Vito CDI suutinremppa - Kuvia ja kysymyksiä

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
esukki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 935
Liittynyt: Pe 04.04.2003 07:22
Paikkakunta: Salon seutu

Vito CDI suutinremppa - Kuvia ja kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja esukki »

Huomasin ilmastointikauden alettua että käryä tulee hyttiin ja konehuoneessa koneen vasemmalta puolelta (etupuolelta katsottuna) kuuluu pehmeää supsutusta, selvä suutinvuoto siis. Kurkistin kannen alle ja vasen puoli on pikeentynyt, oikea puoli melko puhdas. Piki tuntui ainakin irtoavan kivuttomasti raaputtamalla.
Hain jo tiivisteet ja uudet pultit mutta homma vähän hirvittää...

Kuva
Ja sitten kysymykset:
1) Näyttääkö kuvan perusteella pahalta, onko vuotanut kauan?
2) Onko mitenkin todennäköistä että pultti katkeaa irrotettaessa?
3) Pultissa on jenkaa 60mm(!), löytyykö jostain tarpeeksi pitkä jenkatappi jolla voi kierteet putsata?
4) Kun irrottaa naftaputket niin tuleeko paineella polttoainetta ja kuinka paljon?
5) millä olisi hyvä tulpata putket ja suuttimen reikä pesun ajaksi?
Viimeksi muokannut esukki, Ke 28.07.2010 20:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Esukki-
260 SE -87, R 320 CDI 4matic -06, A 160 BE -09, C200 A Kompressor -07, C180 TA -18
(ex. 190D -65, 200B -76, 230B -77, 190E 2.0 -86, V220 CDI A -01, C 180 TA Classic -01, E 230 TA Elegance -96, C 230 TA Avantgarde -08, C200 TA CDI Classic -08)
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: Vito CDI suutinremppa - Kuvia ja kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

esukki kirjoitti:Huomasin ilmastointikauden alettua että käryä tulee hyttiin ja konehuoneessa koneen vasemmalta puolelta (etupuolelta katsottuna) kuuluu pehmeää supsutusta, selvä suutinvuoto siis. Kurkistin kannen alle ja vasen puoli on pikeentynyt, oikea puoli melko puhdas. Piki tuntui ainakin irtoavan kivuttomasti raaputtamalla.
Hain jo tiivisteet ja uudet pultit mutta homma vähän hirvittää...


Ja sitten kysymykset:
1) Näyttääkö kuvan perusteella pahalta, onko vuotanut kauan?
2) Onko mitenkin todennäköistä että pultti katkeaa irrotettaessa?
3) Pultissa on jenkaa 60mm(!), löytyykö jostain tarpeeksi pitkä jenkatappi jolla voi kierteet putsata?
4) Kun irrottaa naftaputket niin tuleeko paineella polttoainetta ja kuinka paljon?
5) millä olisi hyvä tulpata putket ja suuttimen reikä pesun ajaksi?
-Ainakin niin kauan että olis pitänyt huomatta ilman ilmastointia
-Pask** määrä ei siihen vaikuta harvemin niitä katkke jos on uusittu aina avaksen jälkeen
- vanhasta pultista voit tehdä kierteen puhdistajan tekemällä siihen sivuile rautasahalla tms urat(se on tosiaan tärkeetä että pultin reikään ei jää mitään että se ei pohjaa, menne silon heti katki)
- ei jos auto on samuksissa, avaa putkea ensin pikasen niin tulee pari tippa
-pese ensin pura vasta sitten ja jos haluaa voi vielä kasauksen jälkeen pestä

tiiviste pintoihin kannataa myö kiinitää pikasen huomiota et ovatko vielä hyvässä kunnossa vai kalvaimen tarpeesa(jos tarvii kalvaa niin mitta ensin tiivste pinnan korkeus että voi sitten kalvamisen jälkeen laitta oikean paksuisen tiivste prikan pysyy suutimen korkeus suhteesa mäntään oikeena"suihku osuu oikeaan kohtaan männän pääsä"

ainakun suutimen ottaa irti uusi pultti, ja tiiviste prikka+kiristys just ohje arvoon ei mihinkään muuhun

aiheesta löytyy juttua aika paljon täältä foorumilta ja toiselta

e: huomasin vasta että salon seutu, siellä on ainakin2 asian hyvin osaavaa paikaa jos ei itse viitsi alkaa tohon homman
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
van_gils
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1251
Liittynyt: Su 23.04.2006 21:52
Paikkakunta: Keski-suomi

Viesti Kirjoittaja van_gils »

Ai se supsutus on suutinvuotoa?? Aina sitä vaan oppiii uusia asioita=)
SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???



EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
Avatar
esukki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 935
Liittynyt: Pe 04.04.2003 07:22
Paikkakunta: Salon seutu

Viesti Kirjoittaja esukki »

Viton suuttimet on irti ja toistaiseksi mitään ei hajonnut. 1-pytyn suutin oli lähti kuumasta koneesta käsin nitkuttelemalla, muut oli löysässä ja puhtaita. Kuparitivisteestä näkee selvästi että 1-pytty on vuotanut, vaikka yritin lampun ja peilin kanssa niin en nähnyt kunnolla reijän pohjalle missä kunnossa tiivistepinta on. Jos peili on hyvin hollilla niin valo ei mene pohjaan saakka ja päinvastoin...
- Millä konstilla näkee reijän pohjalle?
- Näkeekö jostain onko suuttimien kiinnityspalat vanhaa vai uutta mallia? 2001 mallisessa varmaan vanhat jos on alkuperäiset. Pitääkö vaihtaa uusiin?

Lisää kuvia tulee kun saan kannen ja osat puhdistetuksi.
-Esukki-
260 SE -87, R 320 CDI 4matic -06, A 160 BE -09, C200 A Kompressor -07, C180 TA -18
(ex. 190D -65, 200B -76, 230B -77, 190E 2.0 -86, V220 CDI A -01, C 180 TA Classic -01, E 230 TA Elegance -96, C 230 TA Avantgarde -08, C200 TA CDI Classic -08)
xr
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1225
Liittynyt: Ti 06.07.2004 01:08
Paikkakunta: Eteläpohjanmaa

Viesti Kirjoittaja xr »

osoita se valo siihen peliin
Avatar
esukki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 935
Liittynyt: Pe 04.04.2003 07:22
Paikkakunta: Salon seutu

Viesti Kirjoittaja esukki »

Ostinpa clas ohlsonilta USB-endoskoopin (39.90€) sillä näkee paremmin kuin peilin kanssa. Sitten huonot uutiset: 1-pytyn tiivistepintaan on selvästi syöpynyt ura, 2-pytyssä hieman syöpymää, 3&4 aika OK.

- Olisko jollakulla Salon seudulla kalvain jolla nuo oikaistaan ja kokemusta ja tulisi tekemään homman asiallista korvausta vastaan?
- Vai pitääkö hommata itselle kalvain, onko vaikea homma?
- Paljonko on hiontavaraa ettei suutin osu mäntään?
- Mistä saa paksumpia tiivisterenkaita, Veholta vai koneistamosta?

Kuva
Viimeksi muokannut esukki, Ke 28.07.2010 20:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Esukki-
260 SE -87, R 320 CDI 4matic -06, A 160 BE -09, C200 A Kompressor -07, C180 TA -18
(ex. 190D -65, 200B -76, 230B -77, 190E 2.0 -86, V220 CDI A -01, C 180 TA Classic -01, E 230 TA Elegance -96, C 230 TA Avantgarde -08, C200 TA CDI Classic -08)
Avatar
esukki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 935
Liittynyt: Pe 04.04.2003 07:22
Paikkakunta: Salon seutu

Viesti Kirjoittaja esukki »

Biltemasta löytyy suuttimen tiivistepinnan kalvain 19-1396 vain 49.90€!

Täytyykö oikaistuun reikään laittaa paksumpi kuparitiiviste? Aikaisemmissa suutinremppajutuissa on kerrottu että pinnan puhdistuksen jälkeen vain kasattiin uusilla tiivisteillä, mutta ei puhuta paksummista tiivisteistä mitään.
-Esukki-
260 SE -87, R 320 CDI 4matic -06, A 160 BE -09, C200 A Kompressor -07, C180 TA -18
(ex. 190D -65, 200B -76, 230B -77, 190E 2.0 -86, V220 CDI A -01, C 180 TA Classic -01, E 230 TA Elegance -96, C 230 TA Avantgarde -08, C200 TA CDI Classic -08)
Avatar
MikkoL
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 56
Liittynyt: Su 24.01.2010 21:16

Viesti Kirjoittaja MikkoL »

Tiivisteistä en tiedä mutta tein saman operaation viikko sitten ja omassani ei ollu tiivistepinnat vielä onneksi syöpyneet. Homma meni näin: ennen suuttimen irroittamista poistin isoimmat skarpat ruuvimeisselillä ja paineilmalla, polttoaineputki ja letku irti, suuttimen pultti ja kynsi irti (kynsi ei lähde välttämättä ennenkuin suutin on hiemen noussut), kitkuttamalla suutin pois kolostaan, sitten reijän pohjalla olevaan pienempään reikään tulppa ja teräsharjas raspilla (pulloharjan muotoinen) suutinputki puhtaaksi ja pohjaraspilla tiivistepinta kiiltäväksi, suutinkolon ympärystä puhtaaksi, sitten jenka puhtaaksi kierteentekotapilla ja paineilmalla kaikki kuivaksi pesuaineesta ja paskasta ja pohjatulppa irti. Suuttimen sitten taas putsasin porakoneeseen kiinnitettävällä teräsharjalla lukuunottamatta päätä mikä menee sylinteriin, sitten tarkoitukseen kuuluvaa mersun rasvaa suuttimen varteen. Uusi tiiviste ja suutin koloon, sitten kynsi ja pultti. Pultin kiristys: ensin momentilla 7 nyyttonii ja sitten 2 kertaa 90 astetta.

Oli muuten ennen vaan 7nm ja kerran 90 astetta, mutta kiristystä lisättiin koska...... loput voi sitten oman mielikuvituksen mukaan päätellä..

Työkalupakissa oli muuten se kalvainkin jos oikein katsoin, eikä taida kannattaa kalvaa ilman sitä tulppaa??? luulisin mutten varma ole onko se tulppa sitten edessä siinä kalvamisessa.

Harmi kun työkalut olivat lainassa eikä omat, muuten olisi voinut vaikka lainata.
Niksutin@
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 71
Liittynyt: La 30.01.2010 14:08
Paikkakunta: Parikkala

Viesti Kirjoittaja Niksutin@ »

jos nuo kuvat on otettu heti suutinten irroituksen jälkeen ,niin ei tuossa 1 pytyssä ole muuta, kuin nokea tuo musta kohta.
siinä kuparitiivisteessä on samalla kohdalla se syöpymä.. puhtista nuo tiivistepinnat vaikka ruuvimeisselillä kankaanpalalla yms.. ei ne ole mitään emännän kalliita teflonpannuja joita ei kuulemma saa raaputella millään teräslusikoilla :roll: raaputtele vaan nuo pinnat puhtaaksi ja uudet tiivisteet ja pultit ja kasaan.. :lol:
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

esukki kirjoitti:Biltemasta löytyy suuttimen tiivistepinnan kalvain 19-1396 vain 49.90€!

Täytyykö oikaistuun reikään laittaa paksumpi kuparitiiviste? Aikaisemmissa suutinremppajutuissa on kerrottu että pinnan puhdistuksen jälkeen vain kasattiin uusilla tiivisteillä, mutta ei puhuta paksummista tiivisteistä mitään.
jos materiaali kalvetaan pois, sitä varten on myynissä ainakin 3 eri paksuuta
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Avatar
esukki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 935
Liittynyt: Pe 04.04.2003 07:22
Paikkakunta: Salon seutu

Viesti Kirjoittaja esukki »

Kyllä 1-pytyn tiivistepinnassa näkyy kolo vielä puhdistuksenkin jälkeen:

Kuva

Kysyin Astrum autosta paksummista tiivisteistä, sanoivat että heillä on vain 1 tiivistemalli jota käytetään, oli kalvettu tai ei. Mistä paksumpia tiivisteitä muka saa, vai onko tämä vain volkkarimiesten legendaa?

Anyway pinnat on nyt oikaistu ja suuttimet paikoillaan vakio tiivisteillä. Momentti 7Nm + 90deg. Tänään otetaan savut, toivottavasti.
Viimeksi muokannut esukki, Ke 28.07.2010 20:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Esukki-
260 SE -87, R 320 CDI 4matic -06, A 160 BE -09, C200 A Kompressor -07, C180 TA -18
(ex. 190D -65, 200B -76, 230B -77, 190E 2.0 -86, V220 CDI A -01, C 180 TA Classic -01, E 230 TA Elegance -96, C 230 TA Avantgarde -08, C200 TA CDI Classic -08)
JACKHAMMER
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 274
Liittynyt: Ti 09.12.2003 18:37
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja JACKHAMMER »

paikallisesta diesel huollostakaan ei saanut toissa talvena erinpaksuisia tiivisteitä.. en tiedä miten asianlaita on nyt..
Vito 115 4x4 ja ml 320cdi
Avatar
MikkoL
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 56
Liittynyt: Su 24.01.2010 21:16

Viesti Kirjoittaja MikkoL »

Niin eikös se momentti ollut 7Nm + 90deg + 90deg niinkuin tossa ylempänä jo kirjoittelinkin. :shock:
Avatar
MikkoL
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 56
Liittynyt: Su 24.01.2010 21:16

Viesti Kirjoittaja MikkoL »

Avatar
esukki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 935
Liittynyt: Pe 04.04.2003 07:22
Paikkakunta: Salon seutu

Viesti Kirjoittaja esukki »

Vanha speksi on kerran 90 astetta ja (kuulemma) uusi on 2x90 astetta.
2x90 astetta käytettäessä on riski että pultti katkeaa tai kierteet korkkaa kannesta, näin olen käsittänyt.
1x90 astetta pitäisi riittää kunhan tiivistepinnat on kunnossa, näin minua on informoitu.
Viimeksi muokannut esukki, Ti 08.06.2010 17:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Esukki-
260 SE -87, R 320 CDI 4matic -06, A 160 BE -09, C200 A Kompressor -07, C180 TA -18
(ex. 190D -65, 200B -76, 230B -77, 190E 2.0 -86, V220 CDI A -01, C 180 TA Classic -01, E 230 TA Elegance -96, C 230 TA Avantgarde -08, C200 TA CDI Classic -08)
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Astrumis on kyllä yksi pätevä asentja,
mutta on tosiaan eriasia mitä käytettään ja mitä pitäisi
käyttää...(riippuu ihan siitä kuinka paljon kalvetaan)

Ja mitä tohon vw legenda juttun tulee niin siitä vois melkken
lou... Jos liitetään johonkin sellasiin
Kun on sattumoisin tosta asiasta kirjotanut ja linkit laittanut
mistä niitä löyttyy
Avatar
esukki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 935
Liittynyt: Pe 04.04.2003 07:22
Paikkakunta: Salon seutu

Viesti Kirjoittaja esukki »

Ei tarvi loukkaantua mutta kun en ole pyynnöistä huolimatta löytänyt mistään tietoa mistä niitä paksumpia tiivisteitä saa vaikka olen yrittänyt lukea kaikki CDI suutinremppaan liityvät jutut läpi. Jos olet johonkin linkin laittanut mistä niitä löytyy niin voitko laittaa sen tähän, kiitos.

Auto on joka tapauksessa nipussa vakio tiivisteillä ja käy ja kukkuu eikä supsuta enää.
-Esukki-
260 SE -87, R 320 CDI 4matic -06, A 160 BE -09, C200 A Kompressor -07, C180 TA -18
(ex. 190D -65, 200B -76, 230B -77, 190E 2.0 -86, V220 CDI A -01, C 180 TA Classic -01, E 230 TA Elegance -96, C 230 TA Avantgarde -08, C200 TA CDI Classic -08)
Niksutin@
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 71
Liittynyt: La 30.01.2010 14:08
Paikkakunta: Parikkala

Viesti Kirjoittaja Niksutin@ »

Savonlinnassa DieselPertit ,josta itselle hain tiivisteet,pultit ja "uuden malliset"kiinnikkeet, ainakin tarjosi 3 eri paksuutta kuparitiivistettä riippuen siitä onko ennen jo kalvettu tiivistepintoja.
Itsellä vuoti 1 ja 2 pytty aika reilusti , mutta ainakin nyt noin 2000km on kestäny nuo vakiotiivisteet... eikä vielä vuoda.. puhdistin kierteet hyvin ja kiristin 180 astetta
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

esukki kirjoitti:Ei tarvi loukkaantua mutta kun en ole pyynnöistä huolimatta löytänyt mistään tietoa mistä niitä paksumpia tiivisteitä saa vaikka olen yrittänyt lukea kaikki CDI suutinremppaan liityvät jutut läpi. Jos olet johonkin linkin laittanut mistä niitä löytyy niin voitko laittaa sen tähän, kiitos.

Auto on joka tapauksessa nipussa vakio tiivisteillä ja käy ja kukkuu eikä supsuta enää.
Esimerkisi tuolta noita saa hommatua(yksi monista) :)

http://www.teilesuche24.de/mercedes/c-k ... ese-102800

ja paksuuden minkä tarvii saa laskettua helposti vaikka
kun mittaa kalvaimesta
ennen ja jäkeen kuinka syvään menee (erotus/jos"menee seuraavan paksuus väliin) :)
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Avatar
MikkoL
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 56
Liittynyt: Su 24.01.2010 21:16

Viesti Kirjoittaja MikkoL »

esukki kirjoitti:Vanha speksi on kerran 90 astetta ja (kuulemma) uusi on 2x90 astetta.
2x90 astetta käytettäessä on riski että pultti katkeaa tai kierteet korkkaa kannesta, näin olen käsittänyt.
1x90 astetta pitäisi riittää kunhan tiivistepinnat on kunnossa, näin minua on informoitu.
Miksihän siitä sitten useiden vuotamisten myötä siirryttiin 2 x 90 astetta??
Itse kiristin tuon kaksi kertaa ja 25000 km myöhemmin korkkasi uudestaan, mielestäni pinnatkin aika puhtaat olivat eikä syöpymiä havaittavissa. Katsotaan kauanko tälläkertaa kestää.
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Olihan uudet pultit ja suutin rasvaa tarpeeksi(sitä ei kannata säästellä)
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Avatar
esukki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 935
Liittynyt: Pe 04.04.2003 07:22
Paikkakunta: Salon seutu

Viesti Kirjoittaja esukki »

Luonnollisesti uudet pultit ja suutinrasvaa, ostin vielä pitkän M6 kierretapin päättyvään reikään ja ohuen paineilmapistoolin jotta sai kunnolla kierteet puhtaaksi.
Laitoin myös pulttien kierteisiin samaa rasvaa.
-Esukki-
260 SE -87, R 320 CDI 4matic -06, A 160 BE -09, C200 A Kompressor -07, C180 TA -18
(ex. 190D -65, 200B -76, 230B -77, 190E 2.0 -86, V220 CDI A -01, C 180 TA Classic -01, E 230 TA Elegance -96, C 230 TA Avantgarde -08, C200 TA CDI Classic -08)
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Noilla homman kyllä pitäisi onnistua :) (ja kestää enemän kuin neljänes vuoden kilsat 25000tkm)
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Avatar
esukki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 935
Liittynyt: Pe 04.04.2003 07:22
Paikkakunta: Salon seutu

Viesti Kirjoittaja esukki »

Tässä vielä "jälkeen" kuvat

Kuva
Kuva
Viimeksi muokannut esukki, Ke 28.07.2010 20:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Esukki-
260 SE -87, R 320 CDI 4matic -06, A 160 BE -09, C200 A Kompressor -07, C180 TA -18
(ex. 190D -65, 200B -76, 230B -77, 190E 2.0 -86, V220 CDI A -01, C 180 TA Classic -01, E 230 TA Elegance -96, C 230 TA Avantgarde -08, C200 TA CDI Classic -08)
Avatar
MikkoL
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 56
Liittynyt: Su 24.01.2010 21:16

Viesti Kirjoittaja MikkoL »

Hyvin pohjat peilaa 8) ei ainakaan likaisuuden takia rupee vuotamaan. Niin ja toivottavasti ei muutenkaan.
Avatar
esukki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 935
Liittynyt: Pe 04.04.2003 07:22
Paikkakunta: Salon seutu

Viesti Kirjoittaja esukki »

Aika näyttää... kiitos neuvoista
-Esukki-
260 SE -87, R 320 CDI 4matic -06, A 160 BE -09, C200 A Kompressor -07, C180 TA -18
(ex. 190D -65, 200B -76, 230B -77, 190E 2.0 -86, V220 CDI A -01, C 180 TA Classic -01, E 230 TA Elegance -96, C 230 TA Avantgarde -08, C200 TA CDI Classic -08)
Vastaa Viestiin