270cdi vai 320cdi?

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Avatar
Jii
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 161
Liittynyt: Ma 07.04.2003 14:57
Paikkakunta: Kotka

270cdi vai 320cdi?

Viesti Kirjoittaja Jii »

Pohdinpa tässä paluuta autonomistajaksi...
Eli jos luopuis Chevystä ja ostais T-väyrysen :)
Mietityttää vielä nuo konevaihtoehdot joita olisi tarjolla...
320 olisi tietty makiampi noin tehojen puolesta mutta onko noissa kahdessa pannussa mitään erityistä vältettävää?

hmmm...olipa taas loogista tekstiä...mut sitä se punaviini teettää ;)
Jii
S205 / C220D Bluetec

ex Jaguar XJ8
ex S210 / E320CDI
ex Chevy Pornstart :)
ex Volvo S80 T6 200kW pappamalli:)
ex S124 / 300 TDT
ex C124 / 300CE
ex W124 / 250D
Avatar
tempera
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1248
Liittynyt: Pe 28.08.2009 07:45
Paikkakunta: Kymenlaakso

Re: 270cdi vai 320cdi?

Viesti Kirjoittaja tempera »

Jii kirjoitti:Pohdinpa tässä paluuta autonomistajaksi...
Eli jos luopuis Chevystä ja ostais T-väyrysen :)
Mietityttää vielä nuo konevaihtoehdot joita olisi tarjolla...
320 olisi tietty makiampi noin tehojen puolesta mutta onko noissa kahdessa pannussa mitään erityistä vältettävää?

hmmm...olipa taas loogista tekstiä...mut sitä se punaviini teettää ;)
Molemmissahan on sama kone mutta 320 on tehoa yli 200hp ja lastuttamalla saa n 240hp. Kyllä 270 on ripeö auto myös, onhan molemmissa turbo. Vedä pitää tikkua kumman otat tai anna muijan päättää.
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Avatar
Division
Mersumies
Mersumies
Viestit: 775
Liittynyt: Ti 29.01.2008 21:58

Re: 270cdi vai 320cdi?

Viesti Kirjoittaja Division »

tempera kirjoitti:
Jii kirjoitti:Pohdinpa tässä paluuta autonomistajaksi...
Eli jos luopuis Chevystä ja ostais T-väyrysen :)
Mietityttää vielä nuo konevaihtoehdot joita olisi tarjolla...
320 olisi tietty makiampi noin tehojen puolesta mutta onko noissa kahdessa pannussa mitään erityistä vältettävää?

hmmm...olipa taas loogista tekstiä...mut sitä se punaviini teettää ;)
Molemmissahan on sama kone mutta 320 on tehoa yli 200hp ja lastuttamalla saa n 240hp. Kyllä 270 on ripeö auto myös, onhan molemmissa turbo. Vedä pitää tikkua kumman otat tai anna muijan päättää.
Onko 270 cdi ollut jossain vaiheessa 6-pyttyinen? Olen luullut, että sitä on aina tehty vain viisipyttyisenä?
X164 GL320 V6 CdiA 4MATIC 7G-tronic -06 (vakio)
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
PEPI
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 479
Liittynyt: Su 14.03.2010 14:15

Viesti Kirjoittaja PEPI »

Kylläpä tuo 270 on se viisi pyttynen ja 320 on kuusi pyttynen. Sitten kun aletaan puhumaan w211 korimallista niin 280 ja 320 on V6. Itelläni on w211 e320cdi V6 + 7G automaatti niin ei voi kun ajaa hymyssä suin. :lol:
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13748
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Viesti Kirjoittaja DBFI »

PEPI kirjoitti:Kylläpä tuo 270 on se viisi pyttynen ja 320 on kuusi pyttynen. Sitten kun aletaan puhumaan w211 korimallista niin 280 ja 320 on V6. Itelläni on w211 e320cdi V6 + 7G automaatti niin ei voi kun ajaa hymyssä suin. :lol:
tempera varmaan tarkoitti että koneet ovat samanlaisia teknisesti, lukuun ottamatta sitä yhtä sylinteriä? En muista olisiko 5-pyttysessä joku tasapainoakseli jota kuutonen ei tarvitse.
Avatar
tempera
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1248
Liittynyt: Pe 28.08.2009 07:45
Paikkakunta: Kymenlaakso

Viesti Kirjoittaja tempera »

DBFI kirjoitti:
PEPI kirjoitti:Kylläpä tuo 270 on se viisi pyttynen ja 320 on kuusi pyttynen. Sitten kun aletaan puhumaan w211 korimallista niin 280 ja 320 on V6. Itelläni on w211 e320cdi V6 + 7G automaatti niin ei voi kun ajaa hymyssä suin. :lol:
tempera varmaan tarkoitti että koneet ovat samanlaisia teknisesti, lukuun ottamatta sitä yhtä sylinteriä? En muista olisiko 5-pyttysessä joku tasapainoakseli jota kuutonen ei tarvitse.
Niin Tarkoitinkin :oops:
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Avatar
masaf1
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1944
Liittynyt: La 29.11.2003 19:13
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja masaf1 »

Kokeile kumpaakin niin valinta muodostuu päivänselväksi...
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 18112
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Viesti Kirjoittaja dealer »

Aivan sama.
Vastaa Viestiin