttuja, jos taas mulla ei ole kuvia, en niitä laita vaikka kuinka kyseltäis, kun ei ole, niin ei ole ja sillä siisti...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
touhottaja
Mersumaanikko
Mersumaanikko

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

Mesedesi kirjoitti:Summa summarum:

Tämä oli ensimmäinen kerta, kun dokumentoin tänne jonkun yksittäisen mutterinvääntösavottani.

Olen itse automaattivaihteistojen sielunelämää opiskellut ensimmäisen kerran jo ennen ajokortti-ikää, ja penkonut läpi fordin ja moparin askeja, sekä katsellut yhden 722.3:n ja 722.4:n sisälle ja kasannutkin ne. Jakanut teoreettistä tietoutta ja toimintaselostusta, jotta ongelmat olisi selvinneet toisillekin.

Ajattelin, että tulevaisuudessa voisi toisillekin noita tehdä pientä korvausta vastaan.
Kuitenkin noihin erikoistyökaluihin on jo jonkinverran tullut satsattua...

Ja tämä kuvien kerjääminen, ja se - vaikka niitä sitten asiakseen lähti ottamaan kun kerran pyydettiin - että sai sitten kahdesta eri topicista tämän lisäksi lukea akkamaista marmatusta ja nulikaksi nimittelyä, teki ainankin minussa sen päätöksen että enää en kertoile omista rakenteluistani yhtään mitään tällä foorumilla.
älä sää ny heitä kirvestä kaivoon :D kuvat on kivoja kattella ja sitäpaitsi niistä huomaa paljon semmosta mitä joutus kirjottamalla selostaa sivu kaupalla :shock:
olispa se kiva nähä millasia ne lootan erikois työkalut ovat, mutta eihän siihen tälläsen konfligin jälkeen ole mitään mahollisuutta :cry:
noo, ittehän sen olen munannu, mutta ei se mittään :wink:
näillä mennään mitä nyt sattuu ollee :lol:
kaikesta huolimatta, toivottavasti aski pellaa hyvin :D
mullon pelkkiä romuja vaan
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Mesedesi kirjoitti: enää en kertoile omista rakenteluistani yhtään mitään tällä foorumilla.
Minen ole kertoillu vuosiin...
Vastaa Viestiin