124:nen kasin koneella?

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Avatar
h3ba
Mersumies
Mersumies
Viestit: 954
Liittynyt: Pe 22.06.2007 12:43
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja h3ba »

napa kirjoitti:räjähtävä suorituskyky on näköjään aika henkilökohtainen kokemus :D

no, kyllähän kunnossa oleva kasi (myös ne 400E ja 420E mallit) vie w124 koppaista varmaan ihan kiitettävästi, mutta tuskin se siitä mitään rakettia tekee :roll:
Nojoo ei meikällekkään tule/tullu ekana räjähtävät lähdöt mieleen ku kyydissä olen ollut :D Kiva kulkunen peli se on ei siinä mitään, mutta ei ainakaan minulle ole "räjähtävä" 8)
xXx:
MB S210 320CDI Avantgarde -00 Kutikuti by Tapio89
MB S124 300TDT -92
MB C124 300CE 24V Sportline -91
MB W124 300D -93
MB W201 190D -86
Avatar
AM
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 3179
Liittynyt: To 03.04.2003 01:30
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Ei edes 500:sesta voi sanoa että se olisi mitenkään räjähtävä . Voimaa toki on mutta se tulee jotenkin tosi sivistyneesti, nopeusmittarista huomaa parhaiten ettei ihan perus pikkupensa kyseessä.
Avatar
Tur_o
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 242
Liittynyt: Ma 15.05.2006 00:45
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tur_o »

Sivistyneesti räjähtävää voimaa!
R170 SLK200 K -00
eksät 8 kpl: W220 S500 4matic -05, W211 E500 4matic -05, S210 E55 AMG 4matic -01, W210 E320 4matic -99, W210 E240 -01, W210 E200 -00, W124 E420 -94, W124 220E -93
Avatar
nj^
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1814
Liittynyt: Pe 26.09.2008 00:46
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja nj^ »

Eipä nuo vanhat jenkki veekasitkaan mitään räjähtäviä ole vaikka hyvin irtoaakin :roll:
W211


Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Avatar
karra
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 13678
Liittynyt: Ma 08.12.2003 13:43
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja karra »

Eikä 6.3 tarjoa sekään ihan räjähtävää vaan se jotenkin linkoaa tuota koppaa huomaamatta laittomiin nopeuksiin.

Mutta E420 on selvästi kierroskone, siellä tuntuu ihan kuin sellainen turbopotku kun kone alkaa päästä alueelle, uskon että Timo tarkoitti juuri tätä. Kyllä sen huomaa kun jouhevuus vaihtuu selvään eteenpäin vievään voimaan :) .
1939 Pontiac Six 2D Sedan De Luxe MYYNNISSÄ www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
Avatar
JarkkoN
Mersumies
Mersumies
Viestit: 4163
Liittynyt: Pe 01.09.2006 14:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja JarkkoN »

Voiman tunnetta saa, kun siirtää vaihdevivun asentoon "2" ja painaa
sitten kaasua.

Itse en käytä kuin alukuperäisiä tai samaa laatua olevia osia ja
124:ssa (E) ne ovat yleensä selvästi halvempia kuin S-sarjassa.

Kyllä se 320 hyvä on, mutta jos kilometrejä ei tule kovin paljon
vuodessa niin itse ottaisin sen kasin koneen. E500 voi tulla jopa
halvemmaksi kuin E400 sikäli, että sen arvo tulee nousemaan
vanhana. Riippuu kauanko pitää autoa ja millä rahalla sen ostaa ja
paljonko ajaa. Käyttöautoksi sopii pieni moottori ja harrasteeksi iso.
S211 E 320 CDI T 4matic 11/2006
Avatar
nj^
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1814
Liittynyt: Pe 26.09.2008 00:46
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja nj^ »

juu ja vielä satsaa kerralla paljon ja ostaa limited mallin, johan nousee arvo silmissä :lol:
W211


Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Avatar
Mesedesi
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 3987
Liittynyt: Ma 01.09.2003 15:45
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

Lie varmaan jostain muutakin fiilistelylisää, mutta kyllä mulle 6.3 jäi jykevämmin mieleen kun se 420...
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Vastaa Viestiin