Pohdinpa tässä paluuta autonomistajaksi...
Eli jos luopuis Chevystä ja ostais T-väyrysen
Mietityttää vielä nuo konevaihtoehdot joita olisi tarjolla...
320 olisi tietty makiampi noin tehojen puolesta mutta onko noissa kahdessa pannussa mitään erityistä vältettävää?
hmmm...olipa taas loogista tekstiä...mut sitä se punaviini teettää
Jii
S205 / C220D Bluetec
ex Jaguar XJ8
ex S210 / E320CDI
ex Chevy Pornstart :)
ex Volvo S80 T6 200kW pappamalli:)
ex S124 / 300 TDT
ex C124 / 300CE
ex W124 / 250D
Jii kirjoitti:Pohdinpa tässä paluuta autonomistajaksi...
Eli jos luopuis Chevystä ja ostais T-väyrysen
Mietityttää vielä nuo konevaihtoehdot joita olisi tarjolla...
320 olisi tietty makiampi noin tehojen puolesta mutta onko noissa kahdessa pannussa mitään erityistä vältettävää?
hmmm...olipa taas loogista tekstiä...mut sitä se punaviini teettää
Molemmissahan on sama kone mutta 320 on tehoa yli 200hp ja lastuttamalla saa n 240hp. Kyllä 270 on ripeö auto myös, onhan molemmissa turbo. Vedä pitää tikkua kumman otat tai anna muijan päättää.
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Jii kirjoitti:Pohdinpa tässä paluuta autonomistajaksi...
Eli jos luopuis Chevystä ja ostais T-väyrysen
Mietityttää vielä nuo konevaihtoehdot joita olisi tarjolla...
320 olisi tietty makiampi noin tehojen puolesta mutta onko noissa kahdessa pannussa mitään erityistä vältettävää?
hmmm...olipa taas loogista tekstiä...mut sitä se punaviini teettää
Molemmissahan on sama kone mutta 320 on tehoa yli 200hp ja lastuttamalla saa n 240hp. Kyllä 270 on ripeö auto myös, onhan molemmissa turbo. Vedä pitää tikkua kumman otat tai anna muijan päättää.
Onko 270 cdi ollut jossain vaiheessa 6-pyttyinen? Olen luullut, että sitä on aina tehty vain viisipyttyisenä?
Kylläpä tuo 270 on se viisi pyttynen ja 320 on kuusi pyttynen. Sitten kun aletaan puhumaan w211 korimallista niin 280 ja 320 on V6. Itelläni on w211 e320cdi V6 + 7G automaatti niin ei voi kun ajaa hymyssä suin.
PEPI kirjoitti:Kylläpä tuo 270 on se viisi pyttynen ja 320 on kuusi pyttynen. Sitten kun aletaan puhumaan w211 korimallista niin 280 ja 320 on V6. Itelläni on w211 e320cdi V6 + 7G automaatti niin ei voi kun ajaa hymyssä suin.
tempera varmaan tarkoitti että koneet ovat samanlaisia teknisesti, lukuun ottamatta sitä yhtä sylinteriä? En muista olisiko 5-pyttysessä joku tasapainoakseli jota kuutonen ei tarvitse.
PEPI kirjoitti:Kylläpä tuo 270 on se viisi pyttynen ja 320 on kuusi pyttynen. Sitten kun aletaan puhumaan w211 korimallista niin 280 ja 320 on V6. Itelläni on w211 e320cdi V6 + 7G automaatti niin ei voi kun ajaa hymyssä suin.
tempera varmaan tarkoitti että koneet ovat samanlaisia teknisesti, lukuun ottamatta sitä yhtä sylinteriä? En muista olisiko 5-pyttysessä joku tasapainoakseli jota kuutonen ei tarvitse.
Niin Tarkoitinkin
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.