napa kirjoitti:räjähtävä suorituskyky on näköjään aika henkilökohtainen kokemus
no, kyllähän kunnossa oleva kasi (myös ne 400E ja 420E mallit) vie w124 koppaista varmaan ihan kiitettävästi, mutta tuskin se siitä mitään rakettia tekee
Nojoo ei meikällekkään tule/tullu ekana räjähtävät lähdöt mieleen ku kyydissä olen ollut Kiva kulkunen peli se on ei siinä mitään, mutta ei ainakaan minulle ole "räjähtävä"
Ei edes 500:sesta voi sanoa että se olisi mitenkään räjähtävä . Voimaa toki on mutta se tulee jotenkin tosi sivistyneesti, nopeusmittarista huomaa parhaiten ettei ihan perus pikkupensa kyseessä.
Eikä 6.3 tarjoa sekään ihan räjähtävää vaan se jotenkin linkoaa tuota koppaa huomaamatta laittomiin nopeuksiin.
Mutta E420 on selvästi kierroskone, siellä tuntuu ihan kuin sellainen turbopotku kun kone alkaa päästä alueelle, uskon että Timo tarkoitti juuri tätä. Kyllä sen huomaa kun jouhevuus vaihtuu selvään eteenpäin vievään voimaan .
Voiman tunnetta saa, kun siirtää vaihdevivun asentoon "2" ja painaa
sitten kaasua.
Itse en käytä kuin alukuperäisiä tai samaa laatua olevia osia ja
124:ssa (E) ne ovat yleensä selvästi halvempia kuin S-sarjassa.
Kyllä se 320 hyvä on, mutta jos kilometrejä ei tule kovin paljon
vuodessa niin itse ottaisin sen kasin koneen. E500 voi tulla jopa
halvemmaksi kuin E400 sikäli, että sen arvo tulee nousemaan
vanhana. Riippuu kauanko pitää autoa ja millä rahalla sen ostaa ja
paljonko ajaa. Käyttöautoksi sopii pieni moottori ja harrasteeksi iso.