124 230te nykii pienillä kierroksilla
124 230te nykii pienillä kierroksilla
No nii taas se keksi uuden vian.
Lujeskelin bonanzasta mutta en usko sen olevan syynä kun ei kerran ennen ole tehnyt samoilla renkailla.
Siinä kuudenkympin tienoilla nykii niin pirusti, että oikeen ittiäki hävettää. Lakkaa kun ottaa vedon pois eli kiertää ihan normisti. Jaa no voisko kuitenkin olla joku vetopuolen kummi tai jotain.
Jos jollain on samaa fikaa niin saapi laittaa finkkiä.
Sami
Lujeskelin bonanzasta mutta en usko sen olevan syynä kun ei kerran ennen ole tehnyt samoilla renkailla.
Siinä kuudenkympin tienoilla nykii niin pirusti, että oikeen ittiäki hävettää. Lakkaa kun ottaa vedon pois eli kiertää ihan normisti. Jaa no voisko kuitenkin olla joku vetopuolen kummi tai jotain.
Jos jollain on samaa fikaa niin saapi laittaa finkkiä.
Sami
Meersulla ajalen,
- 230TE
- SLK 230K
- 230TE
- SLK 230K
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 294
- Liittynyt: Su 29.03.2009 13:44
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 294
- Liittynyt: Su 29.03.2009 13:44
Pyörijä ja kansi vaihdettu ja tulpat. Joku aika sitten vaihdettiin toinen bensapumppu, joka kyllä paransi sen hyytymisen. Sen jälkeen meni monta kuukautta hyvin, mut sit tuli tää nykiminen.
Toiset on veikkaillu ilmavuotoja. Mistäköhän niitä lähtis hakemaan?
Tulpan johdot vois mitata, mutta mitähän sielä pitäis olla ohmia?
Kiitos avusta jo etukäteen!
Toiset on veikkaillu ilmavuotoja. Mistäköhän niitä lähtis hakemaan?
Tulpan johdot vois mitata, mutta mitähän sielä pitäis olla ohmia?
Kiitos avusta jo etukäteen!
Meersulla ajalen,
- 230TE
- SLK 230K
- 230TE
- SLK 230K
Voi halavattu ku on vakia vika.
Moottorista se nykiminen ei taida johtua. Mutta kun on veto päällä ja ajaa 40-80 kilsaa tunnis niin mersu hyppii eteenpäin niinkun kenguru. SItten kun laittaa kytkimen pohjaan mutta kierrokset pysyy niin ei käyntihäiriötä yhtään.
Voisko se johtua perästä tai kytkimestä? Olisko sielä välystä niin, että tasasessa ajossa se pääsee hyppimään mutta kun lyö kaasun pohjaan niin ei taas mitää nykimistä.
Eli perä tai kytkin?
Moottorista se nykiminen ei taida johtua. Mutta kun on veto päällä ja ajaa 40-80 kilsaa tunnis niin mersu hyppii eteenpäin niinkun kenguru. SItten kun laittaa kytkimen pohjaan mutta kierrokset pysyy niin ei käyntihäiriötä yhtään.
Voisko se johtua perästä tai kytkimestä? Olisko sielä välystä niin, että tasasessa ajossa se pääsee hyppimään mutta kun lyö kaasun pohjaan niin ei taas mitää nykimistä.
Eli perä tai kytkin?
Meersulla ajalen,
- 230TE
- SLK 230K
- 230TE
- SLK 230K