Sergeyn 300 ce 24 kesäauto 10V!!! Eka iso vika jo 9v jälkeen

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12277
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

-15, ilmankosteus 98%, tuulee 14-22m/s... olisha toi halli, mut siel o muut autot.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
Manu300cea24
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3989
Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"

Viesti Kirjoittaja Manu300cea24 »

napa kirjoitti:
Sergey kirjoitti:liian kylmä.
:D sielläkin :shock:
Täälläkin! :lol:
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12277
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

hemmetti ku alko coupe narisemaan iha älyttömästi tällä reissulla! eli auton etuakseli nirise eja narisee ku mikäki ja ää ni o uskomattoman kova! Mitäs alan vaihtelemaan vai rittäkö joku injektioruiskukikka?
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
Manu300cea24
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3989
Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"

Viesti Kirjoittaja Manu300cea24 »

Voisko olla alapallot mitkä ääntää??
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12277
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

kylläpä otti päähä ku tulin lounaalta. Oli joku fiksu ajellu vähä... Onneksi auto on ollu korkee ja menny vaan läheltä ni lamppu ja puskuri säilyi ehjänä.

Kuva

otin sit vanteenkiillotusvermeet esiin ja vetäsin sisalilla, esi ja loppukiillotuksel naarmut pois mutta lohkeamallehan ei mitään voi. pitää jostai hommata pikahoidoksi jotai tummaa väriä. EDIT: löysin purkin 199 millä maalasin polkupyörän ja siitä pensselillä tuputin lohkeaman päälle.

Kuva

Paljastuhan mun autosta sitte tossa kuvassa sitten pieni ruosteen alkupoikanenkin!
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12277
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

ei siinä kauaa nokka tuhise ku meseen iskarit vaihtuu. Koni Sport eteen ja taakse. Otin vanhat iskarit pois niin nehän osottautui vuosituhannen vaihteessa vaihdetuiksi, paitsi yksi, joka oli alkuperäinen... se joka hajosi.

Kuva

Eniveis kaappeihin on kertynyt varaosiakin joten nyt mulla olisi OEM sportline iskarisarja jouten... Ehjä... toimii. 124 alkuiset varaosanumerot ja muoveissa valmistusleimoja n. 10v takaa. Rungossa isolla numero 2.... jos joku haluaa ostatella pois niitä.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12277
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

Kattoluukku ei pelannu ni purkasin sen moottorin ja putsailin sisukset hiilipölystä ja kolvasin systeemejä uudelleen ja rasvasin sen. Taas toimii Ei kuvia.

sit otin takaikkunannostimen moottorin irti. siitä oli vastus palanut joten jouti vaihtamaan sen toisesta toimivasta moottorista. kolvaus jäi kuvaamatta mutta jotai.
Kuva
vaijerinipun kiristin lukkopihdeil ettei levii.
Kuva

sitte otin kuskinpenkinki pois ku se ei oikee oo taqhtonu liikkua pitkää aikaa. Ja syy olikin selvä. saksanmarkkoja ja 1.1€ oli jumittanut systeemin ja valitettavasti aiheuttanut kahvan saranan rungon katkeamisen. hitsasin ja maalasin sen sit kans. Ja taas pelaa.
Kuva
Kuva
Kuva
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
van_gils
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1251
Liittynyt: Su 23.04.2006 21:52
Paikkakunta: Keski-suomi

Viesti Kirjoittaja van_gils »

Katos katos, täältähän löytyi mielenkiintoita luettavaa;) eka sivun vasta ehdin! Pakko mennä nyt unille, täytyy sit jatkaa huomenna uudemman kerran=)
SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???



EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12277
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

tuliki tänää 60tkm täyteen siitä ku ostin auton 2,5v sitten. kaikki viat ja oireet ynnämuut olen tässä topicissa ruotinut ja fiksannut. Useimmiten löytyy jokunen kuvakin.

EDIT: nyt toi oikee takaikkuna on kunnon murhapeli. paljo nopeempi ku muut lasit ja sais varmaa sormen irti, tuli sen verra lisä potkua siihe :D Ja ei se vaihettu "vastus" ole vissii vastus? siinä lukee "Microtherm (4)", musta puolikas sokeripala ja pää maalattu ruskeaksi. Se taitaa olla ylikuumenemissuoja. Eli systeemi toimis ilmanki sitä?

"Microtherm is a Manufacturer of bimetallic thermostats, thermal cut outs, thermal switches, thermal protectors, thermal cutoffs, thermal fuses,"
epk kirjoitti:
Kryptonite kirjoitti:Lumiketju kuuluu luistonestoon, eli painat kytkimen päälle niin ei anna sutia 60km/h asti. Heti kun nopeus nousee yli 60km/h niin toiminto sammuu automaattisesti.
helpottaa siis "lumella" lähtöä, antaa pyörien hieman normaalia enemmän "sutia". Kumpan poltto ei onnistu oli nappi sitten päällä tai pois.
Kyllä onnistuu... Mut kone kiertää vain siellä 3000 paikkeilla ja kuulostaa nuhaiselta ;)
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12277
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

alampa tästä lähtien väittämään että on turha ostaa koko lasinnostin moottoria jos mekanismit on ehjänä ja motti ei pyöri.

vaihtaa tai ottaa pois tuon lämpökatkasijan niin taas pelittää. jos ottaa pois, ni sillo ei ole sormisuojaa, eli se ei katkase nostoa ernnen ku katkasijasta lopetetaan.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12277
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

aloin korjaamaa vakkarin oirelua ja ko. paikalta ratin vasemmalta alapuolelta löytynyt boksi ei sisäkaluiltaan ole sama vakkariboksi mitä nettiohjeissa löytyy.

eli o nko niitä useampia erilaisia vai onko tää joku ihan muu. ja jos on. niin missä vakkariboxi on?

tämä: 0085456632

Kuva
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
nj^
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1814
Liittynyt: Pe 26.09.2008 00:46
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja nj^ »

http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 57e956374a tuolla sanotaan notta on kakkosvaihteen ohjain boxi :)
W211


Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12277
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

eikä toi I/O nuppi ole kytkin vaan releen lukituksen vapautus. FIksu laitos.

Mutta MISSÄ on vakkarin boxi?
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
Manu300cea24
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3989
Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"

Viesti Kirjoittaja Manu300cea24 »

Sergey kirjoitti:eikä toi I/O nuppi ole kytkin vaan releen lukituksen vapautus. FIksu laitos.

Mutta MISSÄ on vakkarin boxi?
Sehän tietääkseen majailee rattiputken luona sellanen alumiiniboxi.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12277
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

niinnii muttaku toi oli se sijainnin perusteel ja se ei oo oikee. toi o käsitääkseni 5v automaatin ohjainboxi (getriebesteuergerät=gearbox control unit) ja löytyy kait ainoastaan 300-24 malleista... ja vakkari on muualla ellei se ole yhdistelmäboxi. ton sisus on 100x enemmä haitekkii ja mikrokomponentteja ku kännykäs vrt. normi vakionopeudensäädinboxiin jossa ei mikrokomponentteja oo. tässä o noita vastuksii ja diodei yms molemmin puolin piirilevyy ja ne on 20x pienempiä :D

Tämmösen luulin sen olevan, kompponentit yli 10mm pienimmätkin.
Kuva
Mutta tää mun ei oo sellanen vaan pienimmät komponentit on kärpäsenpaskan kokosia ja tässä on jopa pari prosessoria.
Kuva
Viimeksi muokannut Sergey, Ma 07.06.2010 12:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
van_gils
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1251
Liittynyt: Su 23.04.2006 21:52
Paikkakunta: Keski-suomi

Viesti Kirjoittaja van_gils »

Sergey kirjoitti:aloin korjaamaa vakkarin oirelua ja ko. paikalta ratin vasemmalta alapuolelta löytynyt boksi ei sisäkaluiltaan ole sama vakkariboksi mitä nettiohjeissa löytyy.

eli o nko niitä useampia erilaisia vai onko tää joku ihan muu. ja jos on. niin missä vakkariboxi on?

tämä: 0085456632

[ http://i219.photobucket.com/albums/cc131/SergeyPRKL/Coupe/remontti/couperemppaa_59.jpg ]

Joo eli TÄMÄ boksi on tullu mulle tutuksi, heh :roll: Ainakin meikäläisen kupeessa hukkui joskus 4-vaihde ja hyppäsi kolmoselta suoraa vitoselle! Muuten tuo ei mua haitannu mut sit kun päätit ohittaa rivakammin niin hups keikkaan kun ei vaihde vaihtunutkaan :shock: hetken kun härnäs niin hyppäs kolmonen pesään ja konehhan huutaa silloin jo huomatavasti enemmän jos nyt puhutaan vaikka ohituksesta joka tapahtuu 120nopeudesta ylöspäin :roll: Onneksi sain boksin pelaamaan sillä kun suihkuttelin sinne sähköSpreitä! Itseasiassa muuten tänää hävis nelonen hetkeksi mut tuli itsekseen takaisin :lol: Taytynee "voidella" HGS-laatikko taas tässä lähipäivinä kun edellisestä operaatiosta on kummminkin mennyt aikaa jo useampi vuosi..
SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???



EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12277
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

olihan siel kylmäjuotoksia ihan silminnähtävissä varmaan 10kpl ja kolvasin ne tietty kuntoon.. itseasias kolvasin kaikki vähä isommat liitokset ja ne kärpäsenpaskat jätin koskemartta. mul on joskus ollu (siis muutamia kertojha vaan) niin että kolmosen ja nelosen vaihto on empinyt. katotaanpa että tekeekö niin tulevaisuudes.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
van_gils
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1251
Liittynyt: Su 23.04.2006 21:52
Paikkakunta: Keski-suomi

Viesti Kirjoittaja van_gils »

Niin siis mitä boksia nyt kovasit? Varmaan sitä vakionopeuden boksia? Avasitko tuota HGS- laatikkoa ollenkaan ja miltä sielä näytti jos avasit??
SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???



EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12277
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

tuossaha nuo kuvat on tuosta HGS boksista. eli sitäpä hyvinkin kolvailin. en mä mitää vakkarin boksii ees löytäny.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12277
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

Missä se vakionopeussäätimen boksi siis on?

Nojoo jokatapaukses lisää taas tehty... täl kertaa käsittelyyn joutui takapenkin kylkipahvi josta nahka on irronnut. Liimailin sen sitte takaisin. Ja aloitin helpoimmasta, eli kun tuo turvavyön reijän ympärysnahka oli kauttaaltaan irti, laitoin sen siis ekana takas. Muovi kehys ei siis pysynyt reijässä koska nahka oli vetäytynyt:

Ennen ja jälkeen
KuvaKuva
kuvia klikkaamalla isommaks!

suosittelen kyllä sellaisia 50mm leveitä lukkopihdinleukoja tms. lukittavia puristimia tähän työhön. nahka on 2,5mm paksua ja itseasias melko joustavaa kunhan löysää on tarpeeksi.

tuo kyynärpän kulmaus oli kyllä hankala ja en onnistunutkaan eka kerralla vaan piti repästä auki uudelleen laitettavaksi. ja laitoi nsiis uudelleen.

KuvaKuvaKuvaKuvaKuva
kantapää toimi sopivana sapluunana tässä työssä...
Kuva
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12277
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

tulipa sit irroteltua kaikki nupit ja katkasijat yms. Ja totesin että oikeanpuoleisen sähköpeilin säädintäkin on sitten kahta erilaista versiota. on korkeampi ilman valaistusta ja matalempi valaistu versio (mulla valaistu). Niin ja kolmantena lisänä se säädin jolla säädetään myös vasenta sähköpeiliä.

myös penkinlämmittimen ja ikkunannostin katkasijoita on kahta sorttia. Jokatapauksessa, purin vanhat, uitin elektroniikkapesussa ja kokosin uudelleen. Varovasti sitten, kaikki osat on milliluokkaa, irtonaisia, jousitettuja ja ne lentelee minne sattuu. En suosittele kellekkään.

Tuninkimiehet huomio, nämä katkaisijat ovat valaistu keltaisella mikro-ledillä ja "optiikka" on valkoista. Vaihto vaan eriväriseen ni jo taas modernisoituu.

Kuva

Oven katkasijatki sai käsittelyn... ja olihan niissäki jo selvästi sanomista. Pikkuse ku näytti Leathermanin hienompaa timanttiviilaa niin taas loistaa. Ja taas, pikkuse elektroniikkasuojaa päälle. Huom. Kosketuspintojen peltilipareet kuuluukin olla vähän eri linjassa.

KuvaKuva
Viimeksi muokannut Sergey, La 04.09.2010 13:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
van_gils
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1251
Liittynyt: Su 23.04.2006 21:52
Paikkakunta: Keski-suomi

Viesti Kirjoittaja van_gils »

Oot sä vaan aika sälli, mitäs sun pitäis seuraavaksi purkaa ;) Tästä sun "plokista" on kyllä aikas paljon mulle apua, kiitoksia kovasti :D Mites muuten kun kiilloitit tuota venttiilikoppaa niin menikö siinä kauan? Entäpä menikö hermot monasti :lol: onko se pysyny hyvänä? Mun pitäis alottaa se rojekti kanssa josssain välissä, tosin en voi alottaa ennen kun otan viton taas ajoon, tämä CE kun on tällä hetkellä ainoastaan liikenteessä, eli ei voi oikein isoa hommaa alottaa että pääsee paikasta A paikkaan B :roll:
SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???



EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12277
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

pari tuntia siihen meni. Parempana se on pysynyt kuin mitä maalattu oli.

äsken purkasin pari relettä lisää. penkinlämmitin, monitoimi, valot ja comfort. sama virsi kaikissa, uutta tinaa tilalle.

viel olis hukassa tämä vakionopeudensäädin eli laatikko numero yhdeksän (9)
Kuva
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12277
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

Tuli coupe mustasukkaseks vissii volkkarista ku ei enää suostunu starttaamaan ja tuli sit kotii kyydillä.

Vika taitaa olla klassinen virranjakajan kansi. Ainaki oireet viittaa siihen. Saa nähä, o ni kuuma etten jaksa nyt ruuvata.

Kuva

Nii mähä ostin tollasen turbodiesel volkkarin perjantaina... 1997 Golf Variant 110hv TDI 320tkm.
Kuva
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
nj^
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1814
Liittynyt: Pe 26.09.2008 00:46
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja nj^ »

Lueskelinkin ffp:ltä, hyi sua, häpeä :twisted: Ei vaan, ei vissiin ollut kovinkaan ruosteinenkaan yksilö, vaikka nämä kolmoskuppaset tuppaa vähän olemaan
W211


Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12277
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

OT

Kyllähä toi o yleiseen tasoon nähden suorastaan ruosteeton peli!
/OT
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12277
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

Sergey Tor 13.08, 2009 19:11 kirjoitti:tuossa taannoin kun vaihdoin sytkän osat, niin unohin tietty ottaa kuvia jotta näkee miltä ne näyttää. tänään löysin pyörijän ja kannen. Bosch, valmistettu 1997 (autossa työkuitti näistä vuodelta 1998).
Virranjakajan kansi ja pyörijä ne o taatusti viallisia. Auto toimi pääosin satunaisia yskähtelyitä lukuunottamatta. mutta siis toimi kuitenkin, mutta kun Putsasin BREMI:n osat, ni ei auto toimi enää ollenkaan.

Baskat Bremit. ei kestäny ku 10kk ja alle 15000km. Ja on nyt huonommassa kunnossa ku nuo edellistet 11v vanhat Boschit.
Kuva
Kuva

PS: aikasemmi väitin jossai et laitoin Boschia, väärin väitin. ne oli siltiki Bremiä ja kaverin autoon laitoin boschit. se toimii edelleen.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
j4ki
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 58
Liittynyt: Ti 29.07.2008 16:26
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja j4ki »

^Hyvä etten ostanut tuota Bremiä itelle kun vaihdoin omaan kannen ja pyörittäjän. Heti ensimmäisenä nostivat tiskille Bremiä. Katoin myyjä silmiin ja sanoin että en kyllä mitään italialaista paskaa laita Boschilaisen tilalle. :)
- keep it simple -
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12277
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

toi pyörijän nokka on kokonaa palanu irti...
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12277
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

kolvasin pyörijään materiaalia n. 0,5mm ja alko taas auto toimimaan. mutta ei siedä äkkinäistä kaasun painallusta vaan sammuu.

raaaaaauhallllisseeesssti ku painaa niin kaikki kaasun asennto on OK. mutta äkkinaisistä liikkeistä kuolee HETI.

mikä on?
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Vastaa Viestiin