W124 perä
W124 perä
Mortonki mistähän lähtis ettiin vikaa tuolta perän tienoilta kun sutiessa täryyttää niin helvetisti.Liikkeelle lähtiessä hieman meinaa ravistaa.Kytkin on vaihdettu tos puoli vuotta sitten.Osia oon vaihdellu kardaaniin tukilaakeri on uusi kummatkin kumilimput,kummatkin ulommat narinanivelet ja takakelkan etummaiset puslat on vaihettu. Auto on toi W124 300E -91
Viimeksi muokannut tero_72, To 03.06.2010 23:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onhan siellä kyllä kaikki nivelet ja kumihelat kovalla ja löysät kyllä löytyy revitellessä.
Esim ekaksi itse perän kiinnike puslas sitten takakelkan etupuslat ja ehkä takasetkin ja jokaisesta tukivarresta kumipuslat joten kannattaako revitellä?
Esim ekaksi itse perän kiinnike puslas sitten takakelkan etupuslat ja ehkä takasetkin ja jokaisesta tukivarresta kumipuslat joten kannattaako revitellä?
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Sama vaihtaa foorumia minun mielestä jos vikoja kysellään revittelyjen jälkeenatlas kirjoitti:Onhan siellä kyllä kaikki nivelet ja kumihelat kovalla ja löysät kyllä löytyy revitellessä.
Esim ekaksi itse perän kiinnike puslas sitten takakelkan etupuslat ja ehkä takasetkin ja jokaisesta tukivarresta kumipuslat joten kannattaako revitellä?

124/300E v.89
no pitäähän sen nyt pieni revittey kestää, kun kerran on oikein mersu
kaikki tukivarret ja puslat vaihtoon taka-aselilta, niin kestää taas muutaman kymmenen lähtöä ottaa reippaammin, jos/kun tukivarsien ja puslien vaihto alkaa tympimään, niin vaihtaa kokeeksi sitten ajotyyliä...

kaikki tukivarret ja puslat vaihtoon taka-aselilta, niin kestää taas muutaman kymmenen lähtöä ottaa reippaammin, jos/kun tukivarsien ja puslien vaihto alkaa tympimään, niin vaihtaa kokeeksi sitten ajotyyliä...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Sinäpä negatiivinen ihminen oot ja revittelystä ei oo ollu puhettakaan. Autossa ollu sama vika kun ostin sen .Jotta se siitä.ota asioista selvä ennenkuin rupeet tuomittemaan!!!!!!poke2 kirjoitti:Sama vaihtaa foorumia minun mielestä jos vikoja kysellään revittelyjen jälkeenatlas kirjoitti:Onhan siellä kyllä kaikki nivelet ja kumihelat kovalla ja löysät kyllä löytyy revitellessä.
Esim ekaksi itse perän kiinnike puslas sitten takakelkan etupuslat ja ehkä takasetkin ja jokaisesta tukivarresta kumipuslat joten kannattaako revitellä?
Joo mitäpä minä tommosia tais vaa olla huono päivätero_72 kirjoitti:Sinäpä negatiivinen ihminen oot ja revittelystä ei oo ollu puhettakaan. Autossa ollu sama vika kun ostin sen .Jotta se siitä.ota asioista selvä ennenkuin rupeet tuomittemaan!!!!!!poke2 kirjoitti:Sama vaihtaa foorumia minun mielestä jos vikoja kysellään revittelyjen jälkeenatlas kirjoitti:Onhan siellä kyllä kaikki nivelet ja kumihelat kovalla ja löysät kyllä löytyy revitellessä.
Esim ekaksi itse perän kiinnike puslas sitten takakelkan etupuslat ja ehkä takasetkin ja jokaisesta tukivarresta kumipuslat joten kannattaako revitellä?

124/300E v.89
No mitäs tosta ihmisiä mekin vaan ollaan.Epäilisin että vika on tos vaihdelaatikossa se on näemmä tullu tiensä päähän vähän käytetty lodju odottais tossa tallin lattialla.Pitäis jahka kerkiäis vaihtaa sen.poke2 kirjoitti:Joo mitäpä minä tommosia tais vaa olla huono päivätero_72 kirjoitti:Sinäpä negatiivinen ihminen oot ja revittelystä ei oo ollu puhettakaan. Autossa ollu sama vika kun ostin sen .Jotta se siitä.ota asioista selvä ennenkuin rupeet tuomittemaan!!!!!!poke2 kirjoitti:Sama vaihtaa foorumia minun mielestä jos vikoja kysellään revittelyjen jälkeenatlas kirjoitti:Onhan siellä kyllä kaikki nivelet ja kumihelat kovalla ja löysät kyllä löytyy revitellessä.
Esim ekaksi itse perän kiinnike puslas sitten takakelkan etupuslat ja ehkä takasetkin ja jokaisesta tukivarresta kumipuslat joten kannattaako revitellä?Löytykö vika?